מידע שימושי טופס הצטרפות לתביעה נגד XXXXX XXXXXXXXXXXX זכויות

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #61
תגובתך לא נכונה למה שכתבתי
להנ"ל יש להם חברה שהם לוקחים כסף מאנשים אבל הם אנשים נאמנים מאוד ולא יחתימו אותך על טפסים סתם וכדומי

ייחסת את המשפט הזה גם כלפי הרב גולדנטל.
שקר וכזב!!!!!!!!!!!!!! [לא יודע מה לגבי האחרים]
אני, ועוד הרבה מחברי, נעזרנו בו במקרים רבים מאוד!!!! והוא - יחד עם צוות המשרד שלו, מטפלים עד כלות כוחם, ועד בכלל.......... אז חבל סתם לכתוב על סמך השערה בלי לדעת באמת....
ודווקא לגבי החברות שעובדות עם כסף, לפעמים הם לא עושות מלאכתם נאמנה.... עיין בכל ההודעות של הנפגעים דלעיל... וגם אני בכללם.
לפעמים לב של חסד עובד יותר טוב מאש של כסף......
ממש לא אמרתי שאין, אמרתי שאני לא מכיר.
להיפך בדיוק!! ביקשתי שמי שמכיר שיידע את כולם!
לא ייחסתי שום משפט לשום גורם.
אני רק יודע שבעבר שהייתי צריך עזרה באחד המקומות של החסד ענו לי בצורה שהייתי מעדיף לשלם ולשבת כמו בן אדם עם פקיד/ה שישמע בדיוק מה יש לי ואיך ניתן לעזור לי, ולא שאם החסרתי איזה מילה אחת בטעות אז כב רעונים לי בחוסר סבלנות. אני הייתי מעדיף לשלם ולקבל שירות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
העיתומים רושמים בעמון הראשון באותיות מזעריות שאין להם אחריות על תוכן המודעות
בתכלס אים הם יתחילו לסנן הם יכולים לסגור את העיתון
הם מסננים כל כך הרבה במידע ובחדשות מתוך דאגה עמוקה להשקפה שלנו שכבר אין להם זמן לדאוג גם לממון ולנפש שלנו... (לשלהם כן :()
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
ממש לא אמרתי שאין, אמרתי שאני לא מכיר.
להיפך בדיוק!! ביקשתי שמי שמכיר שיידע את כולם!
לא ייחסתי שום משפט לשום גורם.
אני רק יודע שבעבר שהייתי צריך עזרה באחד המקומות של החסד ענו לי בצורה שהייתי מעדיף לשלם ולשבת כמו בן אדם עם פקיד/ה שישמע בדיוק מה יש לי ואיך ניתן לעזור לי, ולא שאם החסרתי איזה מילה אחת בטעות אז כב רעונים לי בחוסר סבלנות. אני הייתי מעדיף לשלם ולקבל שירות!
השאלה כמה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
הם מסננים כל כך הרבה במידע ובחדשות מתוך דאגה עמוקה להשקפה שלנו שכבר אין להם זמן לדאוג גם לממון ולנפש שלנו... (לשלהם כן :()
על סינון החדשות הם לא מפסידים כסף
ועל סינון מודעות פרסום הם כן יפסידו את הכסף שמקבלים על כל פרסומת
לזה התכוונתי
כי עיקר הרווחים זה על הפרסומות
בפרט אלו שמחלקים את העיתון בחינם פעם בשבוע
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
אני אישית מכיר הרבה שנעזרים בחברה למימוש זכויות ומשבחים אותם מאוד מאוד ואומרים שבלי הייעוץ והדחף שלהם בנושא לא היו מקבלים
תמיד לשלם כסף זה דבר לא כיף ואז מתחיל התלונות הייתי יכול לבד וכו' ועוד
[ אגב מעניין שרוב האנשים שפונים לחברה למימוש זכויות נדחו בביטוח לאומי כשבאו לבד ובאים דרך החברה להגיש ערעור]
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
לידיעה בלבד:
@איצ'ה קו המידע העלה ראיון בקו שלו בשני חלקים [אתמול והיום] עם הרב ישראל קרויזר בענין זה.
ממליץ מאוד לכל אחד לשמוע שם בעיקר מה אפשר בחינם ללא עזרה מאף אחד, מה אפשר לנסות לבד ולא קרה כלום אם אחר כך תפנה לחברה, ומה חשוב לפנות לחברה קודם.
וכמו כן על מה חשוב לעמוד בחתימת חוזה.
כמו כן הוא נותן שם אפשרות לשאלות אנונימיות עם תשובות חינם.
אין לי משהו איתו אישית, רק שהמידע יכול להיות יעיל מול כל חברה שהיא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
אני אישית מכיר הרבה שנעזרים בחברה למימוש זכויות ומשבחים אותם מאוד מאוד ואומרים שבלי הייעוץ והדחף שלהם בנושא לא היו מקבלים
תמיד לשלם כסף זה דבר לא כיף ואז מתחיל התלונות הייתי יכול לבד וכו' ועוד
[ אגב מעניין שרוב האנשים שפונים לחברה למימוש זכויות נדחו בביטוח לאומי כשבאו לבד ובאים דרך החברה להגיש ערעור]
הנה זה התחיל :mad::mad:
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
הנה זה התחיל :mad::mad:
רק שים לב הפעם לא מדובר במשתמש חדש מעכשיו.
והוא גם צודק.
ישנם מקרים עם הצלחות, אחרת החברה היתה נסגרת מזמן.
כל הדיון הוא באלו שמרגישים ו/או חושבים/יודעים
שלקחו מהם מחיר מופקע.
שהחתימו אותם על בלעדיות גם אם פנו לבד
שלא יידעו אותם שזה מקרה פשוט.
וכו' משאר טענות
ולזה לא קשור העובדה שישנם מקרים בעיקר על הגבול שהם באמת הועילו.
האם יכלו להשיג בחינם או במחיר זול יותר, יתכן שכן ויתכן שלא.
רק בשביל להרגיע את ה"ממלכתי" שלנו.
1. מה הבעיה שאנשים יצטרפו לתביעה ייצוגית [מיצוי זכויות, לא כך?]
אם צודקים מצויין, ובאם לא אז יפסידו בתביעה, יש להם עורכי דין מצויינים יותר מידי, כידוע.
2. מה הבעיה שלך בכך שמעלים כאן עוד חברות ועוסקי ציבור. יירא הקהל וישפוט לבדו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
רק שים לב הפעם לא מדובר במשתמש חדש מעכשיו.
והוא גם צודק.
ישנם מקרים עם הצלחות, אחרת החברה היתה נסגרת מזמן.
כל הדיון הוא באלו שמרגישים ו/או חושבים/יודעים
שלקחו מהם מחיר מופקע.
שהחתימו אותם על בלעדיות גם אם פנו לבד
שלא יידעו אותם שזה מקרה פשוט.
וכו' משאר טענות
ולזה לא קשור העובדה שישנם מקרים בעיקר על הגבול שהם באמת הועילו.
האם יכלו להשיג בחינם או במחיר זול יותר, יתכן שכן ויתכן שלא.
רק בשביל להרגיע את ה"ממלכתי" שלנו.
1. מה הבעיה שאנשים יצטרפו לתביעה ייצוגית [מיצוי זכויות, לא כך?]
אם צודקים מצויין, ובאם לא אז יפסידו בתביעה, יש להם עורכי דין מצויינים יותר מידי, כידוע.
2. מה הבעיה שלך בכך שמעלים כאן עוד חברות ועוסקי ציבור. יירא הקהל וישפוט לבדו.
יתכן ויש תלונות לא אמרתי שלא
אני אישית יש לי תלונות על הסוכן ביטוח שלי שהשרות שלהם על הפנים ויש לי חברים שנהנים מאותו סוכן ומשבחים אותו

ככה זה תמיד יש כאלו שמתלוננים ויש שמשבחים
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
על סינון החדשות הם לא מפסידים כסף
ועל סינון מודעות פרסום הם כן יפסידו את הכסף שמקבלים על כל פרסומת
לזה התכוונתי
כי עיקר הרווחים זה על הפרסומות
בפרט אלו שמחלקים את העיתון בחינם פעם בשבוע
אין בעיה אם המטרה שלהם היא להרויח כסף,
אבל הם לא יכולים להגיד שהם השופר של גדולי ישראל
ובמקביל לחשוב רק על הכסף,
אם הם באים במטרה חינוכית הם צריכים לראות את טובת הדור מול העניים ולא את טובת הכסף,
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
שלום,
למיטב ידיעתי ומנסיוני לטוב ולמוטב.
לוועדות הב"ל יש צורך להגיע מצויידים במסמכים הרלוונטים עם ההדגשים של אובדן כושר העבודה.
כמעט כל אחד שמתמצא ובקיא בנושא לפרטיו יכול לכוון.
בוועדות היחידים שיכולים לדבר בשמכם ובמקומכם זה רק עו"ד!!!!!
חברי הוועדה יכולים "לסתום" את הפה לבלבל, להוציא דברים מהקשרם וכו'
אין למלווה שום יכולת חוקית לסייע. הוא לא בר סמכא. רק עו"ד.
לכן אם יש צורך בעזרה, לעניות דעתי עדיף לשלם שכ"ט יקר יותר לעו"ד ולא לחברה מכוונת שאינה יכולה לייצג אתכם בוועדה.
לא לוקחת אחריות!!
(בעלי שיחי' מחלים מסרטן. מוכר בב"ל בלמעלה מ-70% נכות לצמיתות.
אך לא מקבל קיצבה כלל!!!!!!
ב"ה הוא אברך כולל ולדעת חברי הוועדה, שופטי צדק, ללא נגיעות, כיוון שהוא ממשיך ללמוד (בתנאים ובסייגים שהובאו לפניהם) למרות המגבלות לא נפגעה כושר עבודתו.
הגשנו בקשה לפני כשנתיים. תחילה לבד ואח"כ בסיוע עו"ד.
הערר נדחה, בי"ד לעבודה החזיר את התביעה לב"ל ואנו עדיין בתהליך מחכים לוועדה הנוספת.
אך על פניו מה שמעוד-מאד חשוב זה לא רק הכנה לוועדה אלא גם מי שילחם , ידבר בשמכם וייצג אתכם בוועדה עצמה.
זה יכול רק עו"ד!!!!!
ולפני ואחרי הכל המון תפילות וס"ד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
ממש לא אמרתי שאין, אמרתי שאני לא מכיר.
להיפך בדיוק!! ביקשתי שמי שמכיר שיידע את כולם!
לא ייחסתי שום משפט לשום גורם.
אני רק יודע שבעבר שהייתי צריך עזרה באחד המקומות של החסד ענו לי בצורה שהייתי מעדיף לשלם ולשבת כמו בן אדם עם פקיד/ה שישמע בדיוק מה יש לי ואיך ניתן לעזור לי, ולא שאם החסרתי איזה מילה אחת בטעות אז כב רעונים לי בחוסר סבלנות. אני הייתי מעדיף לשלם ולקבל שירות!
וזה הראיה שאף פעם לא פנית ללשכה של הרב גולדנטל, כי אם היית פונה, לא היית כותב כך.
הם עושים הרבה הרבה מעל ומעבר, והכל בחינם.
אני אישית נעזרתי בהם בצורה יוצאת מן הכלל!!! ואני מכיר עוד רבים שכך!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
אגב מעניין שרוב האנשים שפונים לחברה למימוש זכויות נדחו בביטוח לאומי כשבאו לבד ובאים דרך החברה להגיש ערעור]
אתה לא צודק
כי בפרסומות שלהם הם משכנעים שאסור לגשת לבד כי אז הביטוח לאומי יכול להפיל אותך ולשרוף לך את כל התיק ששום ערעור לא יוכל לעזור
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
וזה הראיה שאף פעם לא פנית ללשכה של הרב גולדנטל, כי אם היית פונה, לא היית כותב כך.
הם עושים הרבה הרבה מעל ומעבר, והכל בחינם.
אני אישית נעזרתי בהם בצורה יוצאת מן הכלל!!! ואני מכיר עוד רבים שכך!!!
בלת"ק אכן השירות שלהם יוצא מהכלל
ועדיין יש הרבה משפחות שמקבלות סכומים יפים בגלל חברות מסוימות שרדפו אחריהם
(כי החברות ידעו שיש כאן מכרה זהב) וגם אחרי העמלות המטורפות עדיין נשארת הכנסה יפה
ויש גם הרבה משפחות שמוותרות או דוחות את הבקשה בגלל ש"החברות גונבות"
וחבל
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
אחרי הרבה מלל והודעות של אנשים שמתוכן כתיבתם ניכר שאינם מבינים כלום!
ביטוח לאומי אינו גוף ששמח לחלק כסף,
וקשה מאוד בהרבה מקרים להוציא כסף,
ומצד שני ההחברות הנ"ל אינם ארגוני חסד, הם חברה שהוקמה למטרת רווח,
ובדיוק כמו שעו"ד שמייצג אותך בתיק אינו עובד בחינם, אפילו אם אתה ממש ממש צודק.

בנוגע לתשלום- החוק היום הוא מאוד ברור,
אנשים מאוד לא אוהבים את החברות כי בסוף התחושה היא שלקחו מכסף שמגיע לך,
וזה הסיבה שצריך לפתוח תיקים בהוצל"פ, יש פתרון אחר לאנשים שלא משלמים?

מכיר אנשים שהוציאו לבד כסף,
וגם כאלה שנעזרו בהרב גודנטל,
ומכיר גם אנשים שנעזרו בהרב גודנטל ולא הצליחו להוציא,
ודרך חברה כן הצליחו,
כך שהדברים הם לא שחור ולבן,
המלצתי- מי שיודע שהוא לא יסחוב זמן ואין לו פחד מביוקרטיה, לך על זה, מקסימום תגיש עירעור דרך חברה,
אבל מי שנסחב וכו'
המון פעמים יותר זול לשלם לחברה את האחוזים מאשר להפסיד את הזמן של הסחבת.
מראש אבקש שמי שנותן לייק כועס, שיסביר על מה הוא כועס עלי ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
בנוגע לתשלום- החוק היום הוא מאוד ברור,
אנשים מאוד לא אוהבים את החברות כי בסוף התחושה היא שלקחו מכסף שמגיע לך,
וזה הסיבה שצריך לפתוח תיקים בהוצל"פ, יש פתרון אחר לאנשים שלא משלמים?
זה לא הסיפור
יש חברה שברגע שחתמת חוזה אתה חייב להם לכל החיים
ז"א - לפני עשור חתמתם איתם חוזה על בעיה X - והתביעה בביטוח לאומי נדחתה,
עבר המון שנים, כרגע יש לכם בעיה Y - אתם פונים לביטוח לאומי לקבל קצבה,
ואז החברה תובע אותכם, כי חתמתם להם חוזה.... ולא משנה שאין שום קשר לבעיה העכשווית למה שהיה לפני עשות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
אחרי הרבה מלל והודעות של אנשים שמתוכן כתיבתם ניכר שאינם מבינים כלום!
ביטוח לאומי אינו גוף ששמח לחלק כסף,
וקשה מאוד בהרבה מקרים להוציא כסף,
ומצד שני ההחברות הנ"ל אינם ארגוני חסד, הם חברה שהוקמה למטרת רווח,
ובדיוק כמו שעו"ד שמייצג אותך בתיק אינו עובד בחינם, אפילו אם אתה ממש ממש צודק.

בנוגע לתשלום- החוק היום הוא מאוד ברור,
אנשים מאוד לא אוהבים את החברות כי בסוף התחושה היא שלקחו מכסף שמגיע לך,
וזה הסיבה שצריך לפתוח תיקים בהוצל"פ, יש פתרון אחר לאנשים שלא משלמים?

מכיר אנשים שהוציאו לבד כסף,
וגם כאלה שנעזרו בהרב גודנטל,
ומכיר גם אנשים שנעזרו בהרב גודנטל ולא הצליחו להוציא,
ודרך חברה כן הצליחו,
כך שהדברים הם לא שחור ולבן,
המלצתי- מי שיודע שהוא לא יסחוב זמן ואין לו פחד מביוקרטיה, לך על זה, מקסימום תגיש עירעור דרך חברה,
אבל מי שנסחב וכו'
המון פעמים יותר זול לשלם לחברה את האחוזים מאשר להפסיד את הזמן של הסחבת.
מראש אבקש שמי שנותן לייק כועס, שיסביר על מה הוא כועס עלי ;)
כל מילה
אגב אותם אנשים שלא משלמים למרות שמקבלים שירות זה אותם אנשים שבוועד בית רודפים אחריהם לשלם וכו
ומה שעוזר זה רק התראה מעו"ד וכו
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
זה לא הסיפור
יש חברה שברגע שחתמת חוזה אתה חייב להם לכל החיים
ז"א - לפני עשור חתמתם איתם חוזה על בעיה X - והתביעה בביטוח לאומי נדחתה,
עבר המון שנים, כרגע יש לכם בעיה Y - אתם פונים לביטוח לאומי לקבל קצבה,
ואז החברה תובע אותכם, כי חתמתם להם חוזה.... ולא משנה שאין שום קשר לבעיה העכשווית למה שהיה לפני עשות.
בלי להיכנס לגופם של דברים,
יש לך רעון אחר איך לעשות הסכם מחייב שלא תברח יום אחרי קבלת הקיצבה
ללא תשלום?
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
בלי להיכנס לגופם של דברים,
יש לך רעון אחר איך לעשות הסכם מחייב שלא תברח יום אחרי קבלת הקיצבה
ללא תשלום?
מה זה קשור למה שכתבתי? אני אכתוב דוגמא שיהיה יותר ברור,
לאברהם היה בעיה OCD בשנת 2012,
הוא ראה פרסומים נוצצים שהוא יכול לקבל על זה קצבה, הוא פנה לחברה אחת שמתמחה במימוש זכויות בשם Y, חתם על חוזה, אבל זה לא הצליח - ביטוח לאומי דחה את התביעה, והוא לא מקבל קצבה.
עבר 13 שנה, בשנת 2025 גילו אצל אברהם את מחלת סרטן, הוא פונה לביטוח לאומי לבקשת קצבה, מקבל הכל לפי החוק.
ואז הוא מקבל מכתה מחברת Y "הלו יש לנו חוזה! תשלם בבקשה כל חודש 10 או 12 אחוז מהקצבה שלך"!
אבל אין קשר בין OCD לסרטן, לא משנה... יש חוזה חתום תשלם....

אין לי מושג באיזה חברה זה קרה
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #80
מה זה קשור למה שכתבתי? אני אכתוב דוגמא שיהיה יותר ברור,
לאברהם היה בעיה OCD בשנת 2012,
הוא ראה פרסומים נוצצים שהוא יכול לקבל על זה קצבה, הוא פנה לחברה אחת שמתמחה במימוש זכויות בשם Y, חתם על חוזה, אבל זה לא הצליח - ביטוח לאומי דחה את התביעה, והוא לא מקבל קצבה.
עבר 13 שנה, בשנת 2025 גילו אצל אברהם את מחלת סרטן, הוא פונה לביטוח לאומי לבקשת קצבה, מקבל הכל לפי החוק.
ואז הוא מקבל מכתה מחברת Y "הלו יש לנו חוזה! תשלם בבקשה כל חודש 10 או 12 אחוז מהקצבה שלך"!
אבל אין קשר בין OCD לסרטן, לא משנה... יש חוזה חתום תשלם....
קשה לי להאמין שהחברה עוקבת 13 שנה את הסטטוס של הלקוח כדי לראות האם אישרו לו קיצבת נכות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה