- הוסף לסימניות
- #1
כשהייתי ילדה, לא היו לנו הרבה קלטות, אבל היתה לנו קלטת שהיינו שומעים צד א' וצד ב' ברציפות.
צד א': סיפור חנה ושבעת בניה. צד ב': סיפור יהודית ואליפורנוס.
זה היה מרתק! בד"כ היינו חולים/לא מרגישים טוב בתקופה הזו, וכך יכולנו לשמוע את הקלטת ברצף...
בקיצור, משהו יודע לאיזו קלטת אני מתכוונת (לא זוכרת את שם הקלטת, או שם המפיק)?
יש את הקלטת למישהו?
אולי יש קלטת אחרת עם הסיפורים הנ"ל?
צד א': סיפור חנה ושבעת בניה. צד ב': סיפור יהודית ואליפורנוס.
זה היה מרתק! בד"כ היינו חולים/לא מרגישים טוב בתקופה הזו, וכך יכולנו לשמוע את הקלטת ברצף...
בקיצור, משהו יודע לאיזו קלטת אני מתכוונת (לא זוכרת את שם הקלטת, או שם המפיק)?
יש את הקלטת למישהו?
אולי יש קלטת אחרת עם הסיפורים הנ"ל?
הנושאים החמים