עזרה משפחתונים-סבסוד מישהו יודע???

  • הוסף לסימניות
  • #1
זה מה ששלחו לי- מישהו יודע מה הכוונה???
הננו מיידעים אותך כי בקשתך להשלמת תהליך סבסוד שכר לימוד במעונות / משפחתונים / צהרונים התקבלה, אך נדחתה כיוון שמספר הזהות שהוקלד להורה הראשון היה שגוי.

עליך לשלוח בקשה נוספת עם נתונים תקינים.

לנוחות להלן קישור להגשת הבקשה על-ידי הורה 2: לחץ כאן
בטרם מילוי הטופס יש לודא שהורה 1 התנתק מהחשבון שלו.

כבר מלאתי את הטופס כמה פעמים של שני ההורים ושלחתי והם שולחים לי את ההודעה הזו שוב ושוב- מה הכוונה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
גם לי ככה מה הסיפור? זה נראה תקלה אני מילאתי את הטפסים מצוין
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
גם לי ענו ככה מה עושים מישהו יודע???
בבקשה זה דחוף לי
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני הצלחתי נראה לי להבין מה הסיפור
נכנסתי לאיזור האישי של הורה 2
נכנסתי לבקשה שהוגשה
ראיתי שבדף הראשון של הבקשה יש שדה של שנת לימודים ומספר הזהות של הורה 1
והנתון שם היה מספר הזהות של הורה 2

לא זוכרת אמנם שעשיתי משהו כזה
בכל מקרה פתחתי בקשה חדשה מהתחלה
(הלינק במייל הזה לא עבד.. חיפשתי את הלינק מהמייל המקורי)
והקפדתי למלא את מספר הזהות של הורה 1 בשדה המתאים.

בתמורה קיבלתי למייל של הורה 1 (במקרה שלי זהה לזה של הורה 2)
הודעה שהורה 2 מילא את חלקו
מקווה שהפעם זה יעבוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני הצלחתי נראה לי להבין מה הסיפור
נכנסתי לאיזור האישי של הורה 2
נכנסתי לבקשה שהוגשה
ראיתי שבדף הראשון של הבקשה יש שדה של שנת לימודים ומספר הזהות של הורה 1
והנתון שם היה מספר הזהות של הורה 2

לא זוכרת אמנם שעשיתי משהו כזה
בכל מקרה פתחתי בקשה חדשה מהתחלה
(הלינק במייל הזה לא עבד.. חיפשתי את הלינק מהמייל המקורי)
והקפדתי למלא את מספר הזהות של הורה 1 בשדה המתאים.

בתמורה קיבלתי למייל של הורה 1 (במקרה שלי זהה לזה של הורה 2)
הודעה שהורה 2 מילא את חלקו
מקווה שהפעם זה יעבוד.
אני גם בדקתי באזור האישי ברשות האוכלוסין וההגירה את טופס הבקשה שהגשתי
וראיתי שכל הפרטים שהעלתי נכונים כולל פרטי הורה 1
מוזר!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
גם אני קיבלתי את אותה תשובה מענין אם היתה כזו תשובה בתאריכים אחרים זה נראה שהיה להם בג במערכת בתאריך שהגשנו את הבקשה אני הגשתי ב9/12
אין עם מי לדבר שם הם אומרים לחכות לאישור קבוע אחרת הם לא רואים כלום במערכת..
וברור לי שבגלל שהבקשה נדחתה לא יהיה אישור קבוע
יש מה לעשות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
דיברתי איתם בטלפון (אחרי שחיכיתי על הקו שעה ו40 דקות!!!)
מצרף לכם את תמצית השיחה איתם בתקווה שאולי אחסוך מכם לחכות על הקו

לגבי ההודעה שקיבלתי במייל על הבקשה שנדחתה... אמרו לי שזה תקלה במערכת שלהם וזה נשלח בטעות להרבה הורים.

לגבי בקשת הדרגה ששלתי כבר לפני 12 יום אמרו לי את הסיסמה הקבוע שלהם "כשתקבל את מכתב הקליטה והמספר הקבוע נקבוע לך דרגה".

לגבי מה ששאלתי אותם שמלאתי שתי בקשות לדרגה כי בראשון לא ידעתי שצריך לצרף מסמכים לעצמאי.
ענו לי שהם תיייחסים רק לבקשה הראשונה ושאפשר לעדכן מסמכים בשירות שנקרא עדכונט.
מצרף לכם קישור: מערכת עדכונט לעדכון מסמכים. מערכת עדכונט
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
איזה מסמכים עצמאי צריך לעדכן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
1734938379058.png


מבחני תמיכה
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
גם אני קיבלתי את אותה תשובה מענין אם היתה כזו תשובה בתאריכים אחרים זה נראה שהיה להם בג במערכת בתאריך שהגשנו את הבקשה אני הגשתי ב9/12
אין עם מי לדבר שם הם אומרים לחכות לאישור קבוע אחרת הם לא רואים כלום במערכת..
וברור לי שבגלל שהבקשה נדחתה לא יהיה אישור קבוע
יש מה לעשות?
ב"ה קיבלתי אישור קבוע כמו שאמרו זה היה בעיה במערכת שלהם ששלחו את ההודעה הזאת להרבה אנשים
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
בשעה טובה גם אני קיבלתי היום אישור קליטה בסיעתא דישמיא...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מה המייל שלהם ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מה זה אומר אישור קליטה?
אין פרוט על דרגה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מה זה אומר אישור קליטה?
אין פרוט על דרגה?
קודם מקבלים אישור זמני אח"כ מגיעה אישור קבוע (אחרי כ 9 ימי עסקים) והאישור הקבוע אומר שהבקשה נקלטה במערכות ורק אז הם יכולים לטפל בדרגה
וזה לוקח זמן עד שיש דרגה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לא מצליחה להגיש בקשה חבסוד לצהרונים (למעונות כן הצלחתי) מישהו יודע למה? זה מה שמופיע לי👇
1735595822702.png
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה