דרוש מידע עו"ד לרכישת דירה מיזם. חווה וויס מבני ברק.

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום,
אנחנו בעז"ה מתעתדים לחתום חוזה לרכישת דירה על הנייר בבני ברק מיזם שמבצע פינוי בינוי.
המתווך המליץ לנו לקחת דווקא עו"ד מהשטעטעל שמכיר את צורת ההתנהלות בקישקע של בני ברק,
ואילו אנשים אחרים שעשו הרבה עסקאות נדל"ן המליצו דווקא הפוך
-לקחת עו"ד מחוץ לעיר שעובד בצורה ישרה וחלקה, שזה באמת יכול לקחת יותר זמן,
אבל שווה שלא ניפול באיזה קומבינה שלא צלחה (גם אם היא נעשתה לטובתנו).
לא יודעים מי צודק. נשמח למידע בעניין.
לבינתיים ביררנו ושמענו המלצות על עו"ד חווה ויס מבני ברק.
יכול להיות שזה פשרה טובה, כי היא גם בני ברקית ומכירה, וגם הגיוני שנשים יותר יסודיות בעניין ופחות קומבינות
השאלה שלנו אם היא מתמחית גם בעסקאות כאלו.
כי יש הבדל גדול ברכישת דירה יד 2 לרכישת דירה על הנייר מיזם..
נשמח לכל מידע!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
שלום,
אנחנו בעז"ה מתעתדים לחתום חוזה לרכישת דירה על הנייר בבני ברק מיזם שמבצע פינוי בינוי.
המתווך המליץ לנו לקחת דווקא עו"ד מהשטעטעל שמכיר את צורת ההתנהלות בקישקע של בני ברק,
ואילו אנשים אחרים שעשו הרבה עסקאות נדל"ן המליצו דווקא הפוך
-לקחת עו"ד מחוץ לעיר שעובד בצורה ישרה וחלקה, שזה באמת יכול לקחת יותר זמן,
אבל שווה שלא ניפול באיזה קומבינה שלא צלחה (גם אם היא נעשתה לטובתנו).
לא יודעים מי צודק. נשמח למידע בעניין.
לבינתיים ביררנו ושמענו המלצות על עו"ד חווה ויס מבני ברק.
יכול להיות שזה פשרה טובה, כי היא גם בני ברקית ומכירה, וגם הגיוני שנשים יותר יסודיות בעניין ופחות קומבינות
השאלה שלנו אם היא מתמחית גם בעסקאות כאלו.
כי יש הבדל גדול ברכישת דירה יד 2 לרכישת דירה על הנייר מיזם..
נשמח לכל מידע!!!
בכל מקרה אל תלכו לעו"ד שהמתווך שלח אותכם אליו.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
שלום,
אנחנו בעז"ה מתעתדים לחתום חוזה לרכישת דירה על הנייר בבני ברק מיזם שמבצע פינוי בינוי.
המתווך המליץ לנו לקחת דווקא עו"ד מהשטעטעל שמכיר את צורת ההתנהלות בקישקע של בני ברק,
ואילו אנשים אחרים שעשו הרבה עסקאות נדל"ן המליצו דווקא הפוך
-לקחת עו"ד מחוץ לעיר שעובד בצורה ישרה וחלקה, שזה באמת יכול לקחת יותר זמן,
אבל שווה שלא ניפול באיזה קומבינה שלא צלחה (גם אם היא נעשתה לטובתנו).
לא יודעים מי צודק. נשמח למידע בעניין.
לבינתיים ביררנו ושמענו המלצות על עו"ד חווה ויס מבני ברק.
יכול להיות שזה פשרה טובה, כי היא גם בני ברקית ומכירה, וגם הגיוני שנשים יותר יסודיות בעניין ופחות קומבינות
השאלה שלנו אם היא מתמחית גם בעסקאות כאלו.
כי יש הבדל גדול ברכישת דירה יד 2 לרכישת דירה על הנייר מיזם..
נשמח לכל מידע!!!
היי
בהחלט כדאי לקחת עו"ד ניטראלי לחלוטין
אם תרצה תפנה אליי
יש לי עו"ד מומחה ויסודי מאוד
לדברים כאלה.
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
  • הוסף לסימניות
  • #8
@אוהב השם וישראל
בסוף לא קניתי את הדירה שעליה דיברתי בפתיחת האשכול.
אבל עכשיו שוב אני לפני חוזה של רכישת דירה על הנייר מקבלן בבני ברק.
המשווק אמר לי שאם אני אביא עו"ד שלא מכיר את התהליך הבני ברקי והוא יוציא ליזם יותר מידי דברים מתחת לרצפה,
אז היזם ינפנף אותנו כי אין לו כוח לזה ויש לו הרבה רוכשים פוטנציאלים חוץ מאיתנו....
אני אשמח גם לקבל המלצות מניסיון על עו"ד שמתמחה בעסקאות כאלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני ממליצה על עו"ד חוה וייס
עשיתי איתה כמה עסקאות מורכבות וקבלתי עליה המלצות מאנשים נוספים

עכשיו התחלתי תהליך עם עו"ד אחר כי חשבתי לקחת עו"ד מהעיר שבה הדירה, אבל אני ממש מצטערת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני ממליצה על עו"ד חוה וייס
עשיתי איתה כמה עסקאות מורכבות וקבלתי עליה המלצות מאנשים נוספים

עכשיו התחלתי תהליך עם עו"ד אחר כי חשבתי לקחת עו"ד מהעיר שבה הדירה, אבל אני ממש מצטערת...
האם העסקאות שלך היו ברכישת דירה על הנייר מקבלן?
כי זה ממש שונה מרכישת דירה יד 2, ויש כל כך הרבה סעיפים ונספחים שצריך לריב עם הקבלן....
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
האם העסקאות שלך היו ברכישת דירה על הנייר מקבלן?
כי זה ממש שונה מרכישת דירה יד 2, ויש כל כך הרבה סעיפים ונספחים שצריך לריב עם הקבלן....
לי לא היו עסקאות מקבלן
אבל מי שהמליץ לי עליה עשה איתה כמה וכמה עסקאות של דירה על הנייר
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
שלום,
אנחנו בעז"ה מתעתדים לחתום חוזה לרכישת דירה על הנייר בבני ברק מיזם שמבצע פינוי בינוי.
המתווך המליץ לנו לקחת דווקא עו"ד מהשטעטעל שמכיר את צורת ההתנהלות בקישקע של בני ברק,
ואילו אנשים אחרים שעשו הרבה עסקאות נדל"ן המליצו דווקא הפוך
-לקחת עו"ד מחוץ לעיר שעובד בצורה ישרה וחלקה, שזה באמת יכול לקחת יותר זמן,
אבל שווה שלא ניפול באיזה קומבינה שלא צלחה (גם אם היא נעשתה לטובתנו).
לא יודעים מי צודק. נשמח למידע בעניין.
לבינתיים ביררנו ושמענו המלצות על עו"ד חווה ויס מבני ברק.
יכול להיות שזה פשרה טובה, כי היא גם בני ברקית ומכירה, וגם הגיוני שנשים יותר יסודיות בעניין ופחות קומבינות
השאלה שלנו אם היא מתמחית גם בעסקאות כאלו.
כי יש הבדל גדול ברכישת דירה יד 2 לרכישת דירה על הנייר מיזם..
נשמח לכל מידע!!!
עו''ד אבינועם יעקבסון
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מעניין..
אני יודע כמו כולם שהוא מבין מאוד בנדל"ן.
אבל לא ראיתי שממליצים עליו כאן בפורום לצורך רכישת דירה.
מעניין למה? אולי כי הוא יקר?
אולי בגלל שהוא עסקן שמתעסק עם דברים גדולים..
ואין לו פנאי להתעסק ולהתמקח עם עו"ד של קבלן על כל מיני סעיפים קטנים בהתאם לכריזות של הקבלן והלקוח...
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
1735027967746.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
תזהרו כמו מאש מעורך דין שהחברה ממליצה עליו שהוא...
אצלנו החברה דחפה עורך דין וטענה שאם ניקח אותו המיזם ירוץ כי הוא עובד בראש שלהם וכו'
למעשה כשההיתי צריך משהו מהעורך דין לא היה עם מי לדבר
ואני נציג בבניין רק שתבינו!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
וגם מעורכי או עורכות דין שיש עליהם המלצות בפרוג..
מנסיון מר....
קחו רק מישהו שהמליץ לכם עליו מישהו קרוב שאתם מכירים וסומכים עליו
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ממליצה לבקש המלצות בהקשר הזה מהר' סילמן
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
בסוף לקחתי את חווי וייס, והיה פשוט מושללם!!!!!
אפשר לסמוך עליה ממש בעיניים עצומות!!
שמה לב לכל הפרטים והתמקחה בשבילנו אפילו בדברים שמצידנו היה לוותר כי לא היה לנו כוח להתמקח עליהם..
פעמיים העו"ד של המוכרים פנה אלי בתלונה שהעו"ד שלקחתי היא מידי דקדקנית ומרובעת...
מה שעוד יותר הוכיח את הבחירה הנכונה בה.
והמחיר הנמוך-יחסית שלה, בכלל ללא מסגיר את המקצועיות!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה