התייעצות סקר מה לדעתכם תהיה העיר החרדית הבאה ?

  • הוסף לסימניות
  • #61
עמנואל מעבר לקו הירוק, רחוקה ממרכזי תעסוקה וחנויות
לעומת רכסים שיושבת במקום מרכזי, קרובה למרכזי תעסוקה ולמרכז מסחרי חרדי
"מעבר לקו הירוק" - בתרגום חופשי - ערבים.
או במילים מדויקות יותר: מחבלים!
נכון שגם בירושלים יש מאות אלפי מחבלים פוטנציאלים, אבל ירושלים זו חידה בפני עצמה.
בדרך כלל אנשים לא רוצים לגור במקום סכנה,
ולחלק גדול מהציבור זה הפקטור אולי הכי משמעותי בבחירה לא להיכנס לשטח שכזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
"מעבר לקו הירוק" - בתרגום חופשי - ערבים.
או במילים מדויקות יותר: מחבלים!
נכון שגם בירושלים יש מאות אלפי מחבלים פוטנציאלים, אבל ירושלים זו חידה בפני עצמה.
בדרך כלל אנשים לא רוצים לגור במקום סכנה,
ולחלק גדול מהציבור זה הפקטור אולי הכי משמעותי בבחירה לא להיכנס לשטח שכזה.
תעשה חיפוש על עמנואל ותמצא מידע על הטענה הזאות בגדול אין הבדל בין ירושלים לעמנואל חוץ מזה שבעמנואל שנים שלא היה פיגועים ובירושלים כן אבל רמת הסכנה שווה
אבל חבל להאריך פה כבר טחנו את זה עד דק
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
תעשה חיפוש על עמנואל ותמצא מידע על הטענה הזאות בגדול אין הבדל בין ירושלים לעמנואל חוץ מזה שבעמנואל שנים שלא היה פיגועים ובירושלים כן אבל רמת הסכנה שווה
אבל חבל להאריך פה כבר טחנו את זה עד דק
לא באתי להתווכח, אלא לשקף מציאות.
זו התחושה של הרבה אנשים, עובדה!
גם בתוך הרובע המוסלמי לא היו שנים פיגועים, ובכל זאת מי שגר שם נתפס כחסר פחד ואמיץ (או משוגע).
ולכן אמרתי שירושלים היא חידה בפני עצמה.
כשאתה מקים ישוב בתוך הערבים, אתה לא יכול להסתמך בשופו"א על ההשוואה לירושלים כאילו זה הולך לשכנע מישהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
קרית גם כיום מזכירה מאוד את בית שמש של לפני הפריצה
יש בה כבר כיום קהילה חרדית, עם תחבורה יחסית נוחה, ורכבת
ועתודות קרקע גדולות שמיועדות כבר לציבור החרדי,
ומכל הישובים הפוטנציאלים היא הכי קרובה למרכז, היא גם צמודה לבית שמש, 25 דקות נסיעה מרמה ד', וחצי שעה מאשדוד.
על פניו, אחרי שבית שמש תמצה את עצמה (ויש לה עוד המון מה למצות) קרית גת תזכה לעדנה.
(מה גם שבראייה צופה פני עתיד, הדור השני של רמת בית שמש יחפש לגור קרוב, וימצא את קרית גת הכי קרובה להורים..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
הדירות בחריש יקרות, בבית שמש לא התחילו במחיר הזה.. אז זה היה פתרון אמיתי למצוקת הדיור עם מחירים מוזלים.
אני בהחלט חושבת שחריש יכולה לעלות אבל בטווח זמן ארוך כי גם אם יתחרד זה יקח שנים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
חוצמזה, שעיקר הסיבה שהזניקה את רמה ד' בבית שמש, זה מחיר למשתכן. (אכן, גם לפני"ז היו הרבה - אבל לא כל כך)
ועכשיו בקרית גת יש אלפי דירות במחיר למשתכן שנבנו בכוונה לחרדים, יש שכונה ענקית בן כמה אלפי דירת רק לחרדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
הר יונה,
יש שם כבר קהילות של חסידים, ליטאים, ספרדים, ולאחרונה אשרו שם יותר מ3000 דירות שמיועד לחרדים
והמחירים שם מהכי זולים בארץ, והנוף והאוויר שם הם מהטובות בארץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
נכון שגם בירושלים יש מאות אלפי מחבלים פוטנציאלים, אבל ירושלים זו חידה בפני עצמה.
בדרך כלל אנשים לא רוצים לגור במקום סכנה,
בכלל לא מקום סכנה.
בדיוק כמו ביתר ומודיעין עילית.
וירושלים זה לא חידה אלא תשובה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
יש שם מאות משפחות של ליטאים וספרדים ועוד אכלוס בקרוב של עוד עשרות...
לא הבינו אותי נכון שיש שם קהילה של ויזניץ אבל אתם צריכים להבין ויזניץ גמרו עם עפולה יש כמה פרוייקטים לפני אכלוס אבל שיווק דירות נגמר
שום חסידות אחרת לא רוצה לפתוח שמה קהילה
ולכן עיר שאין בה פיתוח של שלושת המגזרים החרדים היא לא מתפתחת
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
כל עוד זה עיר מעורבת
גם קריית גת, עפולה, טבריה, חיפה, הם ערים מעורבות.
אגב בחריש יש למעלה 50 אחוז תושבים שתמו"צ!!!!
יותר מכל הערים הנ"ל!

ועוד נקודה הכי חשובה
החרדים בחריש מפוזרים בכל חלקי העיר,
אין בחריש כלל שכונה חילונית למהדרין,
מה שמאד מפריע לחילונים שמצביעים ברגליים
וכתוצאה מכם חריש רשמה ירידת מחירים מאד חדה...

וזה בשונה מעפולה, טבריה ,נוף הגליל,
שהחרדים מתרכזים בשכונה צדדית ומרכז העיר הוא מקום חילוני מובהק!!!

שיותר מ-50 אחוז ממנה משקיעים אני לא רואה פוטנציאל ענק
אדרבה!!!
בדיוק להפך!
50 אחוז מהדירות בעיר עם בפוטנציאל למכירה!!!
ההשקעה בחריש עד כה לא כ"כ הוכיחה את עצמה
במוקדם או מאוחר הכל יוצא למכירה..
עוד מעט הולכים להשתחרר 1000!!! דירות של מחיר למשתכן!!!

תחשבו על זה,
עיר חדשה ללא תושבים וותיקים כלל.....
עיר ש 50 אחוזים מהדירות שם בכלל של משקיעים ולא של בעלי דירות..
עיר שהחרדים שם מפוזרים בכל חלקי העיר....
עיר ללא מרכזי תרבות ובילוי לחילונים...

אין עוד עיר בארץ עם פוטנציאל התחרדות כמו חריש!!!.

וכל זה עוד במרכז הארץ 40 דקות מבני ברק!!!

וזה בנוסף לקירבה לחיפה. נתניה, למרכזי ההתיישבות החרדים החדשים המבוקשים,
כמו עפולה ,הר יונה, טבריה...
על כביש 6' ממש!
וגם ממש סמוך למסילה המזרחית החדשה!!!
שמגיעה במהירות שיא עד מגדלי בס"ר בבני ברק!!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה