- הוסף לסימניות
- #61
הי לבן שלי איבחנו אטופיק בגיל חצי שנה
ונתנו לי משחות וכדומה ולא ראיתי שעוזר
בסוף התחלנו להמנע ממקאו (גם באכילה וגם באפיה) כי הריח גם גרם לפצעים
ומאז הוא חלק
היום בן שנתיים
אם הוא עם פצעים אני יודעת מה קרה (או שלקח לי שוקולד מהתיק או שהגגנת התנצלה שהוא אכל בטעות מילד שהביא וופלה וכו')
שמעתי על עוד כמה כאלה שזה הסיבה של האטופיק - רגישות /אלרגיה לקקאו
ונתנו לי משחות וכדומה ולא ראיתי שעוזר
בסוף התחלנו להמנע ממקאו (גם באכילה וגם באפיה) כי הריח גם גרם לפצעים
ומאז הוא חלק
היום בן שנתיים
אם הוא עם פצעים אני יודעת מה קרה (או שלקח לי שוקולד מהתיק או שהגגנת התנצלה שהוא אכל בטעות מילד שהביא וופלה וכו')
שמעתי על עוד כמה כאלה שזה הסיבה של האטופיק - רגישות /אלרגיה לקקאו
הנושאים החמים