דרוש מידע רבי בחיידר שלא מפסיק להרביץ לילדים, מה עושים?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #61
אתה בכיוון טוב.
גם אנחנו לא רוצים לגשת למשטרה.
ההנהלה לא כ"כ בעניין לעזור, אולי יש סיבות, יש לך רעיון אחר?
לפנות למלמד ולהבהיר לו שכל מגע אם הילד שלכם אסור
אבל אני קודם הייתי מנסה להבין מהילד מה זה נקרא מכה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
אם אתם ההורים,
ובאמת אין לכם מה לעשות, ואין גם חיידר אחר להעביר את הילד וכו'
תלכו אליו בפנים מפחידות, כמה אבות . ותאיימו בצורה הכי מפחידה שיכולה להיות
"אתה לא נוגע בילד שלי- שמעת?????"
"אתה לא נוגע בילד שלי- שמעת?????"
"אתה לא נוגע בילד שלי- שמעת?????"
זה מה שצריך לעשות
אים תיגע בילד שלי -מה שאני אעשה לך....!!!!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #63
כמה הורים כבר פנו להנהלה שהבטיחו שיטפלו בנושא, העניין לא טופל, אחד מהתלמידים כבר שבועיים לא מגיע לחיידר מפחד....
מעדיפים עדיין לא לעשות פעולות דרסטיות מידי, האם יש אפשרות לפנות לארגון (לא למשטרה) שיטפלו בנושא וברבי הספציפי?
למה לא לגשת לרבה בעצמו?
לא בצורה אנונימית- אלא בגלוי,
כן, לומר כך:

הילד שלנו אומר שלפעמים הרבה הנכבד אינו מצליח לשלוט (על עצמו ועל) הילדים ומתנהג בצורה שאינה מתאימה לנו (קרי- מכות)...

הרבה יבהל, ינסה לתרץ את עצמו וכו'
וימות מפחד לחזור על מעשה זה שוב....
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
כל מי שמפקפק.. לא יכול להיות.. לא הייתי שולח.. תתקשרו לאדמו"ר..
אתם מנותקים מהמציאות של קהילות שחיות בבועה של עצמן, אי אפשר בשום אופן להעביר ביקורת פנימית, ולא ממש אי אפשר ביום בהיר לעזוב חסידות שכל המקורות הגשמיים והרוחניים שלך ושל אבות אבותיך מושתתים שם עמוק עמוק.. זה להיות שבוי הרבה יותר ממה שאתם חולמים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
לפנות למלמד ולהבהיר לו שכל מגע אם הילד שלכם אסור
ניסו לדבר בטוב היה בשבוע האחרון אסיפת הורים, הוסיפו גם שוחד לא עזר, דיברו עם ההנהלה גם לא עזר
אבל אני קודם הייתי מנסה להבין מהילד מה זה נקרא מכה...
מפליק סטירות על ימין ושמאל, ואני אומר לך שיש תלמיד שלא מגיע לחיידר כשבועיים בגלל העניין הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
תשמע אתה פשוט הזויי
אני לא חושב שאפשר לנהל איתך דיון עניני בנושא
אלא א"כ אתה המלמד בכבודך ובעצמך
אז אל תגיב לי
בא תסביר למה אני הזוי?
כמי שמתחכך עם מלמדים במהלך כל היום אשאל אותך האם הפרדה של ילדים שרבים מכות זה תקין?
לפי החוק אסור להפריד רק לעמוד כמו מסכן ולבקש שיפסיקו

מספיק אם הפרוגרס
אני רוצה חינוך כמו שחינכו אותי (וכן אני קיבלתי) וכמו שחינכו את ההורים שלי
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
טוב אין סיכוי בעולם שהסיפור נכון!!!!!!!!!!!!!!
ילדים בגיל 12 מקבלים מכות נשמע לי הזויי
אדרבה תן עוד פרטים
איפה אתה חי
כנראה אתה מרוקאי משדרות
בחסידות העולם מתנהל אחרת ביזו ידידי
גם אם היו אומרים ישיבה קטנה זה לא היה מוזר
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
הגאון הרב מור וקציעה זצ"ל (סימן ג"ן) אמר ברוך שעשני אשכנזי.
ומחילה מכל החסידים.. על כגון דא אני אומר ברוך שלא עשני חסיד
לאט לאט...
רב החסידויות לא בכיוון הזה...
להכליל אף פעם לא טוב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
ניסו לדבר בטוב היה בשבוע האחרון אסיפת הורים, הוסיפו גם שוחד לא עזר, דיברו עם ההנהלה גם לא עזר
זה כבר אומר דרשני....
עצתי-
להוציא את כל ילדי הכיתה לחיידר אחר!!!
עריכה- את כל ילדי החיידר....
לעשות טררם רציני בין כל הורי ילדי החיידר.

איזה חיידר מרשה לעצמו להתעלם מכזה סיפור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
ניסו לדבר בטוב היה בשבוע האחרון אסיפת הורים, הוסיפו גם שוחד לא עזר, דיברו עם ההנהלה גם לא עזר

מפליק סטירות על ימין ושמאל, ואני אומר לך שיש תלמיד שלא מגיע לחיידר כשבועיים בגלל העניין הזה.
אם זו חסידות כ"כ גדולה איך לא מאמין שהאדמו"ר ינפנף אתכם.
תגשו אליו. ואני מוכן לעשות את זה בצורה הכי מכובדת.
תנו לי לטפל בזה בעדינות וברגישות.
אפשר באישי
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
איפה אתה חי
כנראה אתה מרוקאי משדרות
בחסידות העולם מתנהל אחרת ביזו ידידי
גם אם היו אומרים ישיבה קטנה זה לא היה מוזר
מידי פעם פליק אני יודע שיש
אבל לפי מה שהוא מתאר זה ממש מכות על ימין ועל שמאל
זה אני לא מאמין לסיפור
 
  • הוסף לסימניות
  • #80

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה