- הוסף לסימניות
- #21
אני כבר העברתי את ההצעת חוק הזה לכנסת...
התעללות באזרחים שגם ככה עברו בשנה האחרונה מלא.טיל בליסטי אחד! אחד! מתימן, וכל הלילה של כמה ערים בארץ הולך.
הילדים [ואנחנו] גם ככה פגועי חרדה. כל אזעקה כזאת זה תהליך מחדש וטריגר לתחילת המלחמה.
חד משמעית שאין צורך באזעקה. ביקשתי שכשמדובר בטיל מתימן/איראן שגם ככה ממד לא יעזור + טיל אחד רק
שיפעילו סוג התראה פחות מבהילה.
התעללות באזרחים שגם ככה עברו בשנה האחרונה מלא.טיל בליסטי אחד! אחד! מתימן, וכל הלילה של כמה ערים בארץ הולך.
הילדים [ואנחנו] גם ככה פגועי חרדה. כל אזעקה כזאת זה תהליך מחדש וטריגר לתחילת המלחמה.
חד משמעית שאין צורך באזעקה. ביקשתי שכשמדובר בטיל מתימן/איראן שגם ככה ממד לא יעזור + טיל אחד רק
שיפעילו סוג התראה פחות מבהילה.
הנושאים החמים