ישראל אשר בך אתפאר
משתמש מקצוען
- הוסף לסימניות
- #1
נגמר לי הזכאות לסיוע בתום שנה
האם צריך להתחיל את כל התהליך מהתחלה עם כל המסמכים?
ראיתי באתר משרד השיכון שיש אפשרות לחידוש זכאות באתר
(וכתוב שם שזה רק לחידוש זכאות ולא לזכאים חדשים)
והם לא שואלים שם על הכנסות
זה רק הצהרה שאין ברשותי דירה ולא חלק בדירה
האם זה מספיק?
נשמח מאוד לקבל מידע ממי שיודע
תודה רבה
האם צריך להתחיל את כל התהליך מהתחלה עם כל המסמכים?
ראיתי באתר משרד השיכון שיש אפשרות לחידוש זכאות באתר
(וכתוב שם שזה רק לחידוש זכאות ולא לזכאים חדשים)
והם לא שואלים שם על הכנסות
זה רק הצהרה שאין ברשותי דירה ולא חלק בדירה
האם זה מספיק?
נשמח מאוד לקבל מידע ממי שיודע
תודה רבה
הנושאים החמים