מידע שימושי תושבי בני ברק כנסו!!!

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
  • הוסף לסימניות
  • #22
למה בתל אביב ז לא ככה??? אני כל יום נמצא בתל אביב וזה יותר קרוב לים מאשר בני ברק ואין שם הצפות ברמה הזאת
הייתי ביום גשם בתל אביב ברחוב בן יהודה
מי שמכיר רחוב מאוד קרוב לים
הכבישים היו מלאי מים
נסענו ברכב והיה צריך לנסוע ממש לאט כדי לא להשפריץ על הולכי הרגל
זאת ממש לא צרה ייחודית לבני ברק
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נהיה פה תחרות
מי מתלונן יותר על בני ברק
ועל העירייה וההתנהלות שלה
וכמה שאכפת להם רק מהכיסא שלהם
אבל יש דברים שפשוט לא קשורים לעיריה
כמו שתתלוננו על המשכורת שלכם
זה פשוט לא קשור
גשם כמו שהיה היום בפירוש מוביל להצפות ואי אפשר לשלוט בזה בזמן אמת
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #24
אולי נהיה מעשיים? מישהו יודע מספר טלפון של גורם בכיר מאד בעירייה, שפשוט כולם יתקשרו ליו וישגעו אותו על הצורך בשיפור העניין? אולי לשלוח למערכות שבועונים בקשות לכתבה בנושא?
מה שברור, המצב זוועה!
כל מי שהלך בעיר היום בזמנים הגשומים והיה צריך לעבור כביש- הרגיש כמו חציית נהר.
כמובן שהגענו הביתה עם נעליים רטובות...
ממ זכור לי דיברו משהו על פרוייקטור וכו' שאחראי על הניקיון

מי שהבטיח את זה לפני ה"בחירות"
חשב שזה תעמולה מצויינת ושם זה נגמר
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
  • הוסף לסימניות
  • #26
נהיה פה תחרות
מי מתלונן יותר על בני ברק
ועל העירייה וההתנהלות שלה
וכמה שאכפת להם רק מהכיסא שלהם
אבל יש דברים שפשוט לא קשורים לערייה
כמו שתתלוננו על המשכורת שלכם
זה פשוט לא קשור
גשם כמו שהיה היום בפירוש מוביל להצפות ואי אפשר לשלוט בזה בזמן אמת
זה מה שאני מנסה להסביר ומקבלת פרצוף כועס...

ואגב גם אני הייתי הבוקר בעיר שכנה וחזרתי עם רגליים ספוגות.. עוד לפני בני ברק... זה כמות המשקעים הלא פרופורציונלית...
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
תפנו למנהל הרובע שלכם הוא זמין וקשוב...

1731966365384.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אין עם מי לדב

"ניתן להשאיר להם פניות בתקווה שהן תיעננה" אוי, התמימות...
וואלה תמימות.

ולשפוך תסכול בפרוג, בטח ינקז את מי הגשמים בכל העיר, ויטהר את כל סמטותיה מזבל
ממש גאונות.


תתמקדו בעשייה, פחות בזריקת אחריות על אחרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
וואלה תמימות.

ולשפוך תסכול בפרוג, בטח ינקז את מי הגשמים בכל העיר, ויטהר את כל סמטותיה מזבל
ממש גאונות.


תתמקדו בעשייה, פחות בזריקת אחריות על אחרים
תסכול ממש לא עוזר, אבל מסתבר שגם פניות לעירייה לא עוזרות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אגב, הצפות הן דבר נפוץ בחורף (בעיקר בערי החוף)
כמה חניונים הוצפו בשנים הקרובות? לא זכור לי שאחד מהם היה בבני ברק
ועם כל הכבוד לבני ברק, היו מקומות עם הצפות הרבה יותר רציניות (היו סירות ברחובות, רכבים שקעו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אין עם מי לדב

"ניתן להשאיר להם פניות בתקווה שהן תיעננה" אוי, התמימות...
הכפשה גועלית.
איני חסיד של עירית בני ברק.
והצבעתי לראש העיר בעל כרחי.
ובכל אופן עשרות פעמים בשנים האחרונות שהתקשרתי למוקד 106 התלונה טופלה תוך דקות. המוקד הזה עובד מצויין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
הכפשה גועלית.
איני חסיד של עירית בני ברק.
והצבעתי לראש העיר בעל כרחי.
ובכל אופן עשרות פעמים בשנים האחרונות שהתקשרתי למוקד 106 התלונה טופלה תוך דקות. המוקד הזה עובד מצויין.
גם אני מזדהה
גרה במקום די מרכזי בעיר וכל יום בשעה 7:00 בבוקר בדיוק (בלי לפספס!!!! )
יש אוטו מנקה רחובות, מנקה שעובר רגלית להוריד שילוט ולהחליף פחים ולכלוך גדול , וכן כל יום יש פינוי פחי זבל!!!
הילדים שלי כבר יודעים להגיד לי מי איחר ומי עדיין לא הגיע....
העניין השתפר מאוד מאוד מהבחירות!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
למה בתל אביב ז לא ככה??? אני כל יום נמצא בתל אביב וזה יותר קרוב לים מאשר בני ברק ואין שם הצפות ברמה הזאת
זה כן כך
למשל:
בחודש ינואר 2020 התרחש בתל-אביב אחד האסונות המחרידים בתולדותיה, כאשר בני זוג צעירים טבעו במעלית של בית משותף בדרום העיר, בעת ההצפות הגדולות שהיו אז בעיר עקב גשמי זעף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אצלנו זה היה בתחילת הקדנציה
חשבנו שהגיעו ימות המשיח
אחרי חדשיים הכל חזר לכבעבר!
אמנם יש לציין שיש לי את המספר האישי של זייברט ובאמת היו כמה פעמים שהוא טיפל בנושאים שפניתי אליו, אבל עפ"י רוב אין תקנה למקום הזה אא"כ יגיע ראש עיר שהוא לא חרדי, לא קשור לאף מפלגה וחצר של רבנים ואז אולי יזוז כאן משהו.

(היום התלוננתי על מדרכה עקומה שיהודי בן 80 נפל ממנה ושבר את הצלעות, אז זייברט אמר לי שזה בעיה קשה:cry: ובאמת אם יחתכואת השורשים שמתחת למדרכה וככה יישרו אותה אז העץ יכול ליפול!!!:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: אז כמובן שאי אפשר לדאוג למישהו אחד שהולך ברחוב שבגללו יורידו 3 סנטימטר מהשורש ובגללו עץ יקרוס על אנשים.
אבל אל דאגה!!!! הוא אמר שהם חושבים על פתרון! מתי יגיע הפתרון??
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
  • הוסף לסימניות
  • #40

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

לצערי כל בני ברקי מכיר את התופעה, היא לא קורית במקומות אחרים, שם יש 'תושבים נורמאליים' שמגיע להם מינימום של אנושיות,
אבל זה קורה כבר כמה שנים בבני-ברק, ואנחנו - ממשיכים לשתוק ולסתום את האף.

רכבי פינוי האשפה בבני-ברק אינם נושאים עמם מנקזי נוזלים, וכך אחרי כל פינוי אשפה הנך רואה פס ארוך רטוב ומצחין - המיץ של הזבל - כפשוטו.
זה מדיף ריח נורא למרחוק, זה מפיץ חיידקי קולי צואתיים, זה מזהם את הסביבה, זה בלתי נסבל.
כל שכן בעיר התורה והחסידות - שמיד כשאתה עובר ברחוב כזה - אתה מסיר את האוזניה עם שיעור התורה מהאוזן, או מכסה את התפילין בבוקר, או מפסיק את ה'קורבנות' שהתחלת לומר בדרך לתפילה, כי לרחוב יש דין של 'בית הכסא' כפשוטו!!


[הטריגר לפרסום הזה - במוצ"ש האחרון מכר שלי ישב בגינה בב"ב לפגישת שידוכים, ולפתע עלה ריח הצחנה באפם, הם החליטו לשנות מקום, אבל הוא מספר שלכל כיון שהוא הלך - הם הרגישו ש'חיריה' רודפת אחריהם. כל הכבישים רטובים בשובל ארוך וסרוח. זה היה נורא, וגם מבזה].

מישהו מכיר עוד עיר שכך מתעללים בתושבים, וזה עובר בדומיה??
ניסיתי לשלוח פעם מכתב ליתד - למכתבים למערכת, אך כנראה כיון שלא מדובר בבקשת תרופה, אז זה לא התאים למדור...

אני מתוסכל לגמרי מהמצב, וחושבני שהפורום החשוב הזה - ממנו תצא הישועה. ותשועה ברוב יועץ.
אולי הצפת המערכת ומשרד הבריאות במכתבי מחאה, אולי הגשת תביעה יצוגית נגד העיריה / חברת פינוי האשפה / משרד הבריאות או איני יודע מי, או כל רעיון אחר שנחשוב עליו יחד.

מגיע לתושבי בני ברק לנשום אויר נקי.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה