מידע שימושי טופס הצטרפות לתביעה נגד XXXXX XXXXXXXXXXXX זכויות

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #41
לגבי הדיון אם צריך חברה כזאת או לא -
יש מחלקות למימוש זכויות בארגונים כמו עזר מציון ובית חם.
יש את יד מכוונת של הביטוח הלאומי.
ויש הרבה דברים מול הביטו"ל שאפשר לעשות לבד ובקלות.
יחד עם זאת, יכול להיות שחשוב שיהיו גם חברות כאלה שכן לוקחות כסף ואם הן טובות הן גם לוקחות אחריות. למשל למקרים גבוליים ומסובכים.
הבעיה היא אופן ההתנהלות! על זה הצעקה (וגם על החוק החזירי שמתיר להם יותר מדי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
הבעיה היא אופן ההתנהלות! על זה הצעקה (וגם על החוק החזירי שמתיר להם יותר מדי)

אכן,
כאן שורש הבעיה
המצב כיום: פונה לעו"ד א', ובמקביל צריך לשכור את עו"ד ב' שיבדוק את עו"ד א' אם עושה את עבודתו ...

אופי התחום מחייב - אמינות ושקיפות מלאה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
נורא ואיום, כמות האברכים שנפלו מהפרסומות שם זועק לשמים.
מה שחשוב שלא כותבים את התפקיד של הרב צבי קוגן בעיתון

כתבו גם כתבו (עוזרו של שליח חב"ד באמירויות)
אולי מספיק כבר עם הדיון על זה כאן!!!!!!!!!!!!!!
אתם רוצים תפתחו נושא חדש בהשקופע....... [אסור לפי חוקי הפורום]
וכן דגל התורה בלשכת הרב גולדנטל
בסיפור שלי מולם - אחרי הרבה תלאות שאין טעם להאריך בהם, רציתי להתנתק ולסיים את הסיפור, והם דרשו עמלה גבוהה. בס"ד עמד לימיני הרב גולדנטל שליט"א, ואחרי שהוא גער בי שלא התייעצתי לפני כן - הוא עזר לי לסיים את ההתקשרות איתם ללא תופעות לוואי..........
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
נורא ואיום, כמות האברכים שנפלו מהפרסומות שם זועק לשמים.
מה שחשוב שלא כותבים את התפקיד של הרב צבי קוגן בעיתון
מעניין שבמהדורה המיוחדת של יתד שיצאה לבניין שלנו, דווקא כן כתוב.. הנה לפניכם. תשתדלו לבדוק לפני שאתם משמיצים לפעמים בסוף תהיו מובכים..
 

קבצים מצורפים

  • 20241127_150234.jpg
    20241127_150234.jpg
    1.9 MB · צפיות: 42
  • הוסף לסימניות
  • #46
מה שחשוב שלא כותבים את התפקיד של הרב צבי קוגן בעיתון

החטא הנורא שלו שהוא חצה את הקווים.

כתבו גם כתבו (עוזרו של שליח חב"ד באמירויות)

הרב שך גם הורה לכתוב על נפטר מסויים את התואר זצ"ל?
ככה.
ממציאים המצאה.
ואח"כ מתחילה החגיגה.
חברה, קחו אחריות על דבריכם.
לא חסיד של העיתון. ואפי' לא קרוב לזה. אבל אין שום סיבה לשקר בשביל להכפיש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
חבל שמחפשים לפלג ולשסות במצב שצריכים הרבה ישועות.

הרב שטיין שהספיד בהלוייה לא ידוע לי על קשריו לחב"ד.

וכן רבי בנימין פינקל שלא הספיק להגיע להספיד אינו חבר מועצת גדולי התורה של חב"ד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
הרב שך גם הורה לכתוב על נפטר מסויים את התואר זצ"ל?

ככה.
ממציאים המצאה.
ואח"כ מתחילה החגיגה.
חברה, קחו אחריות על דבריכם.
לא חסיד של העיתון. ואפי' לא קרוב לזה. אבל אין שום סיבה לשקר בשביל להכפיש.
המשפט שכתבתי לא היה קשור לנרצח הי"ד, אלא לסיפור אחר שהודפס שחור על גבי אפור.
מצחיק שנתפסנו פה ליתד, אבל לא מתאפק מלשאול את כל הנזעקים על ההכפשה: בדקתם אם כתבו את תפקידו והשתייכותו גם ביום ראשון ושני?
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
המשפט שכתבתי לא היה קשור לנרצח הי"ד, אלא לסיפור אחר שהודפס שחור על גבי אפור.
מצחיק שנתפסנו פה ליתד, אבל לא מתאפק מלשאול את כל הנזעקים על ההכפשה: בדקתם אם כתבו את תפקידו והשתייכותו גם ביום ראשון ושני?
וטוב מאוד שאחרי הלחץ התחילו לכתוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
שלום לכולם
איני רוצה להיכנס כלל לדיון על הנ"ל יש דורשין לשבח ויש....
אבל זה נשמע פה בדיון כאילו לא בנמצא חברות אמינות לעניני הביטוח לאומי
יש מספיק חברות אמינות רק צריך להגיע אליהם אתן לכם לדוגמא אחד שפתח את מוקד הזכויות של אגודת ישראל שדרכו נעזרו אלפים קוראים לו הרב ישראל קרוייזר מחברת קל זכות כמו כן יש את חברת אפשרי מאלעד ואת תוצאות מבני ברק וכן יש עוד הרבה חברות של אנשים יראי שמים, שעושים עבודתם נאמנה .
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
וטוב מאוד שאחרי הלחץ התחילו לכתוב.
אמר פעם הבעש"ט הק' להסביר מדוע משליכים לשריפת חמץ את הנר של הבדיקת חמץ, הרי הוא עזר לנו למצוא את החמץ. וענה שגם את מי שמחפש איפה יש בעיות צריך להשליך.
אין מצווה לחפש דיוקים ולהכניס רעיונות לאנשים שאולי רק עכשיו חושבים להפגע.

מה הרווח???? לעשות עולם טוב יותר??? או להעציב ולעורר רגשות שנאה לעוד קבוצת אנשים??
אין לנו את הפריבלגיה לעשות את הפילוגים האלו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
אגודת ישראל מפעילה "קו חם" שבו יושבים מומחים שמלווים בחינם את כל מי שפונה ומבקש.
אני אישית נעזרתי בהם המון!
בהצלחה

וכן דגל התורה בלשכת הרב גולדנטל

שלום לכולם
איני רוצה להיכנס כלל לדיון על הנ"ל יש דורשין לשבח ויש....
אבל זה נשמע פה בדיון כאילו לא בנמצא חברות אמינות לעניני הביטוח לאומי
יש מספיק חברות אמינות רק צריך להגיע אליהם אתן לכם לדוגמא אחד שפתח את מוקד הזכויות של אגודת ישראל שדרכו נעזרו אלפים קוראים לו הרב ישראל קרוייזר מחברת קל זכות כמו כן יש את חברת אפשרי מאלעד ואת תוצאות מבני ברק וכן יש עוד הרבה חברות של אנשים יראי שמים, שעושים עבודתם נאמנה .
הם לא עובדים ומלווים אותך ברמה של החברות שעובדות עם אש בעיניים! והסיבה היא כי בסוף קשה לעבוד ולעזור בלי להרוויח.
אני מלא הערכה לארגונים שעוזרים.
אני חושב שאם יקום ארגון שיתן משכורות נכבדות לעובדים ולא בהתנדבות! ויתן בדיוק את אותו מענה של החברות זה יהיה תועלתי מאוד לציבור.
אדרבה אם יש מישהו שקיבל מענה מחברה כלשהי והוא מרגיש שהם נתנו לו ליווי מקסימלי ואמינות בלי לעקוץ אוו, נשמח כולנו לשמוע על זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
הם לא עובדים ומלווים אותך ברמה של החברות שעובדות עם אש בעיניים! והסיבה היא כי בסוף קשה לעבוד ולעזור בלי להרוויח.
אני מלא הערכה לארגונים שעוזרים.
אני חושב שאם יקום ארגון שיתן משכורות נכבדות לעובדים ולא בהתנדבות! ויתן בדיוק את אותו מענה של החברות זה יהיה תועלתי מאוד לציבור.
אדרבה אם יש מישהו שקיבל מענה מחברה כלשהי והוא מרגיש שהם נתנו לו ליווי מקסימלי ואמינות בלי לעקוץ אוו, נשמח כולנו לשמוע על זה
תגובתך לא נכונה למה שכתבתי
להנ"ל יש להם חברה שהם לוקחים כסף מאנשים אבל הם אנשים נאמנים מאוד ולא יחתימו אותך על טפסים סתם וכדומי
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
הם לא עובדים ומלווים אותך ברמה של החברות שעובדות עם אש בעיניים! והסיבה היא כי בסוף קשה לעבוד ולעזור בלי להרוויח.
ייחסת את המשפט הזה גם כלפי הרב גולדנטל.
שקר וכזב!!!!!!!!!!!!!! [לא יודע מה לגבי האחרים]
אני, ועוד הרבה מחברי, נעזרנו בו במקרים רבים מאוד!!!! והוא - יחד עם צוות המשרד שלו, מטפלים עד כלות כוחם, ועד בכלל.......... אז חבל סתם לכתוב על סמך השערה בלי לדעת באמת....
ודווקא לגבי החברות שעובדות עם כסף, לפעמים הם לא עושות מלאכתם נאמנה.... עיין בכל ההודעות של הנפגעים דלעיל... וגם אני בכללם.
לפעמים לב של חסד עובד יותר טוב מאש של כסף......
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
איך פונים לרב גולדנטל?
הלשכה לפניות הציבור בבני ברק
טלפון - 03-9409000
הצוות שם מהמם! כל הפניות - אם הם לא מטופלות ע"י הצוות, אז הם מועברות לטיפול עמו אצל הרב גולדנטל... ואם צריך הוא חוזר אליכם לבירור וכו'.
כמו שכתבתי - אני וחברי נעזרנו בו המווווווווווון.
בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
זה לא קשור להם הם חייבים לפרסם כל מי שמבקש
מאוד מעניין.
מידיעה גופי פרסומת יודעים לדחות את מי שאינם מעוניינים בו.
וכן.
ישנם עיתונים אחרים שלא מכניסים את הפרסומות הללו ולא בגלל שלא רצו לפרסם אצלם.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה