מידע שימושי עזרה בבחירת עגלה

  • הוסף לסימניות
  • #62
הבן שלי היה עד גיל כמעט 3 חודשים באמבטיה, העברתי אותו מהר והיה קיץ.
מבינה אותך שאת לא רוצה להעביר אותה עכשיו בשיא החורף לטיולון.
זה בהחלט רעיון לקנות שק שינה.
ואם את מחפשת המלצה על עגלה אז לי יש דרגונפליי ואני נהנית עד הגג.
(את היויו תשמרי לטיולון קליל כשתגדל)
ראיתי שבבייביתר בביתר יש מבצע עליו משהו כמו 4500 שח
אצלינו במשפחה צוחקים שצריך להכניס את התינוקות ליויו עם כף נעליים...



ועוד משהו ...
מכירה מישהי לפני לידה שקנתה את הדונה הנשכבת ויויו לאחרי גיל חצי שנה.
יכול להיות ששווה לך לקנות דונה לעכשיו ובהמשך להשתמש עם היויו
טיולון זה דבר שתמיד טוב שיש
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
בשבילי כאישה גבוהה ובשביל הילדים שלי שהם יחסית שמנמנים
יויו זה ממש עגלת עינויים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
אכן יש לה הרבה מעלות
רק שימי לב, אצלי אחרי שימוש של כמה חודשים התפרק משהו בשלדה, צריך למשוך כל זמן את אחת המוטות ולהחזיר למקום,( משתמשת מעט מאד בעגלה אז בינתיים מתעצלת לפנות לחנות ומשתמשת ככה למרות שזה לא בטיחותי בכלל ) הבנתי שיש עוד הרבה שקרה להם בפולד
אמרו לי בחנות שכשצריך לטפס איתה הרבה מדרגות כל יום לעיתים היא נצרכת לתיקונים, (אבל עדיין הדגישו לי בחנות שהיא עגלה מצויינת וזה חנות שאני מאוד סומכת עליה)
אצלי אין הרבה מדרגות, אז קניתי אותה, בעייני היא עגלה מדהימה!!! קלה קלה ונוחה ביותר לאם ולתינוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
@SHANI1234
אני העברתי לטיולון של היויו בגיל 5 חודשים
בהתחלה ממש הציק לי שהתינוקת היתה "זרוקה" בה (פספוסה יחסית)
אבל בהמשך רכשתי מאריך רגליים ופגוש קדמי
וזה שיפר ממש!
היא פחות נפלה למטה, ויותר הרגיש לי סגור כזה
עדיין אני יכולה להבין שמי שאוהבת את ההתכרבלות באמבטיה - במיוחד בחורף
זה לא עונה על הדרישה
אבל אני רציתי את הקלילות והקומפקטיות - וזה פשוט מצוין לי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
במורד גיליס הכי זול
אני קניתי שם והיתי מרוצה ממש (חוץ מזה שהם יבואן רשמי ויש לי את האחריות הם הרכיבו לי את העגלה והסבירו לי בחנות איך להסתדר איתה מבחינת קיפול וכו')
כמה עולה שם? מה שכתוב באתר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
@SHANI1234
אני העברתי לטיולון של היויו בגיל 5 חודשים
בהתחלה ממש הציק לי שהתינוקת היתה "זרוקה" בה (פספוסה יחסית)
אבל בהמשך רכשתי מאריך רגליים ופגוש קדמי
וזה שיפר ממש!
היא פחות נפלה למטה, ויותר הרגיש לי סגור כזה
עדיין אני יכולה להבין שמי שאוהבת את ההתכרבלות באמבטיה - במיוחד בחורף
זה לא עונה על הדרישה
אבל אני רציתי את הקלילות והקומפקטיות - וזה פשוט מצוין לי!
לא רואה מצב להמשיך שם עוד .. בטח לא עד גיל 5 חודשים
והתינוקת רגילה לגמרי לדעתי בגודל..
הבעיה ביויו זה גם שאין בכלל שכיבה שם.. אולי חצי וזה נראה לי נורא לכזה גיל..
בקיצור מתחרטת על היום שקניתי אותה... בשבילי לא מתאים בכלל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
כמה עולה שם? מה שכתוב באתר?
כן, ככה גם עלה לי לפני שמונה חודשים
זה יבואן רשמי לגמרי (הגיע עם כל התעודות ורשמתי גם לאחריות המורחבת של בוגבו)
מבדיקה שלי זה הכי זול בארץ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
לא רואה מצב להמשיך שם עוד .. בטח לא עד גיל 5 חודשים
והתינוקת רגילה לגמרי לדעתי בגודל..
הבעיה ביויו זה גם שאין בכלל שכיבה שם.. אולי חצי וזה נראה לי נורא לכזה גיל..
בקיצור מתחרטת על היום שקניתי אותה... בשבילי לא מתאים בכלל...
אישית אני חושבת שהבולמי זעזועים של היויו לא משהו והיא גם לא מספיק יציבה
כך שזה לא הכי מתאים לתינוק קטן
אם את לא חושבת כמוני אז שק שינה אמור לפתור לך את הבעיה של הקטע עם הטיולון
יש מהממים עוטפים ויפים והם מתחברים לקשירה כך שאין סיכוי לבעיות גם אם הוא לא שכיבה מלאה
לגבי בריאות שהעגלה היא לא שכיבה מלאה זה שנוי במחלוקת (שימי לב למשל שבתתינוקיה העריסות גם לא שכיבה מלאה)
ולא בטוח שחובה אמבטיה בגיל 3 חודשים מספיק לדעתי גם בחורף שק שינה עם טיולון די סגור ועוטף
אגב זה גם תלוי אם את משכיבה על הבטן ואז חובה אמבטיה למשל כי בטיולון לא שייך
מעבר לזה אם רצית עגלה קטנה אז לא יודעת אם הדרגופלי מתאימה לך היא הרבה יותר גדולה ומגושמת
זה מאד תלוי מה השימוש יומיומי שלך
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
אישית אני חושבת שהבולמי זעזועים של היויו לא משהו והיא גם לא מספיק יציבה
כך שזה לא הכי מתאים לתינוק קטן
אם את לא חושבת כמוני אז שק שינה אמור לפתור לך את הבעיה של הקטע עם הטיולון
יש מהממים עוטפים ויפים והם מתחברים לקשירה כך שאין סיכוי לבעיות גם אם הוא לא שכיבה מלאה
לגבי בריאות שהעגלה היא לא שכיבה מלאה זה שנוי במחלוקת (שימי לב למשל שבתתינוקיה העריסות גם לא שכיבה מלאה)
ולא בטוח שחובה אמבטיה בגיל 3 חודשים מספיק לדעתי גם בחורף שק שינה עם טיולון די סגור ועוטף
אגב זה גם תלוי אם את משכיבה על הבטן ואז חובה אמבטיה למשל כי בטיולון לא שייך
מעבר לזה אם רצית עגלה קטנה אז לא יודעת אם הדרגופלי מתאימה לך היא הרבה יותר גדולה ומגושמת
זה מאד תלוי מה השימוש יומיומי שלך
הטיולון של יויו לא מתאים לדעתי לגיל 3 חודדים... ובאמת היא הרבה על הבטן בעגלה..
האמת לא חשבצי שהדרגונפליי מתרפלת ברכב עם האמבטיה מה שפתרון גם מוצלח
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
חושבת כמוך.
יש לי בוגבו בי 6 ויו יו
מעבירה ליו-יו רק בסביבות גיל שנה
הקטן שלימכמעט בן שנה
ואני עדיין רב הזמן עם הבוגבו
לדעתי יויו זה טיולון קליל שלא שוקל כמעט אבל גם יציב פחות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
היה לי יויו כטיולון- עגלה מושלמת.

גם הגנב חשב ככה ולכן היא נחמדה לנו :(

כך שאם מכל המתלוננות פה גם משהי מוכ את שלה במחיר טוב שתשלח לנו
hodaya86188:sneaky:Gmail.com
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
לא רואה מצב להמשיך שם עוד .. בטח לא עד גיל 5 חודשים
והתינוקת רגילה לגמרי לדעתי בגודל..
הבעיה ביויו זה גם שאין בכלל שכיבה שם.. אולי חצי וזה נראה לי נורא לכזה גיל..
בקיצור מתחרטת על היום שקניתי אותה... בשבילי לא מתאים בכלל...
ממי ששמעתי סביבי (טרם הקניה)
הקלאסה - החזיקו מעמד עם האמבטיה עד גיל 5 חודשים בערך
האלו שלפני העבירו - או בגלל תינוק שמנמן
או כי רצו שלא יהיה כלוא ויהיה לו מענין

בכל אופן, שימי לב להשוות לפני הקניה את גודל המזרנים בין האמבטיות
אני אישית בחנות בדקתי את היויו מול בי 6
והיה הבדל ממש מינורי להפתעתי הרבה
כך שאם התינוק שלך שמנמן - שימי לב
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
מכירה גם מישהי שמהר מאוד הבינה שהיויו לא מוצלחת לגיל שהאבטיה כבר קטנה אבל הטיולון לא מתאים עדין
היא מכרה את היויו וקנתה את הסייבקס שמסתובב
היא מרוצה עד הגג, זה ממש מתאים לתינוק קטן וזה גם משמש בתור טיולון
שכיבה מלאה ואפשרות שהתינוק יהיה לכיוון האמא או לכיוון השני
לא יודעת אם יש לך עניין לקנות בגיל הזה את הדרגונפליי, האמבטיה שלה גם יחסית צרה ונראה לי בגיל הזה כבר די משעמם לתינוק לבהות בתקרה..
לא קראתי הכל
אבל גם אני קניתי את העגלה הזו לפני שנה לתינוקת מגיל לידה
עגלה מושלמת. מרוצה ממנה ממש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
בשבילי כאישה גבוהה ובשביל הילדים שלי שהם יחסית שמנמנים
יויו זה ממש עגלת עינויים...
דווקא בשבילי כאישה גבוהה,
יויו היה טיולון מעולה ונוח
(ואני יותר מ-1.80).

מה שכן, אני בהחלט חושבת שהטיולון הזה לא מתאים לתינוק בן כמה חודשים.
אישית העברתי לשם החל מגיל שנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
ממי ששמעתי סביבי (טרם הקניה)
הקלאסה - החזיקו מעמד עם האמבטיה עד גיל 5 חודשים בערך
האלו שלפני העבירו - או בגלל תינוק שמנמן
או כי רצו שלא יהיה כלוא ויהיה לו מענין

בכל אופן, שימי לב להשוות לפני הקניה את גודל המזרנים בין האמבטיות
אני אישית בחנות בדקתי את היויו מול בי 6
והיה הבדל ממש מינורי להפתעתי הרבה
כך שאם התינוק שלך שמנמן - שימי לב
הלןאי והיה להשיג בי 6... כבר חצי שנה לפחות שאין אותה בחנויות..
אם מישהי יודעת אחרת אשמח מאוד!
דוקא התינוקת לא גדולה או שמנה.. כן גבוה בה ככה שאפילו להצטמק לא יכולה שם ככ...
מה שמתסכל ביויו שגם אם מעבירים מהאמבטיה נתקענו בלי טיולןן מתאים לגיל... למשל בבי 6 הטיולון סביר לגיל.. ומאמינה שבעוד הרבה עגלות..
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
דווקא בשבילי כאישה גבוהה,
יויו היה טיולון מעולה ונוח
(ואני יותר מ-1.80).

מה שכן, אני בהחלט חושבת שהטיולון הזה לא מתאים לתינוק בן כמה חודשים.
אישית העברתי לשם החל מגיל שנה.
נכון מגיל שנה הגיוני .. מגיל 3 חודדים לא שייך בכלל לדעתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
חושבת למכור את הבי 6 שלי
אפור עם גגון ורוד+שמנת
אם מענין אותך שלחי לי הודה פרטית
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה