דרוש מידע הלך לנו הדוד מים מחפשת המלצות על יונקרס

  • הוסף לסימניות
  • #1
הדוד נהרס ואנחונ צריכים לקנו חדש
השאלה מה עדיף מבחינת עלויות דוד שמש חדש או מחמם מים על גז?
כי הבנתי שאם אין לי דוד אז אצטרך להדליק מחמם מים גם בקיץ
אז השאלה שלי האם זה עדיין ריווחי או שיצא יותר יקר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מה הכוונה הלך הדוד? כמעט אין דבר כזה, בטח את מתכוונת שהלך לו הגוף חימום, זה לא קשור בכלל למים מהקולט שעוברים לדוד שמש ונשאר מצויין לקיץ, וכנראה לא התקלקל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מה הכוונה הלך הדוד? כמעט אין דבר כזה, בטח את מתכוונת שהלך לו הגוף חימום, זה לא קשור בכלל למים מהקולט שעוברים לדוד שמש ונשאר מצויין לקיץ, וכנראה לא התקלקל.
שאלה למחשבה שצריכה לבדוק עם טכנאי מה התכווון
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
שאלה למחשבה שצריכה לבדוק עם טכנאי מה התכווון
פשוט גם אני חשבתי כמוך, עד שבעלי שלא גמר לצחוק הסביר שהכל טוב.
אגב, אם כך מים מהקולט יהיו לך גם לפני שתתקיני גז - לפחות בימי הקיץ החמים האלו
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
פשוט גם אני חשבתי כמוך, עד שבעלי שלא גמר לצחוק הסביר שהכל טוב.
אגב, אם כך מים מהקולט יהיו לך גם לפני שתתקיני גז - לפחות בימי הקיץ החמים האלו
ויודעת להגיד לי מה עדיף לתקן את הדוד או להוסיף מחמם על גז?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ויודעת להגיד לי מה עדיף לתקן את הדוד או להוסיף מחמם על גז?
למחמם על גז יש מעלה שתמיד יש מים חמים, מצד שני העלויות של התיקון אם מדובר על תיקון בסיסי של דוד שמש זה יוצא יותר זול, ועלויות הפעלה יקרות יותר בגז - אם את משתמשת בחשמלי בחכמה, אני אישית אוהבת את הגז זה נוח מאד ולדעתי שוה כל שקל
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
  • הוסף לסימניות
  • #8
מבחינת נוחות מחמם על גז עדיף בהרבה אין צורך 'להדליק לפני'.. הוא פועל אוטומטית כשפותחים את הברז.

מבחינת עלויות שעל זה נשאלה השאלה, חימום מים בחשמל זול בהרבה מגז כנראה בחצי לפחות, אם יש לכם גם דוד שמש החיסכון יכול להיות גם פי שלש וארבע. עלות ראשונית תהיה יקרה יותר בגז, אולי גם עלויות של חיבור תשתית גז וחיבור לספק, וגם תקלות קצת יותר יקרות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לא כ'' הבנתי מה כתבת לי
1. תיקון דוד שמש אם זה רק גוף חימום זה יעלה לך זול בהרבה מאשר מערכת גז חדשה.
2. עלויות שימוש די יקרות בגז, אלא אם את מהאלו שמדליקות רצוף את הבוילר בדוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
מבחינת נוחות מחמם על גז עדיף בהרבה אין צורך 'להדליק לפני'.. הוא פועל אוטומטית כשפותחים את הברז.

מבחינת עלויות שעל זה נשאלה השאלה, חימום מים בחשמל זול בהרבה מגז כנראה בחצי לפחות, אם יש לכם גם דוד שמש החיסכון יכול להיות גם פי שלש וארבע. עלות ראשונית תהיה יקרה יותר בגז, אולי גם עלויות של חיבור תשתית גז וחיבור לספק, וגם תקלות קצת יותר יקרות.
איך שאני מבינה ממך שאם יש לי דוד אז כן כדאי להתקין מחמם על גז ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
מה הכוונה הלך הדוד? כמעט אין דבר כזה
תתפלאו לגלות שדוקא יש, דוד ממוצע מחזיק בארץ כ10 שנים, אם טכנאי טען שהלך הדוד כנראה הוא מתכוון שהתפוצץ, ודווקא במצב כזה אמור להיות מים חמים...
איך שאני מבינה ממך שאם יש לי דוד אז כן כדאי להתקין מחמם על גז ?
לא יודע איך הבנת ממני כך, [הכוונה שלי החיסכון ע"י הדוד שמש..]מה שכתבתי זה שאם העלויות זה השיקול אז דוד שמש עדיף מכל ההבחינות הן מהעלויות הראשוניות והן מעלויות התפעול.
חשוב לוודא שהמערכת גז שאת קונה מסונכרנת עם המים שבאים מהדוד שמש ככה כשהם חמים לא מתבזבז גז.
אם היא רוה כזו מערכת היא תצטרך עכשיו לקנות גם דוד וגם מערכת גז... עלות לא מבוטלת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
תתפלאו לגלות שדוקא יש, דוד ממוצע מחזיק בארץ כ10 שנים, אם טכנאי טען שהלך הדוד כנראה הוא מתכוון שהתפוצץ, ודווקא במצב כזה אמור להיות מים חמים...
באמת התפאלתי שהדוד הלך בדיוק אחרי 10 שנים
מה זה המצב שדוד הולך כל 10 שנים? לא זכור לי כזה דבר
ומה אתה מתכוון שאם הדוד התפוצץ אז אמור להיות מים חמים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מה אתה מתכוון שאם הדוד התפוצץ אז אמור להיות מים חמים?
כשדוד מתפוצץ הוא בעצם נוזל, הרבה פעמים הנזילה לא מגיעה לאזור החשמלי, [גם אם כן במקרה שלכם יש גם קולט], תחשבי על זה כמו סיר על האש והמכסה פתוח.. לכאורה הוא עדיין אמור לחמם. במקרה שדוד הלך לרוב השכנים שמו לב שהוא פשוט נזל, ואולי גם הם סגרו בעצמם את הברז שלא ינזול.
למה בעצם הזמנתם טכנאי? היה מים לא חמים (גם אחרי הדלקה של הבוילר?) או שלא היה מים בכלל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
כשדוד מתפוצץ הוא בעצם נוזל, הרבה פעמים הנזילה לא מגיעה לאזור החשמלי, [גם אם כן במקרה שלכם יש גם קולט], תחשבי על זה כמו סיר על האש והמכסה פתוח.. לכאורה הוא עדיין אמור לחמם. במקרה שדוד הלך לרוב השכנים שמו לב שהוא פשוט נזל, ואולי גם הם סגרו בעצמם את הברז שלא ינזול.
למה בעצם הזמנתם טכנאי? היה מים לא חמים (גם אחרי הדלקה של הבוילר?) או שלא היה מים בכלל?
בעלי ראה טפטוף קטן מהדוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
בעלי ראה טפטוף קטן מהדוד
אם הטפטוף עדיין קטן ולא במקום בעייתי, לפחות בימים הקרובים עד שתסתדרו תוכלו להשתמש בו..,
כמובן שלא תמיד הטפטוף מסמל את סוף החיים שלו לפעמים זה אפי' מהפורק לחץ אבל אם טכנאי קבע ש'הלך', (ואתם מאמינים לו..) כנראה הלך...
בגדול כן, מי שיש לו גישה ואולי גם למי שיותר קשה לו מומלץ לבדוק אחת לשנה את השסתום פורק לחץ שהוא תקין ואולי אפי' להחליף אותו כל כמה שנים כי אם הוא מתקלקל הלחץ בדוד יעלה והדוד יתפוצץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
איזה חברה של מחמם מים הייתם ממליצים טובה ולא יקרה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה