דרוש מידע כל העדכונים על מתקפת הסייבר על פרוג!!!

@הכלבויניק

שימו לב שישנן בעיות בגישה להקלטות הווידאו של השיעורים.
כאשר אני מנסה לפתוח את ההקלטות, מופיעה הודעת שגיאה מסוג 404 (מצורפת תמונה).

אודה אם תוכלו לבדוק את הנושא.

תודה רבה,

צפה בקובץ המצורף 1821932
ידוע. כל התוכן שעלה לשרתים בחמישי שישי נמחק, מחר בעז"ה יעברו על כל השיעורים, ויסדרו אותם.
 
והנה השיר המלא של @הכלבויניק :

 
למיטב ידיעתי נפרצו הלילה בין 5 ל 6 ניקים.
@הכלבויניק הבטחת שנגמר והכל בסדר, וכל כמה דקות עוד משתמש נמחק לו כל ההודעות בפורום, מה יהיה???
האם לפחות אתם מגבים להם את החשבון ותחזירו בהמשך???
 
למיטב ידיעתי נפרצו הלילה בין 5 ל 6 ניקים.
@הכלבויניק הבטחת שנגמר והכל בסדר, וכל כמה דקות עוד משתמש נמחק לו כל ההודעות בפורום, מה יהיה???
האם לפחות אתם מגבים להם את החשבון ותחזירו בהמשך???

החשבון של אותם משתמשים לא נמחק, רק נחסם זמנית, הם יצרו איתנו קשר, ונפתח להם אותו חזרה. כמובן.

לא הייתה להם אפשרות טכנית לייצא רשימות של משתמשים עם סיסמאות, בוודאות. הם הצליחו להשתלט על מספר ניקים בודדים, נתמודד עם זה. אל דאגה.

חשוב מאוד שכל אחד יעדכן את הסיסמא שלו.
 
החשבון של אותם משתמשים לא נמחק, רק נחסם זמנית, הם יצרו איתנו קשר, ונפתח להם אותו חזרה. כמובן.

לא הייתה להם אפשרות טכנית לייצא רשימות של משתמשים עם סיסמאות, בוודאות. הם הצליחו להשתלט על מספר ניקים בודדים, נתמודד עם זה. אל דאגה.

חשוב מאוד שכל אחד יעדכן את הסיסמא שלו.
לעדכן עכשיו?
לכאורה אחרי שתודיעו שחזל"ש, לא?
 
פיליפ מאייער זה משתמש חדש יחסית ולפחות ללא הודעות... וכמובן כבר נמחק הוא וההודעה שלו.
זה מדהים הם לא מתייאשים...
שאלה @הכלבויניק פתחתי את הנושא שניות אחרי שהוא נפתח ע"י ההאקרים וראיתי שכבר נחסם המשתמש והנושא עוד לא, האם זה טכנית כל פעם אתם מיד חוסמים את המשתמש ורק אח"כ את הנושא?
כבר כמה פעמים שזה קורה....


1731805227653.png
 
גם כל ההודעות האחרונות הם אותו דבר (ודרך אגב, בכל ההודעות יש קישור ל'ינט'.) מישהו יודע למה?
כנראה כי זה כל מה שיש להם
או שזה איזה מערכת אוטומטית או חצי אוטומטית, שזה מה שמוגדר לה לעשות
 
פיליפ מאייער זה משתמש חדש יחסית ולפחות ללא הודעות... וכמובן כבר נמחק הוא וההודעה שלו.
זה מדהים הם לא מתייאשים...
שאלה @הכלבויניק פתחתי את הנושא שניות אחרי שהוא נפתח ע"י ההאקרים וראיתי שכבר נחסם המשתמש והנושא עוד לא, האם זה טכנית כל פעם אתם מיד חוסמים את המשתמש ורק אח"כ את הנושא?
כבר כמה פעמים שזה קורה....


צפה בקובץ המצורף 1821948
הגיוני ביותר, קודם לחסום את הפרצה ואח"כ למחוק את השלל
 
כנראה כי זה כל מה שיש להם
או שזה איזה מעכרת אוטומטית או חצי אוטומטית, שזה מה שמוגדר לה לעשות
לא נראה לי אוטומטי, אבל זה ברור שרק זה מה שיש להם.
די מענין לדעת האם זה מישהו חובבני כי הוא מנסה כל הזמן אותו דבר והוא לא ירויח מזה כלום כי מקסימום יקח כמה דקות עד שיראו וימחקו מה הוא ירויח, והרי הוא חושף את זה שאין לו עוד כלום מה לאיים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה