מידע שימושי טופס הצטרפות לתביעה נגד XXXXX XXXXXXXXXXXX זכויות

מצב
הנושא נעול.
זה לא קשור להם הם חייבים לפרסם כל מי שמבקש
את רצינית??
הם לא מפרסמים על מכללות, תארים, פאות לייס(בקטיפה) פרסומות עם נשים או ילדות מעל גיל 5
לא גומרים לסנן פרסמות שסותרות את ההשקפה שלהם.
לא מסננים פרסומות של ארגונים בעיתים וכו וכדי לגבות אותם חוקית כמו כל עיתון הם כותבים שאין המערכת אחראית לאמינות המפרסמים...
 
אחרי הרבה מלל והודעות של אנשים שמתוכן כתיבתם ניכר שאינם מבינים כלום!
ביטוח לאומי אינו גוף ששמח לחלק כסף,
וקשה מאוד בהרבה מקרים להוציא כסף,
ומצד שני ההחברות הנ"ל אינם ארגוני חסד, הם חברה שהוקמה למטרת רווח,
ובדיוק כמו שעו"ד שמייצג אותך בתיק אינו עובד בחינם, אפילו אם אתה ממש ממש צודק.

בנוגע לתשלום- החוק היום הוא מאוד ברור,
אנשים מאוד לא אוהבים את החברות כי בסוף התחושה היא שלקחו מכסף שמגיע לך,
וזה הסיבה שצריך לפתוח תיקים בהוצל"פ, יש פתרון אחר לאנשים שלא משלמים?

מכיר אנשים שהוציאו לבד כסף,
וגם כאלה שנעזרו בהרב גודנטל,
ומכיר גם אנשים שנעזרו בהרב גודנטל ולא הצליחו להוציא,
ודרך חברה כן הצליחו,
כך שהדברים הם לא שחור ולבן,
המלצתי- מי שיודע שהוא לא יסחוב זמן ואין לו פחד מביוקרטיה, לך על זה, מקסימום תגיש עירעור דרך חברה,
אבל מי שנסחב וכו'
המון פעמים יותר זול לשלם לחברה את האחוזים מאשר להפסיד את הזמן של הסחבת.
מראש אבקש שמי שנותן לייק כועס, שיסביר על מה הוא כועס עלי ;)
אממה,
אחד הדברים שהחברה מעודדת תובעי קצבאות לעשות, כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה, הוא ללכת לרופא פרטי ולשלם לו אלפי שקלים על חוו"ד
כמובן שחלק מהתשלום לרופא הולך אליהם (הם מבצעים את הגביה)
בינתיים, הם מסבירים לבן אדם שיש לו סיכויים מצויינים לקבל קיצבה (למרות שזה ממש לא ככה)
בסופו של הסיפור, הבן אדם לא מקבל אישור לקיצבה,
אבל ביזבז המון זמן וכסף שחלקו הלך לכיס החברה
מה עלה לחברה? כמה שעות עבודה של העובד/ת ששטפה לתובעי הקצבה את המח
 
אם הם באים במטרה חינוכית הם צריכים לראות את טובת הדור מול העניים ולא את טובת הכסף,
ממתי עיתון בא במטרה חינוכית??
הם באים במטרה להעביר חדשות בצורה נקיה
וכדי לעשות קופה מפרסמים פרסומות.
ממתי מאמינים לפרסומות בעיתון???
 
אחד הדברים שהחברה מעודדת תובעי קצבאות לעשות, כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה, הוא ללכת לרופא פרטי ולשלם לו אלפי שקלים על חוו"ד
אצלי זה בכלל לא ככה אלא הנציגה שלהם מתחשבת בי וחיפשה רופא שלוקח רק כמה מאות שקלים ולא דיברה על גביה דרכם בכלל
 
אצלי זה בכלל לא ככה אלא הנציגה שלהם מתחשבת בי וחיפשה רופא שלוקח רק כמה מאות שקלים ולא דיברה על גביה דרכם בכלל
כנ"ל
היפנו לרופא שידע את העבודה,
כתב חוות דעת מוכוונת לערעור ממש.
ובכמה מאות שקלים בלבד ששולמו לו.

אנחנו בטוחים שהתיק שלנו לא היה עובר בשום אופן אם היינו הולכים לבד.
הם ליוו את התיק מא' ועד ת'.
טלפונים מאיתנו בכל שעות היום, בלי סוף.
וזה היה תיק שמן, וזה באמת היה כואב אח"כ לתת להם את הכסף אבל...
אם לא היינו הולכים דרכם אין ספק שלא היינו מצליחים בכלל.
 
תמונה של איצה מההגנת הצרכן יוצא מבית משפט ................
IMG-20241128-WA0003.jpg
 
אני יחזור ואומר שוב:
מהיכרות עמוקה בתחום התביעות בביטוח לאומי
רק אם דחו אתכם, פנו לעורך דין!
במידה ויש לכם זכויות, אף חברה לא אמורה ללקק אתכם על הצרות שלכם,

מכירה מקרוב מקרים של ילדים עם אבחנות ברורות שבגלל חברות מסוימות ההורים לא מקבלים את מלוא זכויותיהם כי הם צריכים להתחלק עם כל מיני..
 
אני יחזור ואומר שוב:
מהיכרות עמוקה בתחום התביעות בביטוח לאומי
רק אם דחו אתכם, פנו לעורך דין!
במידה ויש לכם זכויות, אף חברה לא אמורה ללקק אתכם על הצרות שלכם,

מכירה מקרוב מקרים של ילדים עם אבחנות ברורות שבגלל חברות מסוימות ההורים לא מקבלים את מלוא זכויותיהם כי הם צריכים להתחלק עם כל מיני..
זה לא בדיוק 100% כי אני מכיר מישהו שהוא תסמונת דאון בתפקוד גבוה ולפי המבחן תלות שלו הוא לא היה מקבל תלות ואם הולך לחברה עוזרים לו לקבל את זה...
לא הכל שחור ולבן
 
מה זה קשור למה שכתבתי? אני אכתוב דוגמא שיהיה יותר ברור,
לאברהם היה בעיה OCD בשנת 2012,
הוא ראה פרסומים נוצצים שהוא יכול לקבל על זה קצבה, הוא פנה לחברה אחת שמתמחה במימוש זכויות בשם Y, חתם על חוזה, אבל זה לא הצליח - ביטוח לאומי דחה את התביעה, והוא לא מקבל קצבה.
עבר 13 שנה, בשנת 2025 גילו אצל אברהם את מחלת סרטן, הוא פונה לביטוח לאומי לבקשת קצבה, מקבל הכל לפי החוק.
ואז הוא מקבל מכתה מחברת Y "הלו יש לנו חוזה! תשלם בבקשה כל חודש 10 או 12 אחוז מהקצבה שלך"!
אבל אין קשר בין OCD לסרטן, לא משנה... יש חוזה חתום תשלם....

אין לי מושג באיזה חברה זה קרה
אז מה שאני יודע בוודאות בחברה למימוש זכויות יש חוזה מסודר
ולפי המקרה שתיארת זה עובד כך.
אברהם פנה לחברה למימוש זכויות הם מטפלים בו מכוונים אותו מכינים אותו לוועדות ובונים את כל התיק ובמידה ונדחה מגישים ערעור לאחמ"כ סוגרים לו את התיק בחברה
 
זה לא בדיוק 100% כי אני מכיר מישהו שהוא תסמונת דאון בתפקוד גבוה ולפי המבחן תלות שלו הוא לא היה מקבל תלות ואם הולך לחברה עוזרים לו לקבל את זה...
לא הכל שחור ולבן
הרב קרויזר בראיון אצל @איצ'ה קו המידע חילק את זה יפה ל3 קטגוריות
1. מה שמגיע לבד ואין צורך בשום חברה או עורך דין
2. מה שאפשר לנסות לבד ואם דחו אתכם אז תנסו עם חברה/עורך דין
3. מה שיש סיכוי שמי שיגש לבד יפסיד ולכן חשוב שיגש מראש עם חברה/עורך דין.

בענין חברה או עורך דין זה נושא מלא התנצחויות ואמוציות מזה שנים ונידון כבר בבתי המשפט כמה פעמים.
למעשה יש מעלה לכל צד וזה מאוד תלוי תיק.

האשכול כאן מדבר בענין אחר לגמרי.
על טענה [שמשום מה רבים טוענים שמכירים אישית] על חברה/ות באירלנד, שהתנהגותה/ם [לפעמים] בעיתיית. וד"ל.
ועל כך רבים מתעוררים וצועקים כאן שהם עזרו להם.
ועל כך נאמר יתכן, ואז מה.
זה אומר שלא נעלה את המודעות לסעיפים דרקוניים.
זה אומר שאת אחרים לא עקצו?
מה איכפת לכם שבעקבות האשכול כאן והמודעות הציבורית הכללית החוזים יהיו תמיד לטובת הלקוח.
מה אכפת לכם שמעלים כאן שמות של חברות נוספות או עסקני ציבור נאמנים כמי שהיטיבו עם אחרים ולא הופיע עליהם כאן דיס [לפחות ממקור ראשון ומיהמן]
מה אכפת לכם שיהיה שוק תחרותי בריא והוגן.
מדוע החברות האחרות לא צריכות תמונות עם גדולי ישראל כל שני וחמישי.
למה ומדוע הם לא משווקות כל כך אגרסיבי.
 
מענין לדעת-
הגשתי לבד הכל לביטו"ל וקיבלתי אחוזי נכות אך לא קצבה כי טענו שאין לי אובדן כושר עבודה.
האם יש סיכוי לקבל קצבה כאשר אני מקבלת משכורת נחמדה?
 
זה לא בדיוק 100% כי אני מכיר מישהו שהוא תסמונת דאון בתפקוד גבוה ולפי המבחן תלות שלו הוא לא היה מקבל תלות ואם הולך לחברה עוזרים לו לקבל את זה...
לא הכל שחור ולבן
נכון, כי בסה"כ החברה מקבלת לפי אחוזים וכמה שהקצבה יותר גדולה היא תרוויח יותר
 
נערך לאחרונה ב:
זה לא בדיוק 100% כי אני מכיר מישהו שהוא תסמונת דאון בתפקוד גבוה ולפי המבחן תלות שלו הוא לא היה מקבל תלות ואם הולך לחברה עוזרים לו לקבל את זה...
לא הכל שחור ולבן
אם הם היו עושים שיעורי בית לפני כן הם לא היו צריכים שום חברה,
צריך להסביר לצוות שכותב את הדוחות שהדוח מיועד לביטוח לאומי - הם פשוט לא עשו את זה,
 
הרב קרויזר בראיון אצל @איצ'ה קו המידע חילק את זה יפה ל3 קטגוריות
1. מה שמגיע לבד ואין צורך בשום חברה או עורך דין
2. מה שאפשר לנסות לבד ואם דחו אתכם אז תנסו עם חברה/עורך דין
3. מה שיש סיכוי שמי שיגש לבד יפסיד ולכן חשוב שיגש מראש עם חברה/עורך דין.

בענין חברה או עורך דין זה נושא מלא התנצחויות ואמוציות מזה שנים ונידון כבר בבתי המשפט כמה פעמים.
למעשה יש מעלה לכל צד וזה מאוד תלוי תיק.

האשכול כאן מדבר בענין אחר לגמרי.
על טענה [שמשום מה רבים טוענים שמכירים אישית] על חברה/ות באירלנד, שהתנהגותה/ם [לפעמים] בעיתיית. וד"ל.
ועל כך רבים מתעוררים וצועקים כאן שהם עזרו להם.
ועל כך נאמר יתכן, ואז מה.
זה אומר שלא נעלה את המודעות לסעיפים דרקוניים.
זה אומר שאת אחרים לא עקצו?
מה איכפת לכם שבעקבות האשכול כאן והמודעות הציבורית הכללית החוזים יהיו תמיד לטובת הלקוח.
מה אכפת לכם שמעלים כאן שמות של חברות נוספות או עסקני ציבור נאמנים כמי שהיטיבו עם אחרים ולא הופיע עליהם כאן דיס [לפחות ממקור ראשון ומיהמן]
מה אכפת לכם שיהיה שוק תחרותי בריא והוגן.
מדוע החברות האחרות לא צריכות תמונות עם גדולי ישראל כל שני וחמישי.
למה ומדוע הם לא משווקות כל כך אגרסיבי.
מה שלי קשה ברוב המתלוננים? [תמיד יכול להיות אחד שנפל באמת על מנהלת תיקים פחות]
בדרך כלל זה האנשים שיש להם תלונות על כל דבר כאחד שמתעסק עם צרכי ציבור ועוזר לאנשים בהמון נושאים בחינם לא בכסף תמיד יש אלו שמעריכים ושולחים איזה מתנה אפילו ויש את אלו שמתלוננים ואף יכולים לדבר עליך אח"כ לשוה"ר וידוע הסיפור שמלווה כל גבאי ועוסק בצרכי ציבור שאלו שמתלוננים זה אלו שבקושי תורמים וגם שתורמים מוציאים את המיץ
כל שכן וכל שכן שמדובר בחברה שלוקחת הרבה כסף ומי שהולך דרכם הולך על דעת שישלם
 
מישהו יודע אם במקרה שביטוח לאומי דחה את התביעה הם מחפשים דרך לחייב את הלקוח על אי שיתוף פעולה וכדו' או שהם 'מוותרים' על הכסף שלהם?
 
מענין לדעת-
הגשתי לבד הכל לביטו"ל וקיבלתי אחוזי נכות אך לא קצבה כי טענו שאין לי אובדן כושר עבודה.
האם יש סיכוי לקבל קצבה כאשר אני מקבלת משכורת נחמדה?
כן
עוד דוגמה למה הרבה פונים דרך חברות וכו'
יכול שבחברה היו מייעצים לך כמה דברים בנושא ואני אישית יודע שיש מה לעשות
 
מישהו יודע אם במקרה שביטוח לאומי דחה את התביעה הם מחפשים דרך לחייב את הלקוח על אי שיתוף פעולה וכדו' או שהם 'מוותרים' על הכסף שלהם?
הם מחייבים להגיש ערעור וזה כתוב בחוזה
לאחמ"כ אם נדחה שוב נסגר התיק אצלם
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה