- הוסף לסימניות
- #1
מעל להורים שלי שיפצו את הדירה וכנראה לא שמו בכלל בידוד בריצפה.
הרעש הוא בלתי נסבל בפרט שאין שום הענות של רצון טוב מצד השכנים לנסות להפחית את הרעש.
אמנם מדובר בזוג שחיתנו כבר את כל ילדיהם. אבל בלעה"ר הנכדים - שישו ושמחו..........
יש להם גם ריהוט כבד מאוד וכל תזוזת כסא שלא לדבר על ספות וכד' גורמת לרעם מתגלגל.
גם כסא משרדי המשמש רכבת הרים לנכדים וכו' וכו'
אנחנו וכן אחי ואחיותי שמגיעים להורים לשבת לא מבינים איך אפשר לשאת את הרעש.
ברור שביקשנו והפצרנו, אבל לצערנו לא נעננו אפילו במעט רצון טוב.
עד כאן ההקדמה וסליחה שהארכתי .
זה רק כהתנצלות על המחשבה המעט זדונית שעלתה במוחי.
יש באלי אקספרס מכשיר שנצמד לתיקרה ומשמיע עפ"י בחירה קולות שונים (דפיקה, תיפוף, גרירה ועוד) בתדירות ובעוצמה שונים.
תפקידו של המכשיר הוא להרעיש לשכנים.
כן.
מה דעתכם ?
האם לראות את זה כאופציה שאולי תביא פתרון או מעט הבנה ורצון טוב, או שזה קצת מוגזם ?
למתעניינים זה המכשיר :
הרעש הוא בלתי נסבל בפרט שאין שום הענות של רצון טוב מצד השכנים לנסות להפחית את הרעש.
אמנם מדובר בזוג שחיתנו כבר את כל ילדיהם. אבל בלעה"ר הנכדים - שישו ושמחו..........
יש להם גם ריהוט כבד מאוד וכל תזוזת כסא שלא לדבר על ספות וכד' גורמת לרעם מתגלגל.
גם כסא משרדי המשמש רכבת הרים לנכדים וכו' וכו'
אנחנו וכן אחי ואחיותי שמגיעים להורים לשבת לא מבינים איך אפשר לשאת את הרעש.
ברור שביקשנו והפצרנו, אבל לצערנו לא נעננו אפילו במעט רצון טוב.
עד כאן ההקדמה וסליחה שהארכתי .
זה רק כהתנצלות על המחשבה המעט זדונית שעלתה במוחי.
יש באלי אקספרס מכשיר שנצמד לתיקרה ומשמיע עפ"י בחירה קולות שונים (דפיקה, תיפוף, גרירה ועוד) בתדירות ובעוצמה שונים.
תפקידו של המכשיר הוא להרעיש לשכנים.
כן.
מה דעתכם ?
האם לראות את זה כאופציה שאולי תביא פתרון או מעט הבנה ורצון טוב, או שזה קצת מוגזם ?
למתעניינים זה המכשיר :
הנושאים החמים