עזרה ראשונה! תינוק בן חודש עם חום 38.3

  • הוסף לסימניות
  • #3
במקרים הבאים יש לפנות ללא דיחוי לחדר המיון הקרוב: תינוקות עד גיל חודשיים עם חום גוף העולה על 38 מעלות צלזיוס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
בהצלחה ורפואה שלמה
לכי לטרם עכשיו
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ילוד עד גיל 60 שיום שחום גופו עלה מעל 38 יש לגשת למיון ילדים, שם הם עושים לו בדיקות מקיפות וכן בדיקות דם כדי לבדוק שהכל תקין.
יכולה לחלוק איתך מנסיון מהחודש האחרון - הלכתי עם הבן שלי מהסיבה הנ"ל למיון בשניידר, המלצה שלי תגיעי הכי מוקדם שיש.. אני הגעתי סביב 9 בבוקר והכל ממש הלך זריז, הצוות היה אנושי, מהיר ומסביר פנים!
*תבקשי מהרופא ילדים שלכם שכבר יכין לכם מראש הפניה למיון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ילוד עד גיל 60 שיום שחום גופו עלה מעל 38 יש לגשת למיון ילדים, שם הם עושים לו בדיקות מקיפות וכן בדיקות דם כדי לבדוק שהכל תקין.
יכולה לחלוק איתך מנסיון מהחודש האחרון - הלכתי עם הבן שלי מהסיבה הנ"ל למיון בשניידר, המלצה שלי תגיעי הכי מוקדם שיש.. אני הגעתי סביב 9 בבוקר והכל ממש הלך זריז, הצוות היה אנושי, מהיר ומסביר פנים!
*תבקשי מהרופא ילדים שלכם שכבר יכין לכם מראש הפניה למיון.
לא בטוח שכדאי לחכות לבוקר
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
צריך מיון..רפואה שלמה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מיון ולהערך ליומיים אישפוז
על פי הפרוטוקול של משרד הבריאות מאשפזים ל48 שעות גם אם כל הבדיקות תקינות
לקבל אנטיביוטיקה בוריד- למקרה שזו דלקת קרום המוח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
האמת, אני לא בטוחה שהייתי רצה למיון עוד הערב, גבולי
מדדת לו בטיטול, לא? שם זה תמיד קצת יותר גבוה
ואולי גם מדדת לו כשהוא צרח?
הוא אוכל טוב? ערני יחסית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לפי הכללים צריך מיון, אין חכמה בלשחק בדברים האלו, לא רוצה להלחיץ אבל הסיבה שמצריכים מיון הוא כדי לשלול דלקת קרום המוח ד' ישמור, שזה דבר שכל רגע משמעותי, וכמה שיותר מהר... [אגב תוך כדי הנסיעה לבית החולים אפשר ברוב הקופ"ח לקבל שיחה טלפונית עם רופא אונליין ע"מ שיתן הפנייה למיון, אך יתכן שבשעות אלו כבר לא צריך הפנייה, לא מכירה בדיוק את הכללים]
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אז כנראה שכן כדי מיון...
את יכולה לנסות להתקשר לרופא אונליין, אבל הם בד"כ יוציאו לך הפניה למיון
בהצלחה ורפואה שמלה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
זה יכול להיות כלום אבל חייב לבדוק במיון
לא רוצה להלחיץ אבל יש עכשיו וירוס מגיל לידה עד גיל שנתיים זה בערך הגילאים שנדבקים
הכי חשוב במידה ויש את הווירוס הזה זה לשים הרבה מי מלח באף (1.5 CC בכל צד בכל פעם)
בדר"כ יש חום, שיעול, וקשיי נשימה
את הבן שלי אישפזו ובהמשך גם היה מחובר לחמצן בגלל סיטורציה נמוכה
ובגלל שלא הסכמנו לעשות לו בדיקת מעמוד השדרה לגלות אם הוא חולה בדלקת כרום המח(הרופאים היו ממש לא מקצועיים אז פחדנו) הוא קיבל אנטיביוטיקה לווריד למשך 10 ימים(הם אמרו 14 יום ובהמשך החליטו לוריד)
הרבה בריאות
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
הבדיקה הזו של כרום המוח - ניקור מותני
זה הבדיקה הכי נוראית שתינוק יכול לעבור
לבת שלי עשו בגיל חודש, הוציאות אותנו מהמיון, כדי שלא נשמע את הצרחות
בדיקה מזעזעת
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לא רוצה להלחיץ אבל יש עכשיו וירוס מגיל לידה עד גיל שנתיים זה בערך הגילאים שנדבקים
הכי חשוב במידה ויש את הווירוס הזה זה לשים הרבה מי מלח באף (1.5 CC בכל צד בכל פעם)
בדר"כ יש חום, שיעול, וקשיי נשימה
אופססססס
התינוק שלי, בן יותר מחצי שנה, כבר אולי שבועיים משתעל ונושם בקול
הייתי אצל רופא, אמר להגביה ראש ולשים מכשיר אדים, ורשם איזה תרופה להקלה שהתברר שאין להשיג אותה בבתי מרקחת
יכול להיות שזה מה שאת מדברת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
הבדיקה הזו של כרום המוח - ניקור מותני
זה הבדיקה הכי נוראית שתינוק יכול לעבור
לבת שלי עשו בגיל חודש, הוציאות אותנו מהמיון, כדי שלא נשמע את הצרחות
בדיקה מזעזעת
בכלל לא בטוח שיעשו את הבדיקה הזאת, הם בודקים בבית חולים אם יש חשש לדלקת, יש להם את הסימנים שלהם, [ע"פ בדיקות דם מהירות וכדו'] אבל אסור להתעכב סתם בבית
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

מה עושים?
איך אני עולה על הגורם לזה?
מדי שבוע הוא מעלה חום למשך יומיים-שלושה, נשאר איתי בבית עוד יום כי כמובן אי אפשר לחזור למטפלת לפני 24 שעות בלי חום,
שלושה ימים נוספים שקט, ואז- שוב! ואנחנו בסרט הזה כבר חמישה שבועות.
הייתי אצל שלושה רופאים שונים בקופה, כל פעם מחדש אני שומעת את האבחנה ה'מפתיעה'- וירוס, חכו בבית יומיים עד שהחום יירד.
בפעם האחרונה דרשתי בדיקות דם, נשמע לא הגיוני שילד נדבק בתדירות כזו בווירוסים ויותר סביר שיש פה משהו שלא מטופל ומתפרץ שוב ושוב.
הרופא הואיל בטובו לתת הפניה לבדיקה, אבל אמר מראש שגם אם יראו מדדי דלקת זה לא אומר כלום מבחינתו, ולפני חמישה ימי חום אין מה לבדוק אם מדובר בחיידק. אז ב"ה לא הגענו לחמישה ימים, ואחרי יומיים הילד חזר לעצמו.
היום הוא קם שוב עם חום גבוה, ערכנו בדיקה ובתוצאות אני רואה שה-PCR עומד על 28.1, ובנוסף יש עוד ערכים חריגים:

1766585415488.png
1766585452130.png

יכול להיות שבאמת מדובר רק בווירוסים חולפים?
או שיש כאן משהו שמחייב בדיקה יותר מעמיקה?
מציינת שהילד מעט משתעל, לא בצורה חריגה, ומאד מנוזל ומלא ליחה כבר תקופה ארוכה.
אשמח מאד לעזרה מהמנוסים, תודה מראש!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה