- הוסף לסימניות
- #1
אם הפקח רשם לי טעות בכתובת שבו נעשתה העבירה, אבל הרכב צולם האם הם יכולים לתקן את הדו''ח או שזה עילה לביטול?
האם מתחשבים בזה שזה דו''ח ראשון (בחיים בכלל הן תנועה הן חניה)? האם מתחשבים בחניה על המדרכה בזה שהשארתי מספיק מקום להולכי רגל ברווח? האם מתחשבים בזה שזה מקום שתמיד אנשים חונים בו? הם כדאי ללכת על כל זה למשפט ולפחות להרויח משהו?
אשמח מאוד לתשובות בעיקר בחיפה...
האם מתחשבים בזה שזה דו''ח ראשון (בחיים בכלל הן תנועה הן חניה)? האם מתחשבים בחניה על המדרכה בזה שהשארתי מספיק מקום להולכי רגל ברווח? האם מתחשבים בזה שזה מקום שתמיד אנשים חונים בו? הם כדאי ללכת על כל זה למשפט ולפחות להרויח משהו?
אשמח מאוד לתשובות בעיקר בחיפה...
הנושאים החמים

Reactions: בנימיני, ארבע, פופיט2 ומשתמש 1 נוסף4 //