מייבש כביסה שלוש שעות לייבוש מכונה?! מייבש של Zanussi (זנוסי)

  • הוסף לסימניות
  • #41
גם אני עם זנוסי +צינור עם אותה בעיה (נקנה לפני חודש)
בוקר שלם לוקח לייבש מגבות!!!
פתחתי קריאה לחברה
בחנות נאמר לי שלא אמור לקחת כ"כ הרבה זמן!!!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #43
מעניין מוזר מאד אמרו לי בחנות שזה נקראה מייבש מהיר וזה אכן כך מאוד מוזר
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
גם אני קניתי חדשה של Zanussi עם צינור .57 קג ממש כמה ימים לפני פסח
בערב החג גם אחרי 4 שעות לא ייבש אז לא עשיתי כלום
פתאום אתמול אחרי שעה וקצת היה יבש
אני עדין לא הבנתי מה ההבדל
מתכננת לעקוב בימים הבאים אם לא לפנות לשירות
מה יצא לך מהמעקב
אני עם זנוסי 8 קילו
עם צינור
לוקח שעות...
ניסיתי את כל האופציות
הכביסה סחוטה היטב
מה יכול להיות??
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
יש לי מייבש חדש, לא זוכרת את השם, הוא יושב לי בחצר, בגלל הלחות. והוא עם צינור. והייבוש תמיד בין שעתיים ל-3 שעות.
בחורף יש לחות גבוהה מאוד בחוץ אולי זה קשור
בוקר שלם לוקח לייבש מגבות!!!
מגבות זה קצת בעיה, בכביסה רגילה מומלץ להשאיר לפחות שליש מהתוף ריק כדי שהאויר היבש יוכל להגיע לבגדים, במגבות עדיף יותר מזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
מה יצא לך מהמעקב
אני עם זנוסי 8 קילו
עם צינור
לוקח שעות...
ניסיתי את כל האופציות
הכביסה סחוטה היטב
מה יכול להיות??
שמתי לב שהצינור חייב להיות בחוץ לגמרי ולא מסובב ומקופל בכלל
בדר"כ כן מתיבש לי די מהר
אלא אם כן זה ממש דברים כמו חולצות בסיס שלנו כבדות מאוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
בחורף יש לחות גבוהה מאוד בחוץ אולי זה קשור

מגבות זה קצת בעיה, בכביסה רגילה מומלץ להשאיר לפחות שליש מהתוף ריק כדי שהאויר היבש יוכל להגיע לבגדים, במגבות עדיף יותר מזה
גם בקיץ זה אותו זמן בערך
אין הבדל משמעותי
אני מפעילה ייבוש לשעתיים ושש דקות
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
ג. במייבשים ללא צינור מומלץ לנקות את המעבה (מאחורי דלת מצד שמאל למטה) פעם בחודש חודשיים. יש שם קליפסים שצריך לפתוח ולהוציא מין מגירה של לוחות מתכת, לשטוף עם טוש חזק בין הלוחות הללו.
תודה ענקית!!
עשיתי זאת היום, וכמו האבק שהייתה שם הייתה עצומה, מקווה שזה ישפיע על מהירות הייבוש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
אני האמת עם מייבש בלומברג.
יש מלא תוכניות - לארון / גיהוץ לארון ועוד... והאמת שאני הגעתי אחרי הרבה נסיונות לזמן הכי קצר - שעה.
אני עושה על תוכנית תינוקות הכל הכל...חוץ מאשר בגדים עדינים ממש שיש תוכנית עדינים או שאני פשוט מעדיפה לתלות. כי יש הרבה דברים שהמייבש הורס. וגם דבר חשוב - מייד כשמסיים את הייבוש להוציא מיד ולא לחכות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
גם אני קניתי בלומברג, כתב לי שעתיים וחצי לכותנה
אבל ראיתי שאחרי חצי שעה ירד ל 36 דקות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
ב. מייבש בלי צינור - מיועד למקומות סגורים שלא ניתן להוציא את הלחות באמצעות צינור, יש לו "מעבה" - לוחות מתכת שהופכים את הלחות למים (נמצא ברוב המייבשים בצד שמאל למטה) וכן ברוב המייבשים יש משאבה שזורקת את המים לתוך מגירת מים שנמצאת בצד שמאל למעלה. במייבשים אחרים אין משאבה אלא המגירה נמצאת בתחתית המייבש.
המייבש הזה צורך יותר חשמל בגלל שלוקח לו יותר זמן לייבש.
למה יש גם את המגירה למעלה וגם את הלוחות ברזל למטה?
משום מה בתקופה האחרונה המגירה למעלה לא מתמלאת מים כלל. פעם אחרי כל שימוש היתה מתמלאת עד למעלה מים
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
למה יש גם את המגירה למעלה וגם את הלוחות ברזל למטה?
הברזלים למטה, זה המעבה - הוא בעצם הופך את האדים למים
המגרה אוגרת בתוכה את המים שהמעבה יצר
משום מה בתקופה האחרונה המגירה למעלה לא מתמלאת מים כלל. פעם אחרי כל שימוש היתה מתמלאת עד למעלה מים
לא יודע,
הבגדים יוצאים יבשים?
אולי הכנסת אותם אחרי סחיטה רצינית מידי ולכן הוא מתמלא מעט
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
למה יש גם את המגירה למעלה וגם את הלוחות ברזל למטה?
משום מה בתקופה האחרונה המגירה למעלה לא מתמלאת מים כלל. פעם אחרי כל שימוש היתה מתמלאת עד למעלה מים
אם לא היה שינויים במייבש - משאבה אמורה להעלות את המים מלוחות הברזל שלמטה אל המגירה.
אם יש הרבה מים למטה בלוחות והם לא עולים למעלה - כנראה שמשום מה אין שאיבה, אבל אם כך היתה צריכה להיות התראה על כך או נזילה של מים.
כך שאין לי תשובה ברורה, כנראה חסרים נתונים בשאלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
אם יש אפשרות, לחבר לגז, ממליצה על מייבש על גז
מייבש במהירות וביעילות!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה