חברות השכרה הגבלה על חידוש רישיון נהיגה

  • הוסף לסימניות
  • #1
הייתי נהג חדש עד לפני כמה חודשים, כעת אין לי רישיון בתוקף והגעתי להוציא רישיון מעודכן, בתוקף, לא לנהג חדש, וכתוב לי "קיימת הגבלה על רישיון הנהיגה שלך, למידע
" נוסף פנה לקבלת תור למשרד התחבורה

?מישהו יודע מה יכולה להיות הסיבה
והאם יש מצב שההשכרת רכב תחליק את עניין התוקף של הרישיון הקודם או לא תשים
לב ואוכל להשכיר
‏?
כל מידע יתקבל בברכה.
🙏
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
הייתי נהג חדש עד לפני כמה חודשים, כעת אין לי רישיון בתקוף והגעתי להוציא רישיון מעודכן, בתוקף, לא לנהג חדש, וכתוב לי "קיימת הגבלה על רישיון הנהיגה שלך, למידע נוסף פנה לקבלת תור למשרד התחבורה".
מישהו יודע מה יכולה להיות הסיבה?
והאם יש מצב שהשכרת רכב תחליק את עניין התוקף של הרישיון הקודם או לא תשים לב ואוכל להשכיר?
כל מידע יתקבל בברכה.
🙏
יכול להיות שעברת עברת תנועה שמונעת ממך לעבור לנהג רגיל? (זכות קדימה, רמזור אדום וכאלו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יכול להיות שעברת עברת תנועה שמונעת ממך לעבור לנהג רגיל? (זכות קדימה, רמזור אדום וכאלו)

לא משהו שידוע לי.
‏יש כמה דוחות רק על מהירות (שעוד לא שילמתי) וזהו
‏.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
והאם כאמור יש מצב שאני מצליח לשכור רכב
?גם ככה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
חברות ההשכרה לא פרייריות ונושאות באחריות, לא משכירים רכב למי שרשיון הנהיגה שלו לא בתוקף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
?ואם אשלם עכשיו, אוכל להוציא מיד
אני לא חושב שזה קשור לתשלום, זה קשור לעצם העבירה, אם תשלם זה כמו הודאה באשמה ואם זה באמת זה אז אין סיכוי, תרים אליהם טלפון, ותנסה לברר במה מדובר בדיוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני לא חושב שזה קשור לתשלום, זה קשור לעצם העבירה, אם תשלם זה כמו הודאה באשמה ואם זה באמת זה אז אין סיכוי, תרים אליהם טלפון, ותנסה לברר במה מדובר בדיוק
לא הבנתי, אז אם זה קשור לדוחות. אז מה אני אמור לעשות לשיטתך, לא לשלם כי זה הודאה, ואם זה עצם העבירה, אז איך משלמים את מחיר העבירה ומשחררים את הרישיון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
רגע, אני רוצה להבין.... כיום אני נוהג בעצם ללא רישיון? אם שוטר עוצר אותי הוא רואה בעצם שאהיה נהג ללא רישיון בדיוק כמו נהג בשלילה? ואם אעשה ביטוח לא אקבל החזר
?מאותה הסיבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
רגע, אני רוצה להבין.... כיום אני נוהג בעצם ללא רישיון? אם שוטר עוצר אותי הוא רואה בעצם שאהיה נהג ללא רישיון בדיוק כמו נהג בשלילה? ואם אעשה ביטוח לא אקבל החזר
?מאותה הסיבה
האמת פשוט לא מאמין למקרא הדברים, זה חוסר אחריות!!!! נהיגה בזמן שרשיון הנהיגה לא בתוקף כמוה כנהיגה ללא רשיון כלל. במקרה של תאונה נזק בלבד חברת הביטוח לא תפצה אותך וח״ו פגיעה בנפש... ה׳ ישמור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לא הבנתי, אז אם זה קשור לדוחות. אז מה אני אמור לעשות לשיטתך, לא לשלם כי זה הודאה, ואם זה עצם העבירה, אז איך משלמים את מחיר העבירה ומשחררים את הרישיון?
אולי לערער או להישפט, לא יודע כמה זמן עבר, מחיר העבירה זה עוד שנתיים נהג חדש
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מה אגיד לך
או שאתה תמים גדול
או שאתה מיתמם גדול

זה כמו שאגיד
שלום קוראים לי משה
מישהו יודע איך קוראים לי?

זה ציטוט ממה שכתבת.
"קיימת הגבלה על רישיון הנהיגה שלך, למידע נוסף פנה לקבלת תור למשרד התחבורה"

מישהו יודע מה יכולה להיות הסיבה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אולי לערער או להישפט, לא יודע כמה זמן עבר, מחיר העבירה זה עוד שנתיים נהג חדש
.מעניין מאוד
יש פה עוד שחושבים שתשלום של הקנסות לא טוב לי בזה שע"י התשלום אודה בעצם בעבירות
?ואז אני רק יסתבך ואמתין עוד שנתיים
(ההיגיון שלי אומר הפוך אבל זו רק דעתי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לא משהו שידוע לי.
‏יש כמה דוחות רק על מהירות (שעוד לא שילמתי) וזהו
‏.
מהירות לנהג חדש זה מאוד בעייתי.
גם מהירות ממש לא רצינית.
פנה במהירות לעורך דין לתעבורה, אולי הוא יצליח להוציא אותך מזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
יש מצב שההגבלה על הוצאת רישיון חדש היא בגלל איחור של כמה חודשים בהוצאת הרישיון
?בזמן לאחר תום תקופת הנהג חדש
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
היי יצא מזה משהו גם לי יש כזה דבר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה