התייעצות תעסוקה בשיעורים?!

  • הוסף לסימניות
  • #1
הבת שלי בכיתה ח' נערה מוכשרת, חכמה ומלאת חיים ב"ה. לא מאובחנת:)
המורה שלה טוענת שהיא מפריעה למהלך השיעורים, מדברת, צוחקת, מתכתבת, שמחה קצת יותר מידי...🤣
והמורות המקצועיות גם מתלוננות (ובצדק... - אני מכירה אותה...)
הבת שלי אומרת, שכולם ככה, ואני מאמינה לה, מה גם שהיא לא נוהגת לדבר עם עצמה,
אבל אני מכירה אותה ויודעת שכנראה יש לה חלק נרחב ומשפיע בעניין.
השאלה מה עושים?
יש אולי תעסוקות שקטות מעניינות, דרכים או שיטות אחרות איך אפשר לעזור לה ולמורות שלה?
(ועוד דבר בסוגריים: מה עושים עם המורות שגם תעסוקות שקטות מפריעות להם???- נשמע לי מוגזם!)
הבו עיצות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אולי צריך להסביר לה, שבלי קשר לאחרים היא צריכה לקחת אחריות על עצמה ושיש פה גם ענין של בין אדם לחבירו ופגיעה במורה, שעלולה להזיק לילדה עצמה וגם לשמה הטוב.
לגבי תעסוקה, היא יכולה לצייר, לכתוב סיפור או שיר. אם המורה מסכימה אפשר גם ספר קריאה או ריקמה, סריגה וכדומה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני הייתי עושה הרבה פעמים את היצירה הזו עם היהלומים...
הייתי עושה מידי פעם קניה של כל מיני שטויות ותעסוקות.
או פשוט קראתי ספר.
למורות שלי זה לא הפריע כי זה גרם לי להיות בשקט, אבל הגיוני שיהיו מורות שזה יציק להן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אנחנו היינו עושות שחור ופתור, אפשר גם סודוקו וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
היא צודקת שכולן עושות את זה,
השאלה מי מארגנת את כולן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
היא לא חוששת מהסמינר?
גם הבנות הכי היפריות מתאפסות ב-ח' מאימת הרישום
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אצלינו אפילו לקשקש בשקט במחברת אסור.
המורה דורשת עיניים אליה.
תסכול, ממש לא מתאים לכל ילדה
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הבת שלי בכיתה ח' נערה מוכשרת, חכמה ומלאת חיים ב"ה. לא מאובחנת:)
המורה שלה טוענת שהיא מפריעה למהלך השיעורים, מדברת, צוחקת, מתכתבת, שמחה קצת יותר מידי...🤣
והמורות המקצועיות גם מתלוננות (ובצדק... - אני מכירה אותה...)
הבת שלי אומרת, שכולם ככה, ואני מאמינה לה, מה גם שהיא לא נוהגת לדבר עם עצמה,
אבל אני מכירה אותה ויודעת שכנראה יש לה חלק נרחב ומשפיע בעניין.
השאלה מה עושים?
יש אולי תעסוקות שקטות מעניינות, דרכים או שיטות אחרות איך אפשר לעזור לה ולמורות שלה?
(ועוד דבר בסוגריים: מה עושים עם המורות שגם תעסוקות שקטות מפריעות להם???- נשמע לי מוגזם!)
הבו עיצות!
אני הייתי כותבת סיפורים, אם זה מתאים לה. או מציירת.
ולי תמיד היה אישור בכתב להתעסק בשקט, בשביל שלא תהיה התעסקות בקול...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אם היא לא מאובחנת... היא אמורה להיות יכולה לשבת וללמוד כמו תלמידה
ואם לא, כנראה שהיא בכל זאת זקוקה לאיבחון...
אני ממש לא חושבת שמישהי שמשעמם לה רק לשבת ולהקשיב ורוצה להתעסק בעוד משהו תוך כדי צריכה אבחון. היום מכניסים אבחונים והגדרות בכל דבר.... אני אישית הייתי מתעסקת הרבה תוך כדי הקשבה כי זה עזר לי להתרכז יותר, ואני הכי הכי לא הבן אדם של בעיות קשב וריכוז...
אבל אני יכולה גם להבין את המורה, כי גם אם בת יכולה להתעסק בשקט במשהו, אם זה מעורר עניין כמו יצירות מעניינות או ספרים זה יכול לעשות המולה לידה וזה בדיוק מה שהמורה לא מחפשת...
בכל אופן - בסמינר יש הרבה פחות דרישה ל'עיניים למורה' אז שתתעודד מזה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אבל הגיוני שיהיו מורות שזה יציק להן.
אני לא מורה ולא בכיוון ואולי יקפצו עליי פה כל המורות, אבל אני לא ממש מבינה את זה.
אולי ללכת לאיבחון נראה לי הכי פשוט
אם היא לא מאובחנת... היא אמורה להיות יכולה לשבת וללמוד כמו תלמידה
כוונתי שהילדה לא אובחנה כסובלת מבעיה, לא שהיא לא עברה אבחון. עברנו את זה...
אצלינו אפילו לקשקש בשקט במחברת אסור. המורה דורשת עיניים אליה. תסכול, ממש לא מתאים לכל ילדה.
הדרישות לא תואמות את המציאות (הכואבת?)
יש לי גיסה, מורה וותיקה בסמינר, יש לה עבר בחינוך,
אני שומעת ממנה הרבה- המצב היום הזוי, השיעורים - חפלות, אוכלות, צוחקות, ישנות,
וגם המחנכת של הבת שלי אומרת שהיא לא היחידה בכלל....
אולי הגיע הזמן למצוא פתרון קולקטיבי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אני הייתי כותבת סיפורים, אם זה מתאים לה. או מציירת.
זה מעסיק אותה לזמן קצר, לא ל- 45 דקות כפול 7 שיעורים ביום.
האמת, אולי לא ממש חינוכי, אבל אני איתה ב- 100%.
אני מכירה אותה, היא שמחה, שופעת רעיונות, ומאד מוכשרת,
השיעורים לא מעניינים אותה ובצדק, גם אותי הם לא עניינו...:)
והיא לא חוצפנית או משהו... זה פשוט משעמם אותה, והיא עוד לא מספיק בוגרת בשביל להבין את הצד של המורות ואת הקושי שלהם עד הסוף...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
באמת המצב היום הזוי
בתיכון זה ממש קטסטרופה
ובה' ו' קצת יותר טוב
אבל גם, כל שיעור את בוחרת אם בא לך להקשיב או לא.
יכולה להגיד שבתיכון המצב היה שמי שדיברה בקושי העירו לה
כי המורה בלחץ לאבד את הקשב של הכמה שכן מקשיבות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה