נספח לאתגר נספח לאתגר 87 • אוריגמי ממבט אחר

  • הוסף לסימניות
  • #21
ראייה גלותית וראייה גאולתית מבעד לעיניים
ראייה גלותית: מסגד אל אקצא עומד במקום המקדש, ראייה גאולתית: בית המקדש יורד באש מהשמיים.

צפה בקובץ המצורף 1741572
מה פה אוריגמי?

תיאור האתגר:​

עליכם ליצור יצירת אוריגמי שרואים דרך משהו אחר (לדוגמה: משקפיים, זכוכית מגדלת, משקפת, חלון וכו').
בהצלחה!!

מה פה אוריגמי?
לא.. צריך לראות את האוריגמי מבעד משהו, ולא שהאוריגמי נמצא בתוך משהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
זה מדהים אותי כל פעם מחדש

אני מקבל ליקיים על היצירות מכל התותחיות פה ב AI ורק 3 הצבעות

מי מחכים אותי איך זה ומה אני יכול לשפר?

@ר-צינית @פנינה ריימונד @יופלה אפרסק
לפעמים נהנים מהתוצר אבל הוא לא מתאים לאתגר....
או שנהנים אבל לא מספיק בשביל להצביע
או חוסר שימת לב
יש הרבה סיבות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
זה מדהים אותי כל פעם מחדש

אני מקבל ליקיים על היצירות מכל התותחיות פה ב AI ורק 3 הצבעות

מי מחכים אותי איך זה ומה אני יכול לשפר?

@ר-צינית @פנינה ריימונד @יופלה אפרסק
דיברו פה פעם על ההבדל בין לייקים להצבעות, טענו אז שמי שמשתתף באתגר מעדיף ללייק, אולי זה העניין.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #25
זה מדהים אותי כל פעם מחדש

אני מקבל ליקיים על היצירות מכל התותחיות פה ב AI ורק 3 הצבעות

מי מחכים אותי איך זה ומה אני יכול לשפר?

@ר-צינית @פנינה ריימונד @יופלה אפרסק

לפעמים אני נותנת לייק באמת בלי להצביע, כי נראה לי שהיצירה יפה/ מרגשת וכדומה, אבל לא מתאימה לאתגר/ לא ראויה לזכות, אבל לא במקרה דנן..
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #27
  • הוסף לסימניות
  • #28
דיברו פה פעם על ההבדל בין לייקים להצבעות, טענו אז שמי שמשתתף באתגר מעדיף ללייק, אולי זה העניין.
אם כך זה ממש חבל, אני מפרגן ליצירות מקצועיות ויפות גם אם זה על חשבוני, זה כל המשחק
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
חבל להגיע לדיון באיחור.
לפני כמה דקות כולנו הלכנו לבדוק אם הצבענו ליצירה המדוברת, ואפילו טרחנו לכתוב כאן שהצבענו ואהבנו.
עד שמישהי טענה (כן, אני) שיש בזה משהו לא הוגן, וערכנו את ההודעות.
והיות שההודעה הזו עומדת להמחק עוד מעט- אני אכתוב שוב: אהבתי את היצירה עם החיידקים, היא נהדרת ומקורית.
אוקי תודה

הבנתי שאת לא מתכוונת על עצמך. רק אם הייתה כאן אמירה כזו זה חבל שזה כך

מי שלא מתנהג כאן במקצועיות ובהגינות שלא יהיה כאן
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
בדיוק היום הרהרתי האם להעלות את זה כאן...................

אישית יכולה לומר שלקח לי המון זמן להבין איך מצביעים לאתגר.
ובמשך כמה שבועות הייתי בטוחה שזה לפי לייקים וסימוני תודות.
עד שיום אחד באקראיות מצאתי את הלחצן בצד.

נראה לי שתהיה תועלת רבה מאד שבתוך כללי האתגר שמופיעים בכל פתיח יהיה גם הוראות הצבעה- במיקום ובאופן בולט.
כדי שמי שהגיע לשם באקראיות וירצה להצביע ידע איך.

בהצלחה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
כמה הערות לשיפור וייעול האתגרים:
  • יצירה שלא עומדת בכללי האתגר במדיוק-נמחקת .
  • שכלול הזכיה מתחשב בהצבעות ולייקים ביחד (באתגר 85 תשעה באב היצירה במקום השני (בפער של 2 קולות!!) תאמה במלואה לכללי האתר (בעוד שהיצירה שזכתה -לא בדיוק...) וקבלה מספר גבוה של לייקים, שאם היו משכללים את שניהם היא הייתה לוקחת בקלל...)
  • כמו שכבר הזכירו כאן- להסביר בכל כותרת אתגר באיזה אופן מצביעים.
@מנהל ai קח את ההערות לתשומת ❤️
ובהזדמנות הזו- תודה גדולה לכל העוסקים במלאכה!
האתגר מרתק ומפתיע כל פעם מחדש!!
יישר כח!
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
יש כמה שעשו קווילניג במקום אורגימי וחבל
יצירות יפות אבל בצורה אחרת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
כמה הערות לשיפור וייעול האתגרים:
  • יצירה שלא עומדת בכללי האתגר במדיוק-נמחקת .
  • שכלול הזכיה מתחשב בהצבעות ולייקים ביחד
אולי להוסיף לתחרות, גם מנצח שבועי/חודשי, דהיינו מי שאסף הכי הרבה דירוגים/לייקים במשך השבוע/החודש מכל יצירותיו יחד, שיקבל ע"ז נקודות וכו'
  • (באתגר 85 תשעה באב היצירה במקום השני (בפער של 2 קולות!!) תאמה במלואה לכללי האתר (בעוד שהיצירה שזכתה -לא בדיוק...) וקבלה מספר גבוה של לייקים, שאם היו משכללים את שניהם היא הייתה לוקחת בקלל...)
בעניין הזה אוסיף (חיכיתי לציין זאת אחרי שהאתגר נעול, כי אני קצת נוגע) שגם באתגר השבועי האחרון ניצח יצירה מרגשת ביותר אבל נ"ל שלכאורה היא לא עומדה בכללי האתגר ב100 אחוז
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
  • הוסף לסימניות
  • #36
רעיון מדהים!!
אבל לא מעשי, אין אפשרות טכנית למיין יצירות לפי כמות לייקים.
ואין גם טעם בזה, כי הרעיון של לייק הוא "אהבתי" והצבעה אומרת "לדעתי היצירה הזו ראויה לזכות", אלו 2 דברים נפרדים, והיצירה שאמורה לזכות היא יצירה שאנשים הצביעו לה. (הדוגמא הכי נפוצה ללייק שלא מעיד על איכות היצירה היא הלייק הזה :LOL:)
יצירה שלא עומדת בכללי האתגר במדיוק-נמחקת .
מה שלא עומד בכללים אכן נמחק, ומה שלא ברור/ ספק עובר לשיפוט הקהל, אחרי הכל זה דמוקרטיה פה.
כמו שכבר הזכירו כאן- להסביר בכל כותרת אתגר באיזה אופן מצביעים.
אולי באמת כדאי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אבל לא מעשי, אין אפשרות טכנית למיין יצירות לפי כמות לייקים.
ואין גם טעם בזה, כי הרעיון של לייק הוא "אהבתי" והצבעה אומרת "לדעתי היצירה הזו ראויה לזכות", אלו 2 דברים נפרדים, והיצירה שאמורה לזכות היא יצירה שאנשים הצביעו לה. (הדוגמא הכי נפוצה ללייק שלא מעיד על איכות היצירה היא הלייק הזה :LOL:)
מסכימה. אבל מה שאולי כן מעשי, זה לפי דירוגים ולא לייקים
אולי באמת כדאי.
באתגרים הראשונים זכור לי שכן היה כתוב בכל אתגר שההצבעה היא בחץ בצד שמאל, מתי שהוא זה נעלם
אני גם חושבת שצריך להוסיף את זה בחזרה
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אפשר אולי לעשות כמו בפרוגמדיה
1723724887202.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
הפעם יותר מתמיד נוכחתי לדעת, שרוב הדירוג הגבוה ניתן למי שהעלה בהתחלה.
3 היצירות שלי במקום גבוה, ולא בצדק,
כי באתגרים אחרים העליתי בעמוד 3,4,5 ובקושי הגעתי ל-3 דירוגים [אני מדברת על יצירות טובות באמת]

@הכלבויניק @ניהול האתר סליחה שאני מטרטרת אתכם, אין אופציה לשינוי מבנה האשכול, כמו שיש אשכול שאלה ופתרון, שיהיה אשכול רנדומלי? לפי סדר לא כרונולוגי? זכור לי שמתכנתת של האתר עשתה דברים גדולים מזה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אבל לא מעשי, אין אפשרות טכנית למיין יצירות לפי כמות לייקים.
יתכן, אבל זה לא קשור בעניין שכתבתי, להוסיף תחרות מנצח שבועי/חודשי מי שקיבל הכי הרבה דירוגים חיובים על כל יצירותיו יחד, וכמו שלייקים מתעדכן אוטומטי בפרופיל, אותו דבר הדירוגים גם יכול להתעדכן בפרופיל

לענ"ד, זה מוסיף עניין בתחרות הכללית, וגם נותן מענה, לנניח אחד שכמעט ניצח 5 פעמים וקיבל במצטבר הכי הרבה דירוגים, שהוא יקבל תמריץ בדמות נקודות או אפילו יכולת להכין אתגר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה