דרוש מידע לימודי עבודה סוציאלית,

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני במחשבה ללמוד את התחום,
ורוצה לברר כמה נקודות:
הלימודים עצמם,
בבני ברק איפה הכי מומלץ לנשים?
מבחינה רוחנית ורמה לימודית.
ואיזה מכללה תתאים לבת שמורה
(אם יש חיה כזאת)
ועל העבודה בתחום כמה ביקוש יש
ואם זה הגיוני גם לבחורה רווקה לעסוק בתחום כזה רגיש
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני יודעת על מבחר, לא יודעת על עוד מקום בבני ברק.
מבחינה לימודית - התואר הוא מטעם אוניברסיטת חיפה, כך שהתואר ברמה גבוהה, אבל האווירה במכללה היא לא נוקשית, באים לקראתך, הבנתי שהשנה הראשונה קשה יותר.
מבחינה רוחנית - יש שם בנות מכלל צבעי הקשת, מקבוצות של בנות שמורות שלומדות במכלול או שבילים, עד בנות שיותר דתיות מחרדיות.
אין מסגרת קודש, זו מסגרת מקצועית בלבד.
לא יודעת לומר לך על ביקוש.
כן שמעתי על הרבה בנות רווקות שלומדות את זה, אבל אם אני לא טועה אפשר להתחיל ללמוד את זה מגיל 20.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ממש תודה על התשובה,
מה זה מכלול, שלוחה של מבחר?
יש להם את אותם מקצועות?
 
  • תודה
Reactions: RU1
  • הוסף לסימניות
  • #4
ממש תודה על התשובה,
מה זה מכלול, שלוחה של מבחר?
יש להם את אותם מקצועות?
מכלול ושבילים אלו מסגרות קודש שעובדות בשיתוף פעולה עם מבח"ר. הבנות שלומדות שם לומדות את רוב הלימודים בירושלים וחלק מהלימודים במכללה בבני ברק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מכלול ושבילים אלו מסגרות קודש שעובדות בשיתוף פעולה עם מבח"ר. הבנות שלומדות שם לומדות את רוב הלימודים בירושלים וחלק מהלימודים במכללה בבני ברק.
תיקון- הן לומדות במבחר את כל הלימודים המקצועיים כמו כל הסטודנטיות, יש להם שיעורי קודש בזום או משהו בסגנון פעם ב... וגם אפשרות להתייעץ בכל מיני נושאים.
 
  • תודה
Reactions: RU1
  • הוסף לסימניות
  • #6
עוד שאלה-
לגבי הפסיכומטרי,חובה לעשות קורס במכללה,
או שהקורס החנמי של קמפוס .IL מספיק
ואם כן,איך אפשר להרשם למבחן נפרד לבנות חרדיות בלי מבחר

כל שמץ של מידע על המכללה ועל הלימודים יעזור לי מאוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הביקוש אדיר אבל השכר לא גבוה במיוחד,מידיעה
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
עוד שאלה-
לגבי הפסיכומטרי,חובה לעשות קורס במכללה,
או שהקורס החנמי של קמפוס .IL מספיק
ואם כן,איך אפשר להרשם למבחן נפרד לבנות חרדיות בלי מבחר

כל שמץ של מידע על המכללה ועל הלימודים יעזור לי מאוד
אפשר גם לעשות פסיכומטרי בלי ללמוד בכלל - זה תלוי בך את כמה את רוצה ומרגישה שאת צריכה להשקיע וללמוד.
לגבי פסיכומטרי נפרד - אני לא יודעת איך דואגים לעשות בנפרד לא דרך מכללה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני במחשבה ללמוד את התחום,
ורוצה לברר כמה נקודות:
הלימודים עצמם,
בבני ברק איפה הכי מומלץ לנשים?
מבחינה רוחנית ורמה לימודית.
ואיזה מכללה תתאים לבת שמורה
(אם יש חיה כזאת)
ועל העבודה בתחום כמה ביקוש יש
ואם זה הגיוני גם לבחורה רווקה לעסוק בתחום כזה רגיש
יש ביקוש אין סופי! לא חסר עבודה כלל!
משכורות רעב חשוב לציין!
התחום הוא לא כזה רגיש...
אם בחורה רווקה יכולה להיות מדריכה של נערות בסיכון - או מדריכה בהוסטל, אין שום סיבה לא לעשות את זה בצורה מקצועית ולמנף את העניין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
הקורס של קמפוס il מצוין.
מומלץ הגירסה המורחבת בתשלום (שיעורים 3 פעמים בשבוע, תמיכה ומשוב)
הצלחתי לשפר ב70 נקודות ממבחן הפתיחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני מסיימת תואר ראשון במדעי החברה והרוח
חשבתי להמשיך עם טיפול באמנות, אבל אני רואה שממליצים על עו"ס תואר שני יותר מטיפול באמנות.
ואם אני כבר לומדת תואר שני, שיהיה משהו יותר שווה...
השאלה שלי, האם יש עוד מקום להסבה לתואר בעבודה סוציאלית חוץ ממכללת אשקלון,
זה ממש רחוק לי, אני גרה בצפון...
וכן, כחלק מלימודי החובה לטיפול באמנות כבר למדתי קורסים בפסיכולוגיה, שלומדים בלימודי ההסבה.
האם זה יוריד לי בלימודי ההסבה מללמוד קורסים שכבר למדתי?
אשמח לייעוץ בנושא, על אף שיש המון אשכולות בנושא, חלקם מלפני שנה ויותר ואני מקווה שהתחום התקדם בינתיים...
תודה רבה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אני מסיימת תואר ראשון במדעי החברה והרוח
חשבתי להמשיך עם טיפול באמנות, אבל אני רואה שממליצים על עו"ס תואר שני יותר מטיפול באמנות.
ואם אני כבר לומדת תואר שני, שיהיה משהו יותר שווה...
השאלה שלי, האם יש עוד מקום להסבה לתואר בעבודה סוציאלית חוץ ממכללת אשקלון,
זה ממש רחוק לי, אני גרה בצפון...
וכן, כחלק מלימודי החובה לטיפול באמנות כבר למדתי קורסים בפסיכולוגיה, שלומדים בלימודי ההסבה.
האם זה יוריד לי בלימודי ההסבה מללמוד קורסים שכבר למדתי?
אשמח לייעוץ בנושא, על אף שיש המון אשכולות בנושא, חלקם מלפני שנה ויותר ואני מקווה שהתחום התקדם בינתיים...
תודה רבה!!
מכללת צפת פותחים שנה הבאה קמפוס חרדי אולי יש להם שם גם הסבה לתואר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
הלוואי!!! אפשר פרטים?
מגוגל
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני מסיימת תואר ראשון במדעי החברה והרוח
חשבתי להמשיך עם טיפול באמנות, אבל אני רואה שממליצים על עו"ס תואר שני יותר מטיפול באמנות.
ואם אני כבר לומדת תואר שני, שיהיה משהו יותר שווה...
השאלה שלי, האם יש עוד מקום להסבה לתואר בעבודה סוציאלית חוץ ממכללת אשקלון,
זה ממש רחוק לי, אני גרה בצפון...
וכן, כחלק מלימודי החובה לטיפול באמנות כבר למדתי קורסים בפסיכולוגיה, שלומדים בלימודי ההסבה.
האם זה יוריד לי בלימודי ההסבה מללמוד קורסים שכבר למדתי?
אשמח לייעוץ בנושא, על אף שיש המון אשכולות בנושא, חלקם מלפני שנה ויותר ואני מקווה שהתחום התקדם בינתיים...
תודה רבה!!
אשמח לשמוע פרטים על אשקלון
יש להם הסבה לתואר שני??
רק לנשים??
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה