התייעצות אני נואשת. מי יכול לייעץ בטיפול לתינוק שלי? (פנים)

  • הוסף לסימניות
  • #81
אני אגיד לך מה אני שמה-
ג'ל כביסה של פרסיל לעור רגיש (סורי שאני חופרת עם זה, אותי הציל לגלות את זה, התינוקלין פשוט מבחיל במחילה, ומשום מה הוא הכי מוכר..)
סבון אמיתי של ד"ר ברונר מניצת הדובדבן בריח אקליפטוס
לטעמי הילד מריח עדין נעים ורענן, ממליצה ממש.
גם ככה אני שונאת ניחוחות מידי מודגשים של מרכך, סבון וכד'
סליחה שאני חופרת על הכביסה אבל מה את אומרת לגבי מה שכתבתי על עם אני אכבס בלי מרכך רק את ההלבשה שצמודה לגוף זה לא מספיק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
  • הוסף לסימניות
  • #84
לביתי יש אוטופיק קל
מאז שהיא נולדה אני קונה רק אבקת כביסה לתינוקות של מקסימה
ומכבסת בזה לכולם
ולא משתמשת בכלל במרכך
גם של התינוקות ראיתי שלא טוב לה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
אפשר לכבס רק את הגופיות עם הגרביונים בכביסה כזו כי זה מכסה שיכבה ראשומה את העור, ואת שאר הבגדים למעלה בכביסה עם מרכך?
זה כ"כ קשה לי הדבר הזה עם הכביסות! אני עשיתי הכל באמת משתגעת כבר אבל את הקטע של הכביסות בצורה הזו אני פשוט נמנעת, בגלל שאני חייבת את הקטע של הריח של הכבייסה, גם ככה היא אפשר לשים להם קרם עם ריח, ואני לא אדבר על זה שגם שמפו היה לי ככ קשה לעבור לשמן אמבט בלי ריח ובלי קצף וכו..
איך אפשר לדעתכן לשים על הילד ריח טוב כשאין אמבטיות וכביסה ריחנית?
חשוב להבין משהו עקרוני על ריח:
ריח זה חלקיקים קטנים שמרחפים באוויר ואנחנו קולטים אותם דרך ה"חיישנים" שבאף. באותה מידה הם מרחפים באויר ונכנסים לתוך העור.
אצל ילדים אטופיים המחסום העורי שנועד לחסום מעבר חומרים בעייתיים פנימה פגוע. זה המשמעות של מחלת האטופיק.
ולכן, נכנסים החלקיקים של הריח, שהם כימיקלים, לתוך העור ומזיקים לו.
אין טעם לנסות "להשיג ריח" בדרך אחרת. ריח = רע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
יש באשדוד פרופסור אלי מגן
מספר אחד באלרגיות!מגיעים אליו מכל הארץ ממליצה

יותר טוב מהיימליך?

זה בכלל לא אותו מישור....

פרופסור אלי מגן הוא רופא. אני לא מכירה אותו אבל הוא למד לפחות שלושה תארים והתמקצע בתחומו.
היימליך הוא מרפא טבעוני.
אין שום השוואה, הם לא על אותו מישור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
יש באשדוד פרופסור אלי מגן
מספר אחד באלרגיות!מגיעים אליו מכל הארץ ממליצה
הייתי שמחה להבין במה נמדדת מקצועיות של אלרגולוג,
אם הוא בודק פיזית, ורק דברים שיש עליהם חשד...
(לפי מה שהבנתי מגיסתי שהלכה לד"ר מגן)
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
אפשר לכבס רק את הגופיות עם הגרביונים בכביסה כזו כי זה מכסה שיכבה ראשומה את העור, ואת שאר הבגדים למעלה בכביסה עם מרכך?
זה כ"כ קשה לי הדבר הזה עם הכביסות! אני עשיתי הכל באמת משתגעת כבר אבל את הקטע של הכביסות בצורה הזו אני פשוט נמנעת, בגלל שאני חייבת את הקטע של הריח של הכבייסה, גם ככה היא אפשר לשים להם קרם עם ריח, ואני לא אדבר על זה שגם שמפו היה לי ככ קשה לעבור לשמן אמבט בלי ריח ובלי קצף וכו..
איך אפשר לדעתכן לשים על הילד ריח טוב כשאין אמבטיות וכביסה ריחנית?
לא כדאי,
הפנים נמצאות במגע עם החולצה והצווארון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
זה בכלל לא אותו מישור....

פרופסור אלי מגן הוא רופא. אני לא מכירה אותו אבל הוא למד לפחות שלושה תארים והתמקצע בתחומו.
היימליך הוא מרפא טבעוני.
אין שום השוואה, הם לא על אותו מישור.
אז מה עדיף?:cry: למי כדאי לשלם...:cautious:
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
לא יודעת:unsure:
שיתפתי רק מנסיוני האישי

יש לי כן השערה- מרכך למשל לא יורד מהבגד, גם לא בשטיפה.
כנראה אוקסיג'ן כן נשטף טוב ולא משאיר שארית על הבגד.
אולי @DvoraVidman תדע לאשר/להכחיש/להסביר
אולי יש הגיון במה שאני חושבת, אם תפתחו את המגירה של המכונה בתחילת הפעולה תראו שדבר ראשון התא שאמורים לשים שם ווניש\אוקסיג'ן וכו נשתף במים לתוך הבגדים אח"כ האבקת כביסה וממש ממש לקראת הסוף (חצי שעה\רבע שעה אחרנים) נכנס המרכך לתא הבגדים אולי זה מסביר את זה שהמרכך נשתף פחות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
  • הוסף לסימניות
  • #94

מי שמכיר את הקרם הזה
טוב לתינוקות אטופיים בפנים?
ואם מותר מתחת לגיל שנה?
תודה!
@DvoraVidman מעיזה לתייג אותך, סליחה...
צריכה מידע דחוף
אין לי ניסיון איתו, אבל החברה אמינה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
לא קראתי את כל התגובות
מה שעזר לתינוק שלי בזמנו להרגיע את העור, היה מקלחות עם אמול או בלנאום, בלי סבון שמייבש
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
חולקת מנסיוני:
אני השתמשתי בא-דרמה,
אח"כ הילדה הייתה נראית זוועה, זה לא היה נראה אטופיק, ולא ידעתי מה זה,
הלכתי כל יום לרופא (אחר) ומה שאמרו לי מרחתי בצייתנות,
התחלתי לשים אקווה קרם- והתחלתי לראות בין הפצעים הנוראיים האלו גם פצעים שמוכרים לי כאטופיק,
אחרי שהרופא אבחן חיידק, והתחלנו טיפול באנטיביוטיקה,
חזרתי לא-דרמה-
וכמו קסם-
נעלמו פצעי האטופיק תוך יום וחצי
ונשארו רק פצעי החיידק (שב"ה נסוגים לאיטם)
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
הלכתי כל יום לרופא (אחר)
סתפ ככה מאד חשוב להתביית על רופא אחד, שיראה מה עובד ומה לא עובד.
במציאות רופאי עור ילדים תור פעם במאה שנה, אז לפחות רופא עור אחד ורופא ילדים אחד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
מנסיון עם רופאי עור וכל הסיפור הזה - ילדה בת 12
הלכנו ל3 רופאים קנינו מלא משחות\קרמים במחירים גבוהים אפילו כלום לא עזר
בסוף שלחנו תמונה לקוסמטיקאית מוסמכת (לא חרטטנית שמנסה לדחוף סרומים...)
והיא בשניה התאימה משחה ואחרי 10 ימים זה עבר...
לא אומרת מה לעשות גם עם זה צריך להיזהר אבל אולי שווה לנסות... כמובן ללכת למשהי טובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
סתפ ככה מאד חשוב להתביית על רופא אחד, שיראה מה עובד ומה לא עובד.
במציאות רופאי עור ילדים תור פעם במאה שנה, אז לפחות רופא עור אחד ורופא ילדים אחד.
יום שני הלכנו לרופא הילדים שלנו, נתן קורטיזון, ויצא לחופש,
החמיר והחמיר- הלכנו לרופאת ילדים אחרת בקופה- נתנה קורטיזון+ אנטיביוטיקה, ואמרה לחבוש
חבשנו צרחנו בכינו, והכל מחמיר ומתפשט עוד ועוד... בינתים מבררים על רופא עור מומחה.
יום ראשון מנסים להגיע לרופא עור, הרופא לא חזר מחו"ל, הלכנו למ"מ שלו, טמבל בן 30, אבל נתן משהו יותר חזק, שכן ראינו קצת השפעה,
שני שלישי ניסינו להגיע לרופא עור (התעקשנו על מומחה) ללא הצלחה
רביעי חופש
חמישי על הבוקר רצנו לרופא ילדים שלנו,
וב"ה אמר את מה שהרגשתי כל הזמן-
'זה לא רק אטופיק' ונתן טיפול מתאים ב"ה.
היום יום ראשון, רביעי לאנטיביוטיקה
יכולה לומר בוודאות, שאין יותר פצעים חדשים, ב"ה!!!
לכאורה גם הפצעים הותיקים נסוגים. ב"ה!!!!
 
יש לי פה קובץ כללי על אטופיק ואלרגיות (הולך הרבה פעמים ביחד....)
קצת עושה סדר בנושא, הרבה מניסיון אישי שלי.......
מקווה שיועיל למישהי!!!
 

קבצים מצורפים

  • אטופיק דרמטיטיס - בעזרת ה' נעשה ונצליח מעודכן.pdf
    KB 272.6 · צפיות: 116

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה