דרוש מידע שטריימלעך - דרוש מידע

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #62
כשמגיע לכסף ...
כולם אותם ...
אולי אם תגיע דרך סוכן מוצלח שמבין ענין , ומביא הרבה לקוחות , והשטריימל מאכער צריך אותו אז ...-
-הוא כבר מרוויח את הכסף שלו מהסוכן אז פחות ינסה לנצל אותך ...:sneaky:
למה אולי
אסור!!!!!!!!!ללכת לשטריימל מאכער בלי סוכן
יש בכל ישיבה
ללכת רק דרכם
אחד שמגיע לבד עם אפס הבנה בשטריימלעך מנצלים אותו
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
אני לא חושב שיש עניין להשקיע הון בשיער BM, הסטייל כאן ובעיקר בארה"ב זה שיער צבי וזה יוצא הרבה יותר זול, הרבה יותר.

לדעתי בשיער צבי אילאוויטש לוקח בהליכה מול כל המתחרים בפער גדול. יש לו דברים באמת מושלמים שאין שום סיבה, בגלל הניראות, ללכת על שיער BM ולהוציא משכנתא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
למה אולי
אסור!!!!!!!!!ללכת לשטריימל מאכער בלי סוכן
יש בכל ישיבה
ללכת רק דרכם
אחד שמגיע לבד עם אפס הבנה בשטריימלעך מנצלים אותו
למה אסור!!!!!!!!! ????????????????
מה עם מידות טובות ? לפרגן ליהודי לעשות קצת או יותר מקצת כסף ??? ככה איסור גורף בתשעת הימים ?;)

לא כל סוכן שיש בכל ישיבה נותן לך ביטוח שלא יעשקו אותך ...!
הבן אדם שמתעסק מולך רואה כסף מול העיניים ותלוי כמה מוצלח הסוכן שאתה סומך עליו ...
כבר היו מעשים מעולם ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
דבר ראשון הסטייל בארץ זה BM
כרגע לרוב הציבור אין יכולת כלכלית אז עושים שיער צבי
ובאמריקה כל הנגידים הזמינו B M אצל ווינערס
רק כל השטריימעל מאכער'ס באמריקה עשו יד אחת שלא משתמשים עם BM
(זה כל הבלאגן עכשיו ואכמ"ל,)
ובקשר לשיער צבי אצל אילאוויטש אתה צודק
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
למה אסור!!!!!!!!! ????????????????
מה עם מידות טובות ? לפרגן ליהודי לעשות קצת או יותר מקצת כסף ??? ככה איסור גורף בתשעת הימים ?;)

לא כל סוכן שיש בכל ישיבה נותן לך ביטוח שלא יעשקו אותך ...!
הבן אדם שמתעסק מולך רואה כסף מול העיניים ותלוי כמה מוצלח הסוכן שאתה סומך עליו ...
כבר היו מעשים מעולם ...
זה נכון אבל כל סוכן שהוא מגיע עם נקודת פתיחה יותר טובה

מאחד שמגיע לבד
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
דבר ראשון הסטייל בארץ זה BM
כרגע לרוב הציבור אין יכולת כלכלית אז עושים שיער צבי
ובאמריקה כל הנגידים הזמינו B M אצל ווינערס
רק כל השטריימעל מאכער'ס באמריקה עשו יד אחת שלא משתמשים עם BM
(זה כל הבלאגן עכשיו ואכמ"ל,)
ובקשר לשיער צבי אצל אילאוויטש אתה צודק
לא משנה הסיבה כולםםםם בארה"ב עושים שיער צבי למעט מעט מאוד חתנים שלומדים כאן בישראל.

היה ברור שמרגע שייכנס שיער הצבי בארה"ב זה גם יגיע לכאן הרי "סדנא דארעא חד הוא". אמנם לקח איזה שנה אבל הנה הוא כאן עם כל הכוח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
לא משנה הסיבה כולםםםם בארה"ב עושים שיער צבי למעט מעט מאוד חתנים שלומדים כאן בישראל.
למה לא משנה
הם היו מתים לעשות BM
היה ברור שמרגע שייכנס שיער הצבי בארה"ב זה גם יגיע לכאן הרי "סדנא דארעא חד הוא". אמנם לקח איזה שנה אבל הנה הוא כאן עם כל הכוח.
זה ממש לא היה ברור כי המציאות היא שבאמריקה יש רק שיער צבי כבר שנתיים +
ואילאוויטש ניסה להכניס ולדחוף את זה לכל מי שנכנס אליו
ואחרי שנה השיער מתחיל להישבר (לא להיקרע!!!!!)
ועכשיו הוא כאן עם כל הכוח מכורח המציאות שBM נהיה מאד יקר
ולציבור אין להשקיע אבל כולם מחכים לרגע שירדו המחירים
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
המזג אויר בארה"ב שונה מאוד מהמזג כאן בישראל ולא כל מה שמתאים שם מתאים גם פה, למרות הסטייל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
  • הוסף לסימניות
  • #75
אני עבדתי פעם כסוכן שטריימלע'ך הכלל הוא מאוד פשוט ואני כותב זאת מנסיון רב. אם מישהו רוצה שטריימעל יקר מ12.000ש"ח והלאה שיילך ל"לעווינ'ס" או "וויינער'ס"[בשירות עדיף לעווינ'ס....] ומי שהולך על יותר זול מהנ"ל שיילך ל"אילאוויטש" הסיבה:לעווינ'ס ו"וויינער'ס" משקיעים רק בשריימלעך יקרים והזולים הם פחות משקיעים [אפילו ברמה קטנה יותר]
ואילאוויטש משקיע אפילו בשטריימלע'ך הזולים וגם השירות הוא נותן לכל לקוח באשר הוא[גם אחרי החתונה זה חשוב מאוד...] ולא משנה אם הוא רעבישע'ר או יחצ"ן אחר או בן אדם פשוט
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
לדעתי זה תלוי לפי המחיר אם אתה רוצה לשלם משתים עשרה ומעלה אז אין הבדל בין אילאוויטש לוויינער ועוד הרבה יכולים לעשות לך שטריימל יפה אבל אם אתה משלם באזור השמונה או עשר אז אף אחד לא יעשה לך יותר יפה מאילאוויטש, מניסיון
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
אני עבדתי פעם כסוכן שטריימלע'ך הכלל הוא מאוד פשוט ואני כותב זאת מנסיון רב. אם מישהו רוצה שטריימעל יקר מ12.000ש"ח והלאה שיילך ל"לעווינ'ס" או "וויינער'ס"[בשירות עדיף לעווינ'ס....] ומי שהולך על יותר זול מהנ"ל שיילך ל"אילאוויטש" הסיבה:לעווינ'ס ו"וויינער'ס" משקיעים רק בשריימלעך יקרים והזולים הם פחות משקיעים [אפילו ברמה קטנה יותר]
ואילאוויטש משקיע אפילו בשטריימלע'ך הזולים וגם השירות הוא נותן לכל לקוח באשר הוא[גם אחרי החתונה זה חשוב מאוד...] ולא משנה אם הוא רעבישע'ר או יחצ"ן אחר או בן אדם פשוט
כל מילה פנינה !
אני הייתי מוסיף מ 15.000 ש"ח ומעלה... (מניסיון מר...)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה