דרוש מידע שלחו לי את זה- מישהו יודע אם זה נכון ואמין?

  • הוסף לסימניות
  • #1
ישנו פרויקט של המדינה המשלם לכל אברך שיש לו 3 ילדים ומעלה, 1000 ש"ח לחודש!
פשוט להיכנס לקישור למלא פרטים.
מי שלא מצליח דרך הקישור שירשום בגוגל: "קהלת משרד החינוך"
יש למלא את הטופס עד לתאריך 6/12/2024 בשעה 23:59.
לאחר מועד זה תיסגר המערכת, ולא תהיה עוד אפשרות להגיש בקשה לשנת זו.
כתובת קישור:
https://kohelet.edu.gov.il/
מצווה לפרסם לכל האברכים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
זה נכון ואמין. מותר להרויח בחודש עד 1200 (בעל ואשה) לא כולל המלגות של הכולל.
הם די אוכפים את זה. מאתנו ביקשו להחזיר כסף של שנה בגלל חריגה מהסכום הנ"ל
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ישנו פרויקט של המדינה המשלם לכל אברך שיש לו 3 ילדים ומעלה, 1000 ש"ח לחודש!
פשוט להיכנס לקישור למלא פרטים.
מי שלא מצליח דרך הקישור שירשום בגוגל: "קהלת משרד החינוך"
יש למלא את הטופס עד לתאריך 6/12/2024 בשעה 23:59.
לאחר מועד זה תיסגר המערכת, ולא תהיה עוד אפשרות להגיש בקשה לשנת זו.
כתובת קישור:
https://kohelet.edu.gov.il/
מצווה לפרסם לכל האברכים!
מדובר בהבטחת הכנסה
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
  • הוסף לסימניות
  • #10
1200 ש"ח זה כל המשכורת כאילו או 1200 ש"ח לנפש?
אתם מכירים משפחה ש2 בני הזוג ביחד מרויחים 1200 ש"ח?
כבר אמרו פה
מתאים רק לאברך שאשתו לא עובדת והוא עצמו מרוויח עד 1,200
הנוסח מטעה מאד וסתם מבזבז זמן לאנשים שממלאים את הקישור עד שקולטים שזה לא רלוונטי :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ההכנסה בכולל יכולה להיות יותר,
אם מדובר באברך שאשתו אינה עובדת (בלבן) הוא זכאי
 

קבצים מצורפים

  • tnaim_kohelet_2025.pdf
    KB 136 · צפיות: 33
  • הוסף לסימניות
  • #13
אם מה שכתבו כאן נכון לגבי ההודעה למעלה,
אז ההודעה הזו היא עוול והונאת דברים.

לפרסם כביכול על פרויקט שנותן כסף בלי לפרט שום תנאי חוץ מאברך+3 ובסוף אין כמעט מי שעומד בזה זה ממש מגעיל.
למה לכתוב מגעיל על מישהו שרצה לעורר מודעות לאנשים שזכאים
שכל אחד ייכנס ויראה אם זכאי או לא
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
1200 ש"ח זה כל המשכורת כאילו או 1200 ש"ח לנפש?
אתם מכירים משפחה ש2 בני הזוג ביחד מרויחים 1200 ש"ח?
כן אני עובדת לחברה בשוויץ מקבלת שם תלוש ונכנס הכסף לחשבון שם בשוויץ
בעלי אברך
החברה רצתה להוציא לי תלוש פה בארץ לא רציתי כי מקבלת כל חודש עוד 1400
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
למה לכתוב מגעיל על מישהו שרצה לעורר מודעות לאנשים שזכאים
שכל אחד ייכנס ויראה אם זכאי או לא
כי זה פשוט לא רלוונטי לאף אחד.
ולמתי מעט שזה כן- מוטב לכתוב את זה בצורה פחות מתלהבת
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
למה לכתוב מגעיל על מישהו שרצה לעורר מודעות לאנשים שזכאים
שכל אחד ייכנס ויראה אם זכאי או לא
כי אנשים קוראים את זה ומתלהבים.
למה להטריח אנשים להיכנס ואז לראות?

למה אי אפשר לכתוב שזה מותנה בעוד קריטריונים? אפילו בלי לפרט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
כי אנשים קוראים את זה ומתלהבים.
למה להטריח אנשים להיכנס ואז לראות?

למה אי אפשר לכתוב שזה מותנה בעוד קריטריונים? אפילו בלי לפרט.
מספיק אחד שזה יעזור לו יכול להיות שמי שהעלה את ההודעה לא ידע את הקריטריונים אבל זה לא הופך אותו למגעיל
אם קשה לכם להתנצל תחשבו למה
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מספיק אחד שזה יעזור לו יכול להיות שמי שהעלה את ההודעה לא ידע את הקריטריונים אבל זה לא הופך אותו למגעיל
אם קשה לכם להתנצל תחשבו למה
לא דיברתי על מי שהעלה את זה לפרוג.
התכוונתי למי שכתב את זה במקור וכנראה ידע במה מדובר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
זה לא הבטחת הכנסה של ביטוח לאומי. הרבה מתבלבלים
זה כן הבטחת הכנסה הישנה - בשמה המכובס, עם התנאים הקשוחים אחרי שבגצ פסל את זה בעבר.


כל שנה מחדש שולחים את זה, וכל שנה אנשים מתעצבנים מחדש.

הנה משנת 2021:

והנה משנת 2023:
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
קוראים לזה הבטחת הכנסה לאברכי הכוללים
מצורף המסמך שהם שולחים כל שנה
תתפלאו אבל יש אנשים שזה עוזר להם
 

קבצים מצורפים

  • לידיעת האברכים.pdf
    KB 465.9 · צפיות: 30

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה