דרוש מידע שאלה בשידוכים.

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #81
כל סיפורמהגרפולגיה בשידוכים קיים רק אצל החסידים שאין באמת פגישות ומתחתנים על עיוור
ובעיקר בגור של עניין הגרפולוגיה איבד פרופורציות ומתייחסים לזה כאיל רוח הקודש
סה״כ חשוב לזכור שגרפולוגיה זה פסאודו מדע
ובעיקר שרלטנות

בוא נגזים לצד השני.

יש הרבה מה לחראות בגרפולוגיה שיכול לתת הרבה מידע למי שרוצה לבנות בית עם משודך מסוים.
לא אבחון של מצב נפשי.
(כן רושם כללי. לא אבחון מדויק)
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
בוא נגזים לצד השני.

יש הרבה מה לחראות בגרפולוגיה שיכול לתת הרבה מידע למי שרוצה לבנות בית עם משודך מסוים.
לא אבחון של מצב נפשי.
(כן רושם כללי. לא אבחון מדויק)
קווי אופי ברור
גם בלי ללמוד גרפולוגיה רואים הרבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
״הגרפולוגיה פופולרית בישראל, גם בתקשורת ובאינטרנט. בשנת 2015 מאקו העבירה לניתוח גרפולוגי כתבי יד של שלושה אנשים: פרופסורלפיזיקה, ד"ר למדעי המחשב ועבריין מורשע. הגרפולוגים לא הצליחו לזהות את הכישורים המתמטיים של שני הראשונים או את האלימות של האחרון. על הפיזיקאי, לדוגמה, נאמר: " גם פה יש לי בעיות איתו... ממש בעיות שקשורות לרמות המתמטיות שלו. הוא מקבל ציון נמוך יותר. הוא משתדל להיות לוגי ורציונלי, אבל קצת מתקשה בזה... קופאי יותר מתאים לו, זה לא דורש חשיבה מתוחכמת של חשבונות." על העבריין נאמר: "מבחינה אישית הוא איש מאוד נעים, מאוד סקרן, מאוד רוצה לשאוף, ללמוד, אוהב אנשים, אוהב לתת לאנשים, הצד הבינאישי אצלו מאוד חזק3
ויקיפדיה
אין שום הוכחה מדעית לגרפולוגיה
לומדים את באוניברסיטה?
אני מתייחס לזה כמו כל השקרים שמתפרסמים במקומונים שלושת המימדים וכולי
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
  • בבית הספר ללימודי תעודה של מכון טכנולוגי חולון מתקיים קורס גרפולוגיה מעשית שהיקפו 108 שעות לימוד. תכנית זו מכינה את המשתתפים למבחני הסמכה של המרכז הישראלי לגרפולוגיה.

מי שרוצה לבחור בן/בת זוג על סמך מי שלמד 108 שעות במכללת שקר כלשהי
שיהיה לו בהצלחה
אני הייתי מציע לזרוק קוביה או זוג אופרד
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
קווי אופי ברור
גם בלי ללמוד גרפולוגיה רואים הרבה

מעבר לקווי אופי.
סגנון התנהלות אישח
סגנון פתרון בעיות
לקיחת אחריות
יחס לטעויות
עמידות בלחצים
כמה לחץ נפשי נוכחי קיים
אופן התמודדות עם לחצים
יכולות סובלימציה (עידון של דחפים)
ועוד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
  • בבית הספר ללימודי תעודה של מכון טכנולוגי חולון מתקיים קורס גרפולוגיה מעשית שהיקפו 108 שעות לימוד. תכנית זו מכינה את המשתתפים למבחני הסמכה של המרכז הישראלי לגרפולוגיה.

מי שרוצה לבחור בן/בת זוג על סמך מי שלמד 108 שעות במכללת שקר כלשהי
שיהיה לו בהצלחה
אני הייתי מציע לזרוק קוביה או זוג אופרד

לא בחרים על סמך זה -
לא מומלץ
(בהסמכה מנחים גרפולוגים לא לומר התאמה בכלל)

אבל זה עוד מקור לבירורים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
  • בבית הספר ללימודי תעודה של מכון טכנולוגי חולון מתקיים קורס גרפולוגיה מעשית שהיקפו 108 שעות לימוד. תכנית זו מכינה את המשתתפים למבחני הסמכה של המרכז הישראלי לגרפולוגיה.

