- הוסף לסימניות
- #341
הקהילה הליטאית שוכנת בשכונת בצוותא בואכה שכונת הפרחים האם ראית דירות באזור הנ''ל ?אני הייתי הרבה זמן בבירורים על חריש
נסעתי לשם לא מזמן, ובאמת מצד מרחק זה לא רחוק
ומצד יופי של עיר זה עיר יפה וחדישה
אבל החיסרון הענק שיש שם שאין מקום מסודר שהליטאים גרים שם שהסתובבתי שם ראיתי שם רק בעלי תשובה
או חרדים לא מהמינסטרים [ והסתובבתי שם עם שני מתווכים שלקחו אותי כמה שעות לכל המקומות]
ובתור אברך מישיבה טובה וכולל טוב הפריע לי נורא שאין אנשים בסגנון הנ"ל כ"כ
וגם שיש הם מפוזרים נורא
מה עוד שהמחירים לא כ"כ זולים ביחס לחיסרון הזה שאנשים רוצים קהילה בסגנון שלהם
מסקנא שלי שיש לחריש פוטנציאל אבל צריך שיבואו לגור שם מאסה של ליטאים בוגרי ישיבות טובות
ולנסות להביא עוד כוללים טובים וכו' ולנסות שיתרכזו באזור מסוים, רק ככה יש סיכוי,
אם לא, אין סיכוי שזה יתקדם כי שכל אחד מגיע לבד להתרשם הוא רואה את החסר הזה שאין מינסטרים חרדי ממש שם
והרוב שם זה בעלי תשובה ולא מינסטרים ממש
יש שם קהילה ליטאית חזקה מאוד עם בוגרי כלל עולם הישיבות + קצת כלל חסידי +פרושים+ תולדות אהרון
הרכבת לחריש: יום אחד זה יקרה מקווה מאוד שזה יהיה ב15 שנים הקרובות !!!קודם שיתקצבו את בניית המסילה והתחנה בחריש ואחר כך נדבר.
בינתיים בכלל לא בטוח שתוקם אי פעם תחנת רכבת בחריש.
כמו כן המחלף הדמיוני של חריש גם כן לא בטוח שיוקם אי פעם.
חיבור לכביש 6 בימים אלו עובדים מאוד חזק בעירייה לחבר את הכביש החדש שבאמצע בניה לכביש 6 תקציב יש כבר לבניה תוכניות יש לבניהאם הכוונה לכביש הזה, אז הוא לא מתחבר לכביש 6 אלא לכביש 574 והחיבור לכביש 6 הוא דרומה דרך מחלף באקה-ג'ת, בניגוד לטענות הדוברים כאן על "מחלף חריש" חדש דמיוני שמתחבר ישירות לכביש 6.כביש 611, חריש - כביש 574
www.iroads.co.il
יש סיבות צדדיות שמשרד התחבורה מונע את זה
הנושאים החמים

