דרוש מידע מיליונים רצים בבעתה למקלטים?!

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
צ"ב טובא מה העניין להפעיל את האזעקות בלילה בעקבות טיל בליסטי בודד שבד"כ מיורט.
וכ"ת פיקו"נ?!
הרי ידוע לכל שבתקופה האחרונה האזעקות באמצע הלילה גרמו לפציעות בעקבות שאנשים רצו עם חצי עניים עצומות ללא כפכפים וניתקעו בזוית של המיטה ל"ע. ואף גרמו למוות מהתקף לב וחרדה ר"ל.
ועוד לא דיברנו על הנזקים הנפשיים שנגרמים מיזה לילדים ולמבוגרים.
ומה עם השלום בית שניפגע?
שהרי ידוע שלא ישנם טוב עייפים ומימלא עצבניים וחוזרים מהעבודה עוד יותר עצבניים והבעל חוזר רעב ועצבני ואין לו מה לאכול כי האשה נירדמה והאוכל נישרף ו.......
ומה עם החינוך שנפגע קשה?
שהילדים קולטים חומר לא טוב ועלולים להיכשל בעתיד "במגלה פנים בתורה שלא כהלכה"
והכי חשוב:מי יחזיר לנו את השעות המתוקות של השינה?????????
נ.ב. אמנם הייתי ציני קצת(או ניסתי להיות)אבל אני שואל ברצינות איזה תועלת יש מיזה בפרט שממ"ד או חדר מדרגות לא באמת עוזר לטיל בליסטי עם חצי טון חומר נפץ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
ההיגיון הוא שהיירוט הוא גבוה, מה שגורם לרדיוס יותר רחב של פיזור רסיסים, ולכן יש סכנה של שברי יירוט בטווח יותר רחב של יישובים וערים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ההיגיון הוא שהיירוט הוא גבוה, מה שגורם לרדיוס יותר רחב של פיזור רסיסים, ולכן יש סכנה של שברי יירוט בטווח יותר רחב של יישובים וערים.
השאלה לא הייתא על הכמות והרדיוס אלא על התועלת מול הנזק.
ממליץ לקרוא שוב בעיון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
כמו כל דבר בחיים, מזהירים אותנו מתאונות ומאש, אפילו שרק בודדים יחסית נפגעים מזה.

ב. אם תדע שאין אזעקה, אז אתה כל הזמן תפחד ללכת ברחוב, ואולי עוד רגע יפול כאן טיל.
ככה אתה יודע, אם יש אזעקה, אז עכשיו צריך לחשוש, נגמר, אין צורך לחשוש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
צ"ב טובא מה העניין להפעיל את האזעקות בלילה בעקבות טיל בליסטי בודד שבד"כ מיורט.
...

השאלה לא הייתא על הכמות והרדיוס אלא על התועלת מול הנזק.
אתה באמת שואל?
התועלת מאזעקה היא הצלת חיים וודאית של אנשים. הרסיסים יכולים להרוג!

אגב, אני אישית פעמיים נפגעתי בריצה למקלט, ועדיין חושבת שהתועלת של הצלת חיים גוברת על נזק של אוכל שנשרף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
עם כל הכבוד,
לקום בלילה פעם אחת ולחזור לישון זה לא מה שגורם לאנשים להיות עייפים ועצבניים. אנשים הגזמתם.
ובאופן אישי, אם לא בא לך, תישאר במיטה ואל תלך לממ"ד מה אכפת לך מכולם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
כמו כל דבר בחיים, מזהירים אותנו מתאונות ומאש, אפילו שרק בודדים יחסית נפגעים מזה.

ב. אם תדע שאין אזעקה, אז אתה כל הזמן תפחד ללכת ברחוב, ואולי עוד רגע יפול כאן טיל.
ככה אתה יודע, אם יש אזעקה, אז עכשיו צריך לחשוש, נגמר, אין צורך לחשוש.
אז שיהיה רק ביום ולא בלילה
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
עם כל הכבוד,
לקום בלילה פעם אחת ולחזור לישון זה לא מה שגורם לאנשים להיות עייפים ועצבניים. אנשים הגזמתם.
ובאופן אישי, אם לא בא לך, תישאר במיטה ואל תלך לממ"ד מה אכפת לך מכולם?
לא הבנתי?!מה עם ערבות הדדית.
ואה"נ אני באמת לא קם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
איזה תועלת יש מיזה בפרט שממ"ד או חדר מדרגות לא באמת עוזר לטיל בליסטי עם חצי טון חומר נפץ...
ממ"ד מגן מהדף של פגיעה קרובה.
בכל אופן אתה מוזמן לישון עם אטמי אוזניים טובים וחלונות סגורים, אם אתה לא רגיש במיוחד אתה לא אמור להתעורר
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אם תדע שאין אזעקה, אז אתה כל הזמן תפחד ללכת ברחוב, ואולי עוד רגע יפול כאן טיל.
ככה אתה יודע, אם יש אזעקה, אז עכשיו צריך לחשוש, נגמר, אין צורך לחשוש.
נכון מאוד.
וחוץ מזה: אתה מדבר ככה בגלל שבדרך כלל אין נפגעים, כדאי שתיקח בחשבון שאם לא היה את האזעקות והאנשים לא היו הולכים למקלט, אז (בדרך הטבע) היו יותר נפגעים ל"ע.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #12
...


אתה באמת שואל?
התועלת מאזעקה היא הצלת חיים וודאית של אנשים. הרסיסים יכולים להרוג!

אגב, אני אישית פעמיים נפגעתי בריצה למקלט, ועדיין חושבת שהתועלת של הצלת חיים גוברת על נזק של אוכל שנשרף.
זה לא ניתפס הטענה שלך.תסתכלי רק על התקופה האחרונה מה הנזק מול תועלת.
במתקפה האיראנית אני מסכים.
אבל יש סטיסטיקה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לקום בלילה פעם אחת ולחזור לישון זה לא מה שגורם לאנשים להיות עייפים ועצבניים. אנשים הגזמתם.
העניין הוא שיש אנשים שגם ככה נרדמו מאוחר, או אחד השכנים קדח ב12 בלילה, והעיר את כל הילדים.
ואז האזעקה העירה את כל הילדים שוב ב4... ועד שהילדים נרדמים חזרה לפעמים לוקח הרבה זמן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
זה לא ניתפס הטענה שלך.תסתכלי רק על התקופה האחרונה מה הנזק מול תועלת.
במתקפה האיראנית אני מסכים.
אבל יש סטיסטיקה.
מה לא נתפס?
על איזה נזק אתה מדבר???

תבדוק בחדשות ותראה שבלילות האחרונים היו ניסים! שנפלו רסיסים במקומות שאם היו שם אנשים הם היו נפגעים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
העניין הוא שיש אנשים שגם ככה נרדמו מאוחר, או אחד השכנים קדח ב12 בלילה, והעיר את כל הילדים.
ואז האזעקה העירה את כל הילדים שוב ב4... ועד שהילדים נרדמים חזרה לפעמים לוקח הרבה זמן.
זה גם הדרמה זה לא סתם לקום לישתות מים זה הלחץ הבהלה הילד שבוכה ולא רוצה לישון בחושך או רק עם אמא.
בקיצער הגיע הזמן לבטל את זה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אבל לכאורה אכן אם לא נמצאים ברחוב... אפשר להישאר במיטה.... (כמו שכתבו כאן בשביל השפיות האישית, וסיכויי הפגיעה)

תחת כיפת השמים יש סיכוי יותר לפגיעה, משא"כ תחת קורת גג מבטון... שאם זה רסיסים וכדומה אין סיכון לכאורה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
מה לא נתפס?
על איזה נזק אתה מדבר???

תבדוק בחדשות ותראה שבלילות האחרונים היו ניסים! שנפלו רסיסים במקומות שאם היו שם אנשים הם היו נפגעים!
כמה אנשים נמצאים ברחוב בשעה 4 לפנות בקר?
ובדיוק עליהם יפול שבר של טיל
זה הרבה יותר מהזוי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
העניין הוא שיש אנשים שגם ככה נרדמו מאוחר, או אחד השכנים קדח ב12 בלילה, והעיר את כל הילדים.
ואז האזעקה העירה את כל הילדים שוב ב4... ועד שהילדים נרדמים חזרה לפעמים לוקח הרבה זמן.
מי שנרדם מאוחר, האזעקה לא זאת שעושה אותו עייף.
ואתה מדבר על תרחישים נדירים עם אחוזים אפסיים.

ילדים שבאמת מתקשים להירדם חזרה זה בהחלט סיפור אחר.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה