דרוש מידע תינוק עם אף סתום, שיעול וליחות איך עוזרים לו???

  • הוסף לסימניות
  • #1
כנראה שפעת
הצטנן חזק -
ומקיא מרוב ליחות.
איך עוזרים לו?
לא מסוגל לאכול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
דבר ראשון כדי לפתוח את האף שפריץ מי מלח.
לתינוקים יותר נח הקנוי.
אחד בכל נחיר בשכיבה ומייד להרים אותו כי נכנס לגרון ומלוח.
אל תשכחי לתפוס את מה שיוצא, אצל תינוקים זה יוצא די מהר..
רפואה שלמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מי מלח באף
לפתוח בצל בחדר פרוסות ( ריח לא נחמד אבל עוזר מאוד )
אמבטיה חמה עם אדים אחרי זה לשמן ולעסות את אזור החזה עם שמן וטיפה אלכהול (או שיש משחה מיוחדת לזה .)
להשכיב על כרית
טיפות אקליפטוס
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לפתוח את האף מאד מאד עוזר לטפטף חלב אם לנחיר
שיעול וליחה למרוח רליף. עוזר פלאיםםםם
ולישון עם בצל חתןך בחדר....
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מי מלח בטיפות
הכי משחרר
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אינהלציה עם מי מלח
אם יש חום אז תביאי לו נר כדי שלא יקיא את האקמול..
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
דבר ראשון כדי לפתוח את האף שפריץ מי מלח.
לתינוקים יותר נח הקנוי.
אחד בכל נחיר בשכיבה ומייד להרים אותו כי נכנס לגרון ומלוח.
אל תשכחי לתפוס את מה שיוצא, אצל תינוקים זה יוצא די מהר..
רפואה שלמה.
אפשר לעשות מי מלח לאף לבד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אפשר לעשות מי מלח לאף לבד?
משהו כמו חצי כפית עש כפית עם חצי כוס מים חמים שימס,
לקרר.
לשים המזריק בערך 1-2 מל להשפריץ בלחיצה אחת ,לא לאט,
בד"כ הילד נבהל ולא מסכים את השני,
אבל צריך את העוצמה שיכנס פנימה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
כל העיצות הנ"ל מצויינות בשביל להקל תסמינים
הפתרון האמיתי - לא לתת לו חלבי.

ואת ההוראה הזו נתן לי רופא משפחה מאוד שמרן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אפשר לקשור חופן מלח גס בתוך חיתול ולשים לו ליד הראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
בצל חתוך עם דבש בקערה פתוחה כל הלילה
מכשיר אדים עם 3 טיפות שמן אקליפטוס לימוני
יש מין מכשיר סיליקון של לייף כמדומני שעוזר למשוך נזלת וליחה ישירות מהאף,
אומרים שזה מגביר ליחה אבל בלילה שהתינוק לא ישן זה עוזר מאוד
11.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
כנראה שפעת
הצטנן חזק -
ומקיא מרוב ליחות.
איך עוזרים לו?
לא מסוגל לאכול.
קודם כל רופא ילדים דחוף
אני לא יודעת למה כולם כאן נותנים תרופות סבתא לתינוק בן 3 חודשים זה קצת הזוי
יתכן שזה דלקת ריאות אם הוא מקיא גם
דלקת ריאות יכולה לבוא עם הקאות
וגם אולי תקבלו משאפים שיקלו לו על הנשימה
יש אסתמה שנקראת אסתמה של הילדות ורק משאפים יכולים לעזור לזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
קודם כל רופא ילדים דחוף
אני לא יודעת למה כולם כאן נותנים תרופות סבתא לתינוק בן 3 חודשים זה קצת הזוי
יתכן שזה דלקת ריאות אם הוא מקיא גם
דלקת ריאות יכולה לבוא עם הקאות
וגם אולי תקבלו משאפים שיקלו לו על הנשימה
יש אסתמה שנקראת אסתמה של הילדות ורק משאפים יכולים לעזור לזה
היינו. ריאות נקיות ב"ה
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אפשר לעשות מי מלח לאף לבד?
לא כדאי, עדיף לקנות תרסיס מי מלח לאף לתינוקות, יש מינון מדויק כמה מלח צריך למבוגרים, לתינוקות ולילדים, מי שניסה פעם יראה שמדי הרבה מלח ממש מסוכן, ומצד שני יכול להיות חלש מד
וכן מי שניסה יודע (מה שכברכתבו בתחילת השרשור) שאחרי שמכניסים לתינוק בשכיבה (כדאי שיכנס לתעלה הפנימית) צריך להרים אותו מיד אחרת זה שורף בתעלות הפנימיות יותר ובגרון
קודם כל רופא ילדים דחוף
אני לא יודעת למה כולם כאן נותנים תרופות סבתא לתינוק בן 3 חודשים זה קצת הזוי
יתכן שזה דלקת ריאות אם הוא מקיא גם
דלקת ריאות יכולה לבוא עם הקאות
וגם אולי תקבלו משאפים שיקלו לו על הנשימה
יש אסתמה שנקראת אסתמה של הילדות ורק משאפים יכולים לעזור לזה
באמת יתכן שזה דלקת ריאות וצריך לקחת אנטיביטיקה וחבל על כל רגע שמחכים
אבל כעזרה ראשונה ניתן לנסות מי מלח לתינוקות קנוי
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
  • הוסף לסימניות
  • #20
אפשר להשתמש במי מלח של האינהלציה במקום האוטריוין.
ולטפוח בעדינות באזור הריאות בגב בשני הצדדים (להזהר לא בעמוד השדרה!!) עוזר לנקז את הליחה החוצה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה