- הוסף לסימניות
- #41
לגבי הדיון אם צריך חברה כזאת או לא -
יש מחלקות למימוש זכויות בארגונים כמו עזר מציון ובית חם.
יש את יד מכוונת של הביטוח הלאומי.
ויש הרבה דברים מול הביטו"ל שאפשר לעשות לבד ובקלות.
יחד עם זאת, יכול להיות שחשוב שיהיו גם חברות כאלה שכן לוקחות כסף ואם הן טובות הן גם לוקחות אחריות. למשל למקרים גבוליים ומסובכים.
הבעיה היא אופן ההתנהלות! על זה הצעקה (וגם על החוק החזירי שמתיר להם יותר מדי)
יש מחלקות למימוש זכויות בארגונים כמו עזר מציון ובית חם.
יש את יד מכוונת של הביטוח הלאומי.
ויש הרבה דברים מול הביטו"ל שאפשר לעשות לבד ובקלות.
יחד עם זאת, יכול להיות שחשוב שיהיו גם חברות כאלה שכן לוקחות כסף ואם הן טובות הן גם לוקחות אחריות. למשל למקרים גבוליים ומסובכים.
הבעיה היא אופן ההתנהלות! על זה הצעקה (וגם על החוק החזירי שמתיר להם יותר מדי)
הנושאים החמים

Reactions: מעצמת החסד1 //