מי שרוצה לבחור בן/בת זוג על סמך מי שלמד 108 שעות במכללת שקר כלשהי
שיהיה לו בהצלחה
אני הייתי מציע לזרוק קוביה או זוג אופרד
האמת עכשיו אתה מזכיר לי שבעבר הייתי בהופעה של הקוסם "ניב הדר"
ובסוף הוא סיפר(לי ולעוד כמה מהמקהל שנשארו לדבר איתו בפרטי) שהוא שלח את הכתב יד שלו לאיבחון גרפולוגי...

ובאחד מהם הוא רשם "אני עובד זבל החיים קשים...
אני סובל...מעביר את החיים... שורד...

ובשני רשם -"אני איש מצליח ... משגשג.. בעל משפחה ויכולות כלכליות גבוהות...


אפשר לנחש מה קיבל בכל אבחנה...

מאותו הגרפולוג...
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
האמת עכשיו אתה מזכיר לי שבעבר הייתי בהופעה של הקוסם "ניב הדר"
ובסוף הוא סיפר(לי ולעוד כמה מהמקהל שנשארו לדבר איתו בפרטי) שהוא שלח את הכתב יד שלו לאיבחון גרפולוגי...

ובאחד מהם הוא רשם "אני עובד זבל החיים קשים...
אני סובל...מעביר את החיים... שורד...

ובשני רשם -"אני איש מצליח ... משגשג.. בעל משפחה ויכולות כלכליות גבוהות...


אפשר לנחש מה קיבל בכל אבחנה...

מאותו הגרפולוג...

סיימתי. בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
סיימתי. בהצלחה.
בהצלחה.

למה את לוקחת באופן אישי ביקורת בונה?
סיפרתי סיפור ששמעתי בעצמי מהקוסם "ניב הדר"..

לא פקפקתי באופן מוחלט במקצוע..
אני חושב שיש אמת ...
ואינטואטיבית זה כך מרגיש לי...

ועדיין יש אנשים שמפקפקים
והניק השני הביא לך ראיה מויקפדיה...

אפשר לענות ענינית ,אם יש תשובה לשאלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
מעבר לקווי אופי.
סגנון התנהלות אישח
סגנון פתרון בעיות
לקיחת אחריות
יחס לטעויות
עמידות בלחצים
כמה לחץ נפשי נוכחי קיים
אופן התמודדות עם לחצים
יכולות סובלימציה (עידון של דחפים)
ועוד...
גוגל פשוט
מראה שהגרפולוגים לא מצליחים לראות את כל מה שאת אומרת
אלא אם כן מישהו מגיע לגרפולוג ואומר לו אני ממש בלחץ נפשי תעשה לי אבחון ואז הוא כותב לו שהוא בלחץ
זה עובד בשלל תחומים באבאות וכול
כל פישר שלמד שבועיים וחושב שהוא פסיכולוג חורץ גורל של אנשים בשידוכים
הציבור החרדי שאמור להיות חכם נתפס לפעמים לשטויות
אין שליטה על שידוכים ויש בחורים הכי טובים עם מחלות נפש תשלימו אם זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
גוגל פשוט
מראה שהגרפולוגים לא מצליחים לראות את כל מה שאת אומרת
אלא אם כן מישהו מגיע לגרפולוג ואומר לו אני ממש בלחץ נפשי תעשה לי אבחון ואז הוא כותב לו שהוא בלחץ
זה עובד בשלל תחומים באבאות וכול
כל פישר שלמד שבועיים וחושב שהוא פסיכולוג חורץ גורל של אנשים בשידוכים
הציבור החרדי שאמור להיות חכם נתפס לפעמים לשטויות
אין שליטה על שידוכים ויש בחורים הכי טובים עם מחלות נפש תשלימו אם זה

תשאל בנימוס

"איך להערכתך מתחברים העובדא שמצד אחד את רואה בגרפולוגיה משהו שמשקף יכולת
לשקף באופן די טוב את מהות הבחור/ה

ומאידך בוויקפדייה יש סיפור כזה שלכאורה שולל את כל התזה?

ככה אם יהיה לה תשובה היא תשיב
ואם לא יהיה לה תשובה-אז יהיה ראיה שהיא בעצמה לא מאמינה במאה אחוז במוצר שלה

בצורת דיבור הזאת-אתה מאפשר לה להתחמק באלגנטיות(היא כמובן לא חייבת תשובות,אבל
בצורה מנומנסת היה אפשר לקבל מידע רב ערך אולי,שהייתה נותנת תשובה
שמסבירה מדוע אין סתירה בין המקרה של ויקפדיה לבין ההצלחה בתחום הגרפולוגיה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
@ליליאן אני משתלח? אני לא מבין גרפולוג איך לא רועד לו היידים לפני שהוא כותב הבחנה שיכולה להשפיע על חיים של אנשים
מקצוע חרטא שאין לו ביסוס מדעי לא פלא שזה תופס רק אצל החרדים
מחפשים לעשות קורס של חודש ולהתפרנס כמו פסיכולוג
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
@shimשימי בילדותי אחד הילדים אמר לי לפתוח את כף היד בכיתה כי הוא רוצה לראות את הקווים ביד
ואמר לי שהקו שלי קצר ואני ימות השנה בינתיים שרדתי כמה עשורים
זה די דומה מבחינתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
כי בסוף לפי הCHAT GPT
לפחות 10 אחוז מהאוכלוסיה סובלת מכל מיני בעיות...
וזה רק המאובחנים

אני מניח שמבגזר החרדי יש פחות מאובחנים ,כי מפחדים משידוכים....
המממ האחוזים האלה הם בציבור הכללי והגויי, שהם לצערנו חיים בצורה שונה מאד מאיתנו וממה שמותאם לנפש האדם
הן מבחינה טכנולוגית- נחשפים מגיל צעיר מאד לכל העולם והן מבחינות נוספות שאין כאן המקום לפרטם.

ברור שבמגזר החרדי יש פחות ולא רק בגלל שלא מאובחנים אלא בגלל שיש פחות בעיות.... (ולא להתלהם, לא אמרתי שאין...)
במידה מסויימת הציבור החרדי נמצא בתחום הזה כמו המצב שהיה בעבר של לפני 10-15 שנה בציבור הכללי, ואז גם הסטטיסטיקה שלהם היתה שונה.
ולא קראתי את כל העמודים כאן אז סליחה אם חזרתי על דברי מישהו
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
@shimשימי בילדותי אחד הילדים אמר לי לפתוח את כף היד בכיתה כי הוא רוצה לראות את הקווים ביד
ואמר לי שהקו שלי קצר ואני ימות השנה בינתיים שרדתי כמה עשורים
זה די דומה מבחינתי
אתה טוען שגרפולוגיה לא תקף מבחינה מדעית
זה טיעון מעניין
אני מקווה ש @ליליאן תתייחס אליו
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
בעלי מתעסק בתחום הטיפול ריגשי ועם בחורים בשידוכים,
תכתבי טלפון באישי ואעזור לך בס"ד.
 
המממ האחוזים האלה הם בציבור הכללי והגויי, שהם לצערנו חיים בצורה שונה מאד מאיתנו וממה שמותאם לנפש האדם
הן מבחינה טכנולוגית- נחשפים מגיל צעיר מאד לכל העולם והן מבחינות נוספות שאין כאן המקום לפרטם.

ברור שבמגזר החרדי יש פחות ולא רק בגלל שלא מאובחנים אלא בגלל שיש פחות בעיות.... (ולא להתלהם, לא אמרתי שאין...)
במידה מסויימת הציבור החרדי נמצא בתחום הזה כמו המצב שהיה בעבר של לפני 10-15 שנה בציבור הכללי, ואז גם הסטטיסטיקה שלהם היתה שונה.
ולא קראתי את כל העמודים כאן אז סליחה אם חזרתי על דברי מישהו
כבר תוקן לעיל ,והובהר שהנתונים לא מדוייקים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה