התייעצות צרת השוקולד - עוד מישהו?

  • הוסף לסימניות
  • #22
עזבו!
בא לי לצעוק (גם לעצמי...)
למה אנחנו כל הזמן מלקות את עצמינו???
למה לא להנות?
למה כל ביס צריך להיות עם נקיפות מצפון??
בואו נאמין שהשם רוצה שיהיה לנו טוב.
והוא בטוח שמח שאישה יהודיה יושבת ונהנת משוקולד!
(ואלו שלא יסכימו איתי זה אולי אלו שמתנגדים גם לשיר שיהיה לי עוד יותר טוב...)
מה הקשר?
מותר גם לרסן את עצמנו..
אם בנ"א נהנה מלתיישב על קערת ג'לים אז שיאכל כי זה מהנה אותו.
מה שבטוח שלחסל חפיסות שוקולד זה לא עושה טוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
האם מדובר בהתמכרות למאכלים נוספים? יש קבוצות תמיכה לאכלני יתר.
אם זה פשוט חשקים לקצת מתוק יתכן שזה בגלל שברמה היומית הגוף צריך לקבל את כל הערכים התזונתיים שהוא צריך, ויטמינים, מינרלים וכו, וכשיש חוסר המוח משדר חשק שעלול להתבלבל כמו כשלגוף חסר נוזלים אנו משתיקים את זה ע"י אכילה.
וכן התעמלות מאזנת את הרצון הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
בלת"ק
תתחילי לקחת כל יום מגנזיום ציטארט והחשק לשוקולד ירד.
ותעשי בדיקת ברזל ובי 12.
מחסור גורם רצון עז למתוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אני יום אחד בעת בולמוס קניתי בערך 20 חפיסות שוקולד שמרלינג ועוד כמות של גרוס...
כבר כמה שנים שאני בקושי מסוגלת לראות שוקולד.
אמיתי לגמרי...
יש סיפור - אמיתי או אגדה, לא יודע, אבל תתפסו את העיקרון. כנ"ל.
אבא שרצה למתן את הלהיטות של הבן שלו לקרמבו, והוא קנה לו קופסה של 40 קרמבואים [זוכרים? היה פעם..] וחייב אותו לאכול הכול בפרק זמן קצר !!! מה אתם חושבים שקרה? אין סיכוי שהוא נוגע בקרמבו יותר!!!
אם הסיפור אמיתי? לא יודע... אבל העיקרון בוודאי אמיתי.
אבל מסתבר שזה לא הפיתרון לבעיה... כי זה צריך להגיע ברגע של בולמוס אמיתי, ולא כאירוע מתוכנן... זה לא ילך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
אבל מסתבר שזה לא הפיתרון לבעיה... כי זה צריך להגיע ברגע של בולמוס אמיתי, ולא כאירוע מתוכנן... זה לא ילך...
מנסיון להגדיל כמויות תוך כמה ימים נמאס לי לפחות לחצי שנה
מה שאומר שזה כן יכול להיות אירוע מתוכנן ???? זה מעניין הניסיון שלך....
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
האם מדובר בהתמכרות למאכלים נוספים? יש קבוצות תמיכה לאכלני יתר.
אם זה פשוט חשקים לקצת מתוק יתכן שזה בגלל שברמה היומית הגוף צריך לקבל את כל הערכים התזונתיים שהוא צריך, ויטמינים, מינרלים וכו, וכשיש חוסר המוח משדר חשק שעלול להתבלבל כמו כשלגוף חסר נוזלים אנו משתיקים את זה ע"י אכילה.
וכן התעמלות מאזנת את הרצון הזה.
מסכימה עם זה
החסר הוא במאכלים אחרים פשוט - אוכל נורמלי
השוקולד פשוט קל וזמין וגם טעים
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
גם אני רואה
שמי שיאכל בפעם אחת כמות מאוד גדולה!
הרבה יותר ממה שהוא רגיל - יהיה לו קשה לראות את זה...
ולא דוקא בשוקולד...
ואגב זה נורלמי לאהוב מתוק, ואם צמאים - רוצים עוד יותר מתוק...
תנסי בכל פעם שבא לך שוקולד לשתות מים ודוקא מים ולא מתוק
תראי שהרצון מתאזן מעט....
מנסיון
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
עזבו!
בא לי לצעוק (גם לעצמי...)
למה אנחנו כל הזמן מלקות את עצמינו???
למה לא להנות?
למה כל ביס צריך להיות עם נקיפות מצפון??
בואו נאמין שהשם רוצה שיהיה לנו טוב.
והוא בטוח שמח שאישה יהודיה יושבת ונהנת משוקולד!
(ואלו שלא יסכימו איתי זה אולי אלו שמתנגדים גם לשיר שיהיה לי עוד יותר טוב...)
אני חסידת שוקולד
ועדיין
שוקולד הוא לא טוב
הוא טעים.
כמו ההבדל בין 'טוב' ל'כיף'.
לא טוב לחיות על שוקולד
לא טוב שאישה לא אוכלת ארוחת בוקר מזינה
לא טוב שהיא לא דואגת לעצמה כמו לבעלה/ילדים
לא טוב לחשוב רק על הרגע ולא על רצון ה'
רצון ה' שנהיה בריאים, ונשמור על הגוף.
שוקולד (וכל סוכר) מקשה על הריכוז, על הערנות, ועל עוד עשרות דברים.

ולך, הכותבת
ממליצה מאוד לדאוג לעצמך באמת.
כבר כתבת את הסיבה,
פתרת חצי צרה.
תדאגי לך באמת ותראי כמה זה משפיע,
גם עלייך וגם על היקרים לך

ועוד משהו, מניסיון אישי -
לפעמים חשק לשוקולד מגיע כשצמאים,
והמים מרגיעים או ממתנים את החשק.

תצליחי המון, ואל תזלזלי בך!
את חשובה מדי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
פעם הייתי כזו, עד שהתחלתי לשתות קפה והבנתי שזה לא טעים בלי קפה
פשוט הוריד את המינון... כיום בכלל עברתי לנשנוש שהכרתי בילדות ופשוט חזרתי אליו, ואפילו הורדתי את כמות הסוכר לרבע!
כדורי גבינה ללא אפיה

עריכה: ברגע זה אני אוכלת שוקולד, אבל פעם בשבוע זה סביר... ;)
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #32
נקפוץ על זה-
מתכונים לחטיפים ואוכלי כדורי תמרים?
אשמח לקבל אם יש .
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אמיתי לגמרי...
יש סיפור - אמיתי או אגדה, לא יודע, אבל תתפסו את העיקרון. כנ"ל.
אבא שרצה למתן את הלהיטות של הבן שלו לקרמבו, והוא קנה לו קופסה של 40 קרמבואים [זוכרים? היה פעם..] וחייב אותו לאכול הכול בפרק זמן קצר !!! מה אתם חושבים שקרה? אין סיכוי שהוא נוגע בקרמבו יותר!!!
אם הסיפור אמיתי? לא יודע... אבל העיקרון בוודאי אמיתי.
אבל מסתבר שזה לא הפיתרון לבעיה... כי זה צריך להגיע ברגע של בולמוס אמיתי, ולא כאירוע מתוכנן... זה לא ילך...
מכירה סיפור דומה מבן משפחה. עם ופלים!! עד היום הוא לא נוגע בן ופלים. בן 40+
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
בלת"ק
תתחילי לקחת כל יום מגנזיום ציטארט והחשק לשוקולד ירד.
ותעשי בדיקת ברזל ובי 12.
מחסור גורם רצון עז למתוק
אמיתי?
יש לי ברזל וB12 נמוך
ואכן רצון עז למתוק
פעם ראשונה שאני שומעת שיש קשר
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
לי עזר לעשות החלטה שאני אוכלת שוקולד רק אחרי שהכינו ממנו משהו (אפילו מוס שוקולד), היה בהחלטה הזו הרבה שמחה על היכולת להחליט על גבול גמיש והיא החזיקה שנתיים וחצי. [אם כי חושהת שמתוק אחא עלה בשלב מסוים].
עוד רעיון ששמעתי- התערבות עם מישהי , תחרות וו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נראה לי צריך רצון ממש חזק. ואולי כדאי לערב מישהו מבני המשפחה שיעיר לך בכל פעם שאת אוכלת שוקולד. באיזשהו שלב זה יהיה פחות נעים...
בעבודה הייתי אוכלת די הרבה ממשפחת השוקולד. יום אחד אמרה לי אחת העובדות (צעירונת) "מעניין לראות אשה בגילך אוכלת כל כך הרבה שוקולדים..."... מה אומר לכם? יותר לא נעים לי לאכול בסביבתה...
יום אחר אמרה לי עובדת אחרת: "אני סופרת לך!"...
בקיצור- החלטתי להוריד מינון בעבודה. אולי אפשר כך גם בבית.
וחוץ מזה- כמו שכתבתי לכם אני אחרי קרוב לשבוע של צינון רציני/קורונה, ניסיתי היום לטעום מטבע שוקולד חלבי- כמעט הקאתי. מתוק עד בחילה!
הלואי וזו תחילת הסוף...
 
  • תודה
Reactions: NT
  • הוסף לסימניות
  • #38
חשק למתוק זו התמכרות לכל דבר
עבדתי על עצמי חודש לא לאכול מתוק וכבר לא כזה מגרה אותי שוקולד כל שהיום אני יכולה להתגבר
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
למה "צרת שוקולד"?
איזה כיף. את אוהבת שוקולד? תאכלי שוקולד!!
לא מגיע לך???
מגיע לך עוד יותר ועוד יותר טוב.
תקני כמה וכמה חבילות, תחביאי לך בארון. מגיע לך!!!! באהבה!!!
אני גם בעד שיהיה טוב!
אבל כל דבר כשהוא קיצוני הוא לא טוב גם חסה :)

תודה על כל העצות!!
זה בגלל תזונה לא נכונה
השוקולד יכולל היות בבוקר עם כמה עוגיות במקום ארוחה
רגשי זה לא.
זה גם כמובן התזונה הלא נכונה
ואם תאכלי ארוחת בוקר עשירה וטעימה לא תצטרכי את השוקולד לכאורה
אבל עדיין זה יכול להיות רגשי ,
ורגשי זה גם לחץ כלשהו גם דאגה וגם חוסר סיפוק או כל דבר אחר
בקיצור רגשי יכול להיות רגשות חיובים ושלישים כאחד
אז כדאי לך לבדוק עם עצמך על מה יושב השוקולד הזה(כותבת מנסיון...)
ו....כן הוא גם מאווווד טעים!!!!!:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אני באותה סירה. :(
התמכרות לשוקולד זו לא התמכרות למתוק.
זו התמכרות דווקא לשוקולד.
אישית אני בד"כ לא אוהבת מתוק אבל אני מכורה לשוקולד בצורה קיצונית.
קראתי פעם שזה נמצא דווקא אצל נשים ושזה קשור לשינויים הורמונליים.
אני מתביישת לספר לאיזה מרחקים הלכתי כדי להשיג שוקולד. :oops:
אני אף פעם לא קונה שוקולד ובעלי כבר למד שהוא לא עושה לי טובה אם הוא קונה לי, אבל בעבודה אני מקבלת המון שוקולדים ובד"כ אוכלת אותם עוד לפני שאני מגיעה הביתה. :rolleyes:
בבית אני תמיד בחיפושים אחרי משהו עם שוקולד.
זה יכול להיות ממרח שוקולד או אפילו סוכריות לקישוט.
ביקשתי מבעלי שיחביא לי את כל הדברים האלה אבל אח"כ אני מחפשת עד שאני מוצאת, גם אם אני צריכה לטפס על סולם כדי להגיע לזה.
אני רזה והבדיקות דם שלי מצוינות אז מבחינה בריאותית אין משהו שידרבן אותי להפסיק
אבל זו הרגשה מאוד לא טובה להיות משעובדת למשהו.
בדברים אחרים יש לי שליטה עצמית די טובה אבל בשוקולד זה ממש אבוד. :cry:
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה