מידע שימושי טופס הצטרפות לתביעה נגד XXXXX XXXXXXXXXXXX זכויות

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #81
קשה לי להאמין שהחברה עוקבת 13 שנה את הסטטוס של הלקוח כדי לראות האם אישרו לו קיצבת נכות.
ממש לא צריכה לעקוב 13 שנה !!!
יכולה לבדוק אחת לשנה את כלל הלקוחות.
(מה באמת חשבת שהם בודקים כל יום ??)
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
קשה לי להאמין שהחברה עוקבת 13 שנה את הסטטוס של הלקוח כדי לראות האם אישרו לו קיצבת נכות.
סיפור ששמעתי
לא מכירה מקרוב

עריכה:
אתם יודעים מה? נגיד שזה קרה אחרי חצי שנה שנה או שנתיים,
ואז?
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
ממש לא צריכה לעקוב 13 שנה !!!
יכולה לבדוק אחת לשנה את כלל הלקוחות.
(מה באמת חשבת שהם בודקים כל יום ??)
סתם מעניין,
איך הם בודקים בביטוח לאומי?
מנין להם גישה למידע כל כך אישי?
אין מנגנון שיאפשר לנטרל אותם מהתמונה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
מהיכרות אישית, ישנם אנשים רבים שלא יודעים מאיפה להתחיל, הם יודעים שמגיע להם זכויות , אבל הם רק שומעים על דחיות וועדות מפחידות של הביטוח לאומי, וזה גורם להם או להתייאש או לפנות לחברות מעין אלו.
חבל שלא קם איזה ארגון חסד אמיתי, שיפעיל עשרות נציגים שלא יקבלו על פי אחוזים בכלל, אלא יקבלו משכורת על בסיס שעות עבודה, הם יתנו בדיוק את המענה של החברות האלו מתוך רצון כנה לעזור לנזקקים לכך.
בטוחני שכשהם יגייסו תרומות להקמת האירגון רבים ישמחו להיות שותפים ליוזמה כזו.
אשרי מי שיפעל בעניין זה.
[אמנם ישנם כמה אנשי חסד ומענה בעיריות מסוימות שמנסים לתת מענה, אך הם לא מצליחים להתחרות באמת בחברות הענקיות האלו, שמעתי מפי גורמים מוסמכים בעיריית בני ברק לפני כמה חודשים שאמור לקום גוף כזה לטובת תושבת בני ברק, ואו שזה בסוף לא קם, או שזה קם ברמה נמוכה ולא שומעים עליהם...]
ובנוסף אולי חברי הכנסת יעשו סוף לטירוף של הביטוח לאומי בוועדות לא אנושיות בכלל! הם גורמים לכך שאין לאנשים ברירה, אלא לעגל פינות וכדו' חבל! אנשים משלמים במיטב כספם לביטוח לאומי בדיוק בשביל המצבים האלו, ובדיוק כשמגיעים לכך יש את כל התירוצים בעולם לא לתת את מה שמגיע. כל מי שיברר עם מישהו שהיה בוועדות הרפואיות ישמע בחלחלה את אופן הבדיקות שממש לא מנוהלות ברמה אנושית ומתחשבת. [כמובן שישנם רמאים והביטוח לאומי מנסה להוריד אותם, אך זה לא הפיתרון!]
הרב גודנטל מדגל התורה
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
סתם מעניין,
איך הם בודקים בביטוח לאומי?
מנין להם גישה למידע כל כך אישי?
אין מנגנון שיאפשר לנטרל אותם מהתמונה?
הם דורשים סיסמא של האתר ביטוח לאומי
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
טמבל מי שמביא להם סיסמא
זה חלק מהתהליך
"הם" אמורים להגיש את הבקשה וכד'
יש להם טריקים
אי אפשר להתנגד כי ככה זה עובד אצליהם, וכבר חתמת חוזה
עכשיו תקפוץ מהגג

אפשר להחליף זה לא בעיה
ואז הם מאיימים וכד
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
לא ציפינו מהם לברר על כל מודעה ומודעה.
יש כאן מקרים מאד ספציפיים שהתפרסמו מאד הטענות נגדם
ואחד גם קיבל אזהרה מהרשות לני''ע וגם נחקר
והם מפרסמים שם בלי סוף
וכבר כמה שנים שהטענות ידועות ויש להם מספיק סיבה וזמן לבדוק את זה.
נראה לי מינימום של אנושיות, שיהיה אכפת להם מהקוראים שלהם שנופלים בפח של נוכלים.
ומינימום של ישרות טבעית, לא לשתף פעולה עם נוכלים.
ולא זו בלבד שהם מפרסמים אותם, המסר שלהם הוא הרבה מעבר לפרסומת
זה אמירה שמדובר באנשים נאמנים ומאנ''ש, דבר שגורם לנפילה של הרבה יותר אנשים.
חחחח
תבקשו כאן מפרוג את אותה הבקשה

לא רק שנתנו לגברת ח. .ש. לפרסם כאן באתר
גם מחקו ונעלו כל דבר שקצת התריע ממנה
אז בואו לא ניתמם...

(אני לא הולך לכתוב את שמה המלא כי אני מכבד את כללי פרוג ואיני מעוניין לעבור על כלליהם
אבל אני רק יכתוב שזה קשור לתחום הנדל"ן ובעיקר לתחום הפריסיילים)

@אינסופית
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #92
מה זה קשור למה שכתבתי? אני אכתוב דוגמא שיהיה יותר ברור,
לאברהם היה בעיה OCD בשנת 2012,
הוא ראה פרסומים נוצצים שהוא יכול לקבל על זה קצבה, הוא פנה לחברה אחת שמתמחה במימוש זכויות בשם Y, חתם על חוזה, אבל זה לא הצליח - ביטוח לאומי דחה את התביעה, והוא לא מקבל קצבה.
עבר 13 שנה, בשנת 2025 גילו אצל אברהם את מחלת סרטן, הוא פונה לביטוח לאומי לבקשת קצבה, מקבל הכל לפי החוק.
ואז הוא מקבל מכתה מחברת Y "הלו יש לנו חוזה! תשלם בבקשה כל חודש 10 או 12 אחוז מהקצבה שלך"!
אבל אין קשר בין OCD לסרטן, לא משנה... יש חוזה חתום תשלם....

אין לי מושג באיזה חברה זה קרה
ולי כן יש מושג באיזה חברה זה קרה וקורה
אני מכיר המון סיפורים מהחברה הנ"ל שככה היה
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
זה חלק מהתהליך
"הם" אמורים להגיש את הבקשה וכד'
יש להם טריקים
אי אפשר להתנגד כי ככה זה עובד אצליהם, וכבר חתמת חוזה
עכשיו תקפוץ מהגג


ואז הם מאיימים וכד
נניח מישהו כבר חתם.
ואז מבקשים סיסמא, והוא לא מוכן לתת מה יהיה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
האשכול הזה ממש הבהיל אותי
יש לי תיק בחברה XXXXXXX XXXXXX XXXXXX לתביעת קצבה מביטו"ל והיה תקופה של כמעט חצי שנה של נתק בינינו אחרי שלא היה לי מספיק מסמכים ועכישו דווקא חזר הקשר ויש שיתוף פעולה אבל אני חושש עכשיו שאם ביטו"ל ידחה את הקצבה הם יאשימו אותי שזה בגלל שמשכתי כזה הרב זמן או ימצאו תירוץ למה אני אשם בזה שאין קצבה..
נשמח אם יש לכם מידע או ניסיון בענין ואם יש צורך כבר נעכשיו להירשם לטופס בנדרים פלוס כדי להיות כבר מעכשיו מכוסה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
נניח מישהו כבר חתם.
ואז מבקשים סיסמא, והוא לא מוכן לתת מה יהיה?
אז הם יגידו "אנחנו לא מטפלים בתיק"
חתמו שאתה משלם להם, וזה כבר לא משנה באיזה דרך אתה כן מקבל את הקצבה, החלק כספי שלהם כבר מובטח להם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
אז הם יגידו "אנחנו לא מטפלים בתיק"
חתמו שאתה משלם להם, וזה כבר לא משנה באיזה דרך אתה כן מקבל את הקצבה, החלק כספי שלהם כבר מובטח להם.
אבל אין להם דרך לדעת שאני מקבלת? (לא מעשי רק מנסה להבין )
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
אבל אין להם דרך לדעת שאני מקבלת? (לא מעשי רק מנסה להבין )

יש מצב שבחוזה חותמים להם על ויתור סודיות מול ביטוח לאומי
והם בודקים את זה מולם ישירות
לא יודעת.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה