לבקש ממנה תשלום על הסטאז'התגלגל לידיי פרוייקט בתכנות ומחפשת ג׳וניורית להעזר בה(משרה מלאה לחודשיים בערך) שתעבוד עליו בהנחייתי.
כמה הגיוני לשלם לה על זה?
האם ניתן להציע לך מועמדות? פרטי קשר..התגלגל לידיי פרוייקט בתכנות ומחפשת ג׳וניורית להעזר בה(משרה מלאה לחודשיים בערך) שתעבוד עליו בהנחייתי.
כמה הגיוני לשלם לה על זה?
אפשר לשלוח לך קו"ח?לא, אשמח להמלצה אם יש לך, עדיף עם קצת נסיון+פרוייקט גמר, ושמכירה לפחות gpt
ebr7740 ג׳ימייל
לדעתי מקובל לתת יותר מ70... (לפחות 100)התגלגל לידיי פרוייקט בתכנות ומחפשת ג׳וניורית להעזר בה(משרה מלאה לחודשיים בערך) שתעבוד עליו בהנחייתי.
כמה הגיוני לשלם לה על זה?
יש לי גוניורית עם נסיון מעולה להמליץ לך, איך אפשר להעביר לך רזומה?התגלגל לידיי פרוייקט בתכנות ומחפשת ג׳וניורית להעזר בה(משרה מלאה לחודשיים בערך) שתעבוד עליו בהנחייתי.
כמה הגיוני לשלם לה על זה?
חחחלדעתי מקובל לתת יותר מ70... (לפחות 100)
אבל במצב של השוק של היום אם את לוקחת ג׳וניורית זה גם מספק.
רק עדיף לך לקחת מישהי שעשתה איזה פרקטיקום בחברה אמיתית או משהו דומה כבר ולא מישהי בלי ניסיון בכלל...
זה יקל עלייך מאוד
אם את רוצה יש לי להמליץ לך על מישהי תותחית...!
במייל שרשמתי למעלהיש לי גוניורית עם נסיון מעולה להמליץ לך, איך אפשר להעביר לך רזומה
לא בטוחה כמה יקח. עשיתי הערכת זמנים כמיטב יכולתיאת בטוחה שאת רוצה ג'ונייורית? את בטוחה שהפרויטק יקח כחודשיים?
מי עשה לך הארכת זמנים?( גם וותיקים מאד נופלים בזה...)
זה מצוין, רק שאין לי מושג מה ההכשרה שלך, ולפעמים משהו שנראה ללקח קטן , זה חתיכת עבודה - וכן להיפך...לא בטוחה כמה יקח. עשיתי הערכת זמנים כמיטב יכולתי![]()
עוד חוות דעת?כמה הגיוני לשלם לה על זה?
כל הכבוד!ובעיקר לעזור לבנות מוכשרות לצבור נסיון ולהכנס לשוק![]()
כפי שאמרו לפניי, אכן במצב של היום יתכן וישמחו גם בשכר פחות הוגן, אבל מציעה כן בשכר הוגן (של מתחילה) כדי לוודא שיש לך עובדת מחויבת מתחילת הפרויקט ועד סופו. וכל הכבוד לך על הרצון לעזור למתחילות! שלחתי לך מישהיעוד חוות דעת?
אני חושבת שמאד תלוי באיזה שפה ועד כמה השקעה הפרויקט דורש, ואיזה ניסיון מעשי יש לה..עוד חוות דעת?
השאלה אם מדובר במשכורת עם תלוש או בתשלום כפרילנסרית, שאז השכר לשעה צריך להיות גבוה יותר.אני חושבת שמאד תלוי באיזה שפה ועד כמה השקעה הפרויקט דורש, ואיזה ניסיון מעשי יש לה..
לדעתי סביבות ה40 לשעה בתור ג'וניורית זה יפה.
קחי בחשבון שגוניורית בד"כ תשאל אותך הרבה יותר שאלות, הרבה דברים שיהיו מובנים לך מאליהם לה לא יהיו מובנים, הרבה פעמים יש מקומות שהן נתקעות וצריכות עזרה מפרטנרית מקצועית, וכל הדברים האלה יקחו גם זמן שלך, שזה מצוין וטוב, וככה לומדים, אבל לכן לדעתי משכורת של מתחילה היא יותר נמוכה ..
(אגב גם בחברות רגילות הרבה פעמים המשכורת מתחילה בחצי שנה ראשונה ב7000 שקל למשרה מלאה- שזה כ40 שקל לשעה.. )
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים