דרוש מידע נפללללנווו...(קבלן נוכל) מה עושים???

  • הוסף לסימניות
  • #21
נפלנו על קבלן נוכל. הוא חרדי אז חשבנו שזה בסדר, אבל הוא נוכל.
פעם לימדו ילדים להזהר מזר גם אם יש לו זקן ארוך כי זה לא אומר שהוא רב. הוא יכול להיות מסוכן. כנראה צריך להסביר גם למבוגרים שחרדי שנראה משלנו זה לא אומר אמין.

הוא הביא קבלן משנה ערבי. שילם לו גרושים וכתוצאה מכך הערבי עשה לנו עבודה גרועההההה. :eek::eek::eek:
ואחרי שקיבל כמעט את כל הכסף הוא נעלם ואי אפשר להשיג אותו.

הוצאנו חצי מיליון שקל על שיפוץ. לקחנו חובות אדירים והתוצאה כל כך עצובה. יכלנו לקחת את הקבלן משנה ברבע מהמחיר ולצאת עם אותה תוצאה.
למשל: האריחים ברצפה כבר התחילו להיסדק (עוד לא נגמר השיפוץ!!) בגלל שאין שום חומר מילוי מאחוריהם. אנחנו לא יכולים להחליף אריחים כי הקבלן השתמש לנו בכל הרזרבות!! שבר אריחים על ימין ועל שמאל תוך כדי בניה כי היה לו יקר להביע רצף. אז הוא לקח בנידודים בשקל כדי לעשות רצפה!! וזה אריח איטלקי מחברה ידועה שהשקענו בו.

יש מה לעשות? יש למישהו ניסיון עם עו"ד לתביעה בבית משפט? זה עוזר?
עדיף לנו להתאחד עם עוד נפגעים של אותו קבלן (ידוע לנו על כמה שנפלו איתו)
אשמח לכל עזרה מניסיון מקצועי או אישי.
כואב הלב,
אצלינו היה אותו סיפור,
והיה חוזה מפורט,
והוא סחט כספים.
והביא קבלן משנה ערבי, והריצוף הספרדי האיכותי - הלך!
השתמש בכל הרזרבות, לא שם חומר מילוי - מתחיל להסדק,
הדביק לא מפולס ('חוויה' לשטוף רצפה!)

איך אפשר לדעת אם זה אותו אחד?
הלוואי שכן, הלוואי שאין עוד כאלו בעולם.

אצלינו האדריכלית המליצה על הקבלן הזה, וגם אמרה שאין צורך לקחת עליו מפקח בניה, והיא עשתה איתו והיתה מרוצה, והם (היא ובעלה) יכולים לבוא מדי פעם כמו מפקחי בניה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אצלינו האדריכלית המליצה על הקבלן הזה, וגם אמרה שאין צורך לקחת עליו מפקח בניה, והיא עשתה איתו והיתה מרוצה, והם (היא ובעלה) יכולים לבוא מדי פעם כמו מפקחי בניה....
o_O
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
עצוב לשמוע!!!
הורי שיחיו עשו שיפוצים בדירה שלהם עוד לפני בין הזמנים האחרון.
מבחינת הקבלן היו מרוצים בנאדם ישר והכל יכולים להמליץ עליו.
אבל... והוא גדול מדי....
אצל מי שרכשו את המוצרים כמו קרמיקה כיורים ארונות וכל הציוד הנלווה לשיפוץ שירותים ואמבטיה פה התחילו הבעיות....
הכל מותקן שם חוץ מארון וכיור ומראה בתוך חדר הרחצה שלהם, ובעל העסק סוחב אותם ולא מענין אותו יום הדין [אדם חרדי] עד שאמר אצל מי הזמין להם את הארון והם אלו שעושים לו את הבעיות.
אמי שתחיה פונה לחברה שהוא הזמין מסתבר שהוא כלל לא הזמין את הארון הכיור והמראה!!!
הורי שיחיו כבר חטפו קריזה הם מתכננים לתבוע אותו לדין תורה יש להם רישומים והקלטות בוואצאפ למה שהתחייב אך לא עמד בדיבורו.... [הכל הוזמן עוד בחודש תמוז ועד עכשיו זה נסחב...]
עברנו גם את זה במדוייק.

חנות בבני ברק?
אנחנו הזמנו בתחילת חודש אייר,
ועכשיו סוף סוף סיימנו עם הסיפור הזה
(אחרי שהבלגנו על כל מה שהגיע שונה ממה שהזמנו (ולא היה מה שהגיע מדוייק כמו ההזמנה!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אצלינו האדריכלית המליצה על הקבלן הזה, וגם אמרה שאין צורך לקחת עליו מפקח בניה, והיא עשתה איתו והיתה מרוצה, והם (היא ובעלה) יכולים לבוא מדי פעם כמו מפקחי בניה....
זה כי לאדריכליות יש הסכמים עם בעלי מקצוע שהן מפנות לקוחות ומקבלות אחוזים :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
ואב הלב,
אצלינו היה אותו סיפור,
והיה חוזה מפורט,
והוא סחט כספים.
והביא קבלן משנה ערבי, והריצוף הספרדי האיכותי - הלך!
השתמש בכל הרזרבות, לא שם חומר מילוי - מתחיל להסדק,
הדביק לא מפולס ('חוויה' לשטוף רצפה!)

איך אפשר לדעת אם זה אותו אחד?
הלוואי שכן, הלוואי שאין עוד כאלו בעולם.

אמאלההההה
אותו סיפור בדיוקקקקק!!!!!
אפילו הקטע של הסחיטת כספים שלא כתבתי עליה אבל היה לאורך כל הדרך.
בעלי הגיע לכאבים בחזה מהלחץ האלים שהפעילו עליו לתת כספים לפני הזמן!!!!
גם הלא מפולס קיים אצלינו.

חוץ מהאדריכלית שזה ממש מקומם!! זה שוק נוראי של המלצות ותיווך בלי שהלקוח יודע. וזה לכל האורך. ז"א החברת מטבחים תיקח לך עוד 5K ותעביר לאדריכלית על ההמלצה בלי שתדע. כנ"ל באריחים וכנראה גם אצל הקבלן.
אבל זה כבר נושא אחר...

יש לנו אדריכלית נדירה שלא משכה אותנו לקנות בחנות מסוימת או איש מקצוע מסוים. נתנה לנו ביושר את הבחירה.
אצלך זה קבלן אחד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
גם אצלנו סיפור דומה, אלא שקבלן המשנה היה אוקראיני. הם הגדילו לעשות ושברו כחצי משטח של קרמיקות בזמן שהמנוף הנחית אותן על שקי חול במקום על משטח ישר! גם אנחנו הוכרחנו לקראת "סוף" העבודה לשלם יותר ממה שנעשה - בעידוד מפקח הבניה שאמר שמגיע לקבלן לקבל עכשיו. ובסוף נשארנו עם הרבה ליקויים והמון דברים שבוצעו ממש לא כמו החוזה (וכמעט בלי חוב לקבלן) - תחת פיקוחו של המפקח שכתב בעצמו את החוזה, אבל לא חשב שמחובתו גם לוודא שהוא מיושם בשטח. הקבלן (החרדי) נכח אולי 3 פעמים בשטח במהלך הבניה, וכמעט לא היה זמין בטלפון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
צריך להבדיל בין 'מתווכי קבלנים' (שקורים לעצמם קבלנים לא ברור למה)
לבין קבלני ביצוע אמיתיים.
מהמתווכי קבלנים לברוח כמו מאש.
הם שמים תחתיהם ערבי שיכולת להשיג בשליש מחיר.
לא נוכחים בשטח כמעט ועל פי רוב גם לא לוקחים אחריות.
יש לי המלצה בפרטי על קבלן ביצוע מעולה (יהודי) בבני ברק.

@חיה4 לגבי מה לעשות הלאה זו שאלה טובה.
לא נראה לי שזה דבר שאפשר לעבור עליו בשתיקה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
צריך להבדיל בין 'מתווכי קבלנים' (שקורים לעצמם קבלנים לא ברור למה)
איזו הגדרה מדויקת!
הקבלן שלנו הוא בכלל אברך כולל צעיר!! שמגיע מידי פעם בימי שישי.
אני לא חושבת שהוא נולד להיות נוכל. הוא פשוט חושב שקבלנות זה דרך קלה לעשות כסף ועל הדרך מפיל אנשים תמימים.
והמציאות המורכבת שהוא נופל אליה גורמת לו לשקר ולערבב ולרמות עד אינסוף.

מענין אם אפשר להעלות את זה כנושא בדין תורה או בבית משפט. הוא לא סגר איתנו על קבלן משנה. הוא הציג לנו אותו רק כמנהל עבודה. אנחנו הבנו שהוא שכיר שלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
האיום הגדול ביותר הוא שיימינג מטורף בכל המדיות האפשריות כולל קווי נייעס
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
מי אמר שמותר???
כנראה אסור.
ולכן בציבור שלנו נוכלים מצליחים לא רע כי אנשים מפחדים לספר שמא זה אסור.
צריך ללמוד טוב את ההלכות האלה ולא להפיל אנשים בפח. זה גם כנראה אסור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
יש לכם חוזה חתום מול אותו קבלן חרדי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אם כן אין מה להפסיד מהלגיש תביעה נגדו, הם כבר ידעו לאתר אותו ולגרום לו שיהיה לו שווה לבוא לשולחן, לפעמים הם נבהלים מעצם הדיון שמתקיים בענינם מחמת החשש שאט אט יצוצו עוד מקרים ואז הוא יבוא לקראתך עם הסכם שתיקה שזה גם משהו, אסור לשכוח! הנוכלים אוהבים שקט האויב המר שלהם זה תביעות, וזה שהביצועים והעבודות שלהם עולים על שולחן הדיונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
ולכן בציבור שלנו נוכלים מצליחים לא רע
צריך לשאול מורה הוראה.

אם אסור, אז לא זו הסיבה שיש נוכלים וכו'.

לא בטוח שצריך לשתוק, בח"ח יש גם הלכות מה מותר וצריך לומר, באיזה תנאים ואיך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
איזה אחד שאל קבלן ערבי, כמה עולה לבנות בית, אמר לו 1,000,000 שקל, שאל אותו למה?, אמר לו הערבי שליש לחומרים, שליש לפועלים ושליש רווח.

הלך ושאל קבלן רוסי, אמר לו 2,000,000 שקל, שאל אותו למה?, אמר לו הרוסי שליש לחומרים, שליש לפועלים ושליש רווח.

הלך ושאל קבלן יהודי, אמר לו 3,000,000 שקל, שאל אותו למה???, אמר לו היהודי 2 מיליון רווח, ועוד מיליון לערבי שיעשה את העבודה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
איזה פחד!
אנחנו לפני שיפוץ,
איך אדע שהקבלן אמין ולא נוכל?
כמה המלצות צריך כדי לבדוק?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה