מידע שימושי עזרה בבחירת עגלה

  • הוסף לסימניות
  • #83
יותר לקראת תחילת שנה בינואר אז המבצעים הגדולים
אבל בטח גם בחנוכה יעשו מבצעים לפחות החנויות של החרדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
אי אפשר לדעת
צריך לעקוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
לצערי קניתי יויו עם אמבטיה מהמלצה שגויה.. והתינוקת בת 3.5 חודשים ונכנסת בקושי לעגלה ... לא צופה שתצליח להיות שם כד גיל חצי שנה...
ואין מצה להעביר אותה לטיולון כי הוא נראה לא מתאים לגיל בשום מצב... והוא גם ככ פרוץ ורק התחיל החורף...
מרגישה שנפלתי עם העגלה הלא מתאימה הזה...

מה אמורים לעשןת?

אני מןכנה לקנות עגלה חדשה עם אמבטיה או עם טיולון שמתאים לגיל הזנ..
יש המלצות?
יש איזה מבצע על הדרגונפליי בקרוב?
כדאי אולי את הדונה שנשכבת לתקופה הקרובה?
ממש רוצה עזרה..כי אני תקועה בלי עגלה!
אני קניתי לכתחילה רק טיולון.
ממילא אני שמה לה שמיכה ומעיל וכובע.
לא רואה מה הבעיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
הלןאי והיה להשיג בי 6... כבר חצי שנה לפחות שאין אותה בחנויות..
אם מישהי יודעת אחרת אשמח מאוד!
דוקא התינוקת לא גדולה או שמנה.. כן גבוה בה ככה שאפילו להצטמק לא יכולה שם ככ...
מה שמתסכל ביויו שגם אם מעבירים מהאמבטיה נתקענו בלי טיולןן מתאים לגיל... למשל בבי 6 הטיולון סביר לגיל.. ומאמינה שבעוד הרבה עגלות..
יכולה למצוא ביד 2 עגלות מצוינות בזיל הזול..
לאחרונה קניתי שם בוגבו בי 6 נראית חדשה, שלדה חזקה כאילו לא היתה בשימוש, אבל תחפשי טוב,
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
לגיל חצי שנה מתאים
מתאים וחצי וגם כתוב על זה...
דוקא אצלי האמבטיה של יויו היתה מצוינת עד גיל חצי שנה (לתינוקת שנולדה שלוש וחצי קילו!) וכשהשוותי אותה לאמבטיה של בוגבו בי או סייבקס ממש לא היה כמעט הבדל העברתי לטיולון בגיל חצי שנה והיה מושלם!
לא נראה לי שיש עוד עגלה קומפקטית כמוה לי היא ממש מושלמת.
גם אצלי ככה
היו 2 באמבטיה עד גיל חצי שנה
ובטיולון מגיל חצי שנה, היה מעולה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
לדרגונפלי יש שכיבה מלאה מלאה בטיולון
כך שאני בקיץ בגיל 3 חודשים העברתי לטיולון והיה מושלם
וגם הגגון ארוך שמכסה את הילד השוכב
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
זה ממש מבאס:(
יכולה למכור ביד2 את היויו,
ולקנות אחרת

אני יכולה להמליץ על עגלת ספורט ליין פולד,
יש לי אותה, מרוצה מאד!!
מושלמת ממש
היא יחסית צרה, אבל לא נראית בכלל כזאת,
יש לתינוק הרבה מקום
נוחה מאד, מתקפלת בקלות
נוסעת יציב
נראית טוב
ויחסית זולה - נראה לי שאם תמכרי את היויו ביד2,
תוכלי לכסות את עלות העגלה הזאת בחדשה
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
אני מוכרת ספורטליין אפורה - הייתה בשימוש חצי שנה בלבד.
 

קבצים מצורפים

  • IMG_2593 (1).JPG
    IMG_2593 (1).JPG
    2.1 MB · צפיות: 20
  • IMG_2586 (1).JPG
    IMG_2586 (1).JPG
    6.3 MB · צפיות: 21
  • הוסף לסימניות
  • #94
ומה היה לך עד שהייתה בת 4 חודשים?


אני די אובדת עצות..
חושבת למכור את היויו...
מה עם הדונה הנשכבת? למישהי יש ניסיון?|
יש לי דונה X הנשכבת. לא ממליצה עליה בתור עגלה. יש לה את הכריות לראש שממש תוקעות את הילד. וגם פתוחה מדי לחורף. היא נהדרת עד גיל 3 חודשים.

לדעתי תמכרי את היויו תקני דרגונפליי לא תצטערי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
לא נראה לי שכדאי למכור את היויו, מגיל שנה זה טיולון מעולה,
אני הייתי קונה את הדונה הנשכבת ובגיל שנה מעבירה לטיולון של היויו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
לא נראה לי שכדאי למכור את היויו, מגיל שנה זה טיולון מעולה,
אני הייתי קונה את הדונה הנשכבת ובגיל שנה מעבירה לטיולון של היויו.
לאשפז ילד עד גיל שנה בדונה האומללה הזו?
חוץ מהמנח האורתופדי הגרוע שלה והעובדה שהיא קטנטונת, היא ממש פרוצה לרוח, וקופצת מכל אבן על המדרכה.
זה סלקל עם יתרון של גלגלים, לא עגלה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
אני הייתי מחפשת לקנות ביד 2 עגלה טובה עם אמבטיה
במקביל מוכרת את האמבטיה של היויו
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
יש את העגלת באפריידר היא קטנה אבל האמבטיה בגודל של הבוגבו והיא כוללת טיולון ממש שמתאים עד גילי גדול כמו היויו והיא ממש חזקה ויפה
 
@SHANI1234
בלת"ק
אני ממש אהבתי את הבוגבו בי שש
פרקטית וקטנה נכנסת לכל חור (בין המכוניות שחונות, אוטובוס שנפתח רק דלת אחת במקום שתיים. חדש שינה קטן ועוד הרבה מאוד...)
ממש כייפית ואיכותית!
והתינוקת שלי ישנה שם כמו מלכה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה