מידע שימושי צו סגירה לאולמי חתונות בבני ברק. מה עושים?!

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1

בשיא העונה: המשטרה סגרה אולם אירועים בבני ברק​

סיכנו את ביטחון תושבי האזור: בעלי אולם אירועים במרכז בני ברק העסיקו והלינו שב"חים | האולם נסגר לחודש


resize
סגירת האולם | צילום: דוברות המשטרה
אירוע חריג בבני ברק: במסגרת האכיפה המשטרתית הממוקדת נגד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, שוטרי תחנת בני ברק – רמת גן של מרחב דן במחוז ת"א מבצעים פעילות מוגברת בעסקים ואתרי בנייה, בהם קיים חשש להימצאות שוהים בלתי חוקיים, במטרה לחזק את בטחונו ושלומו של הציבור.
בתאריך 14.1.25, שוטרים איתרו באולם אירועים ברח' מחזיקי הדת בבני ברק (הרחוב המחבר בין שלמה המלך לבן יעקב, בלב מרכז אולמות החתונות), 4 שוהים בלתי חוקיים, תושבי שטחים, ללא אישורי שהייה, שהועסקו בניגוד לחוק ואף הולנו במקום. השב"חים נעצרו והמעסיקים נחקרו באזהרה במחלק חקירות במשטרת בני ברק- רמת גן.
בעקבות החקירה פעלו שוטרי הרישוי במרחב דן ותחנת בני ברק- רמת גן לסגירת המקום ומפקד מחוז תל אביב, ניצב חיים סרגרוף, חתם על צו סגירה מנהלי למשך 30 ימים מאתמול 19.1.25 ועד ליום 17.2.25 כולל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מכירה מישהו שאמורה להתחתן שם היום
לא שמעתי על שום שינו באולם,
מענין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אז עטרת
אגב היה גם בבאר מרים כנראה לא רק שם
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מתי כבר יבינו בציבור שלנו, שאי אפשר כבר...
מתי יבינו שאי אפשר לעבוד כל הזמן מתחת לשולחן,
זה ממש מסכן את הביטחון של התושבים...
ואפי' אם נניח שזה לא היה מסכן, זה לא חוקי אז למה ללכת נגד החוק ואח"כ להצטער.

איך אמר לי פעם מישהו: אם אפשר ללכת עקום אז למה ללכת ישר? שאלה טובה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
סגרו 2 אולמות.

אם אפשר לשחחר מחבלים, אז אפשר גם לשחרר את סגירת האולם. - עולם הפוך ראיתי.
ואם מחר תשמע שהם עשו ל"ע פיגוע?????????
כל עסק שמעסיק או מאחסן שבחי"ם דינו אחת להיסגר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
ואם מחר תשמע שהם עשו ל"ע פיגוע?????????
כל עסק שמעסיק או מאחסן שבחי"ם דינו אחת להיסגר!
הלוואי שזה היה הבעיות האחרונות.
אבל בסדר, אם זה מה שעושה לאנשים טוב על הלב. שיהיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
סגרו 2 אולמות.

אם אפשר לשחחר מחבלים, אז אפשר גם לשחרר את סגירת האולם. - עולם הפוך ראיתי.
מה הקשר??
מי התיר לבעל האולם להעסיק שוהים בלתי חוקיים? הוא רוצה להרויח כסף, אז הוא מעסיק שבח"ים. זה לא גורם לו להוריד במחיר של האולם, כן? זה נטו בשבילו. על הדרך הוא חושב לעצמו שאף אחד לא יספר ולא יתפוס אותו, כי הוא נמצא בתוך אנ"ש, ולא איכפת לו בכלל שהוא מסכן את כולנו. התופעה הבזויה הזאת צריכה להיפסק לאלתר! ואם סוגרים אולם בגלל זה - מה טוב! שילמדו לקח!
וכן, גם מחבלים לא צריך לשחרר, אבל מה לעשות שזה המצב ואין זה בידינו? מה שכן בידינו זה להחרים כאלה אולמות, רק בגלל שזה סוד, אז לא יודעים איזה אולמות אלה אז טוב שהמשטרה לפחות כאן עושה את תפקידה נאמנה וסוגרת את האולמות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
הלוואי שזה היה הבעיות האחרונות.
אבל בסדר, אם זה מה שעושה לאנשים טוב על הלב. שיהיה.
הכעיה שזו אחת הבעיות הראשונות שיש אנשים מתוכינו שמעסיקים שבחי"ם דבר שמסכן בראש ובראשונה את חיי כולנו וכבר נאמר סכנתא חמירתא מאיסורא ולכן סגירת עסק/אולם אני חושב שזה עונש מידי קטן עד שאנשים לא יישבו ע"כ בכלא לא ילמדו לקח
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אכן כן אדם שמסכן חיי אחרים בפרט במקום רגיש זה עונש מידי קטן בשבילו (אני מאמין שאף אחד לא רוצה לדמיין אם אותם ארבעה מחליטים להיות שהידים בדיוק באזור האולמות היכן שהם התאכסנו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אכן, חמור מאד להעסיק שב"חים.
תעסיקו רק ערביים ישראלים, הם טלית שכולה תכלת ומעונינים מאד בטובתכם ובשלומכם.
ההבדל הוא ענק לא כל ערבי מקבל אישורים הוא עובר בדיקות עד שהוא מקבל אישור חוצמיזה שיש עליו פיקוח וזה מלבד שיש לא מעט ערבים שרוצים לחיות בשקט לכן הבדיקה בתוספת פיקוח (במעברי הגבול) ובתפיסת הנחה שהם רוצים שקט זה הרבה יותר בטוח מערבי שלא יודעים מיהו מהו ונוסיף לזה שכל היום הוא חי בפחדים שלא יתפסו אותו דבר לכשעצמו לא מוסיף ביטחון
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה