התייעצות אני נואשת. מי יכול לייעץ בטיפול לתינוק שלי? (פנים)

  • הוסף לסימניות
  • #61
הי לבן שלי איבחנו אטופיק בגיל חצי שנה
ונתנו לי משחות וכדומה ולא ראיתי שעוזר
בסוף התחלנו להמנע ממקאו (גם באכילה וגם באפיה) כי הריח גם גרם לפצעים
ומאז הוא חלק
היום בן שנתיים
אם הוא עם פצעים אני יודעת מה קרה (או שלקח לי שוקולד מהתיק או שהגגנת התנצלה שהוא אכל בטעות מילד שהביא וופלה וכו')
שמעתי על עוד כמה כאלה שזה הסיבה של האטופיק - רגישות /אלרגיה לקקאו
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
מה אתן עושות בכביסה של תינוק עם אטופיק כשצריך להוריד כתמים?
אני רגילה לשים וניש קליה בכל כביסה וכאן לא יודעת מה לעשות עם לכלוך שצריך להוריד
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
מה אתן עושות בכביסה של תינוק עם אטופיק כשצריך להוריד כתמים?
אני רגילה לשים וניש קליה בכל כביסה וכאן לא יודעת מה לעשות עם לכלוך שצריך להוריד
אני מרססת אוקסיג'ן
וכפי שציינתי עושה שטיפה נוספת אחרי המכונה.
ב"ה אצלנו זה בסדר, לא בדקתי מדעית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
אז מה הענין בתינוקלין אם ממילא מכניסים עוד חומרים לא עדינים?
לא יודעת:unsure:
שיתפתי רק מנסיוני האישי

יש לי כן השערה- מרכך למשל לא יורד מהבגד, גם לא בשטיפה.
כנראה אוקסיג'ן כן נשטף טוב ולא משאיר שארית על הבגד.
אולי @DvoraVidman תדע לאשר/להכחיש/להסביר
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
לא יודעת:unsure:
שיתפתי רק מנסיוני האישי

יש לי כן השערה- מרכך למשל לא יורד מהבגד, גם לא בשטיפה.
כנראה אוקסיג'ן כן נשטף טוב ולא משאיר שארית על הבגד.
אולי @DvoraVidman תדע לאשר/להכחיש/להסביר
אני חושבת כמוך, וכמובן לא בדקתי מדעית.
מי חמצן (הבסיס של אוקסיג'ן( הם בסדר גמור אם שוטפים אותם היטב. הם לא משאירים שאריות.
מכירה באממי מישהי שהשתמשה רק במי חמצן מבית מרקחת לכתמים הקשים.
אני כן השתמשתי באוקסיגן במקרה הצורך, עם שטיפ ה חוזרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
יש באשדוד פרופסור אלי מגן
מספר אחד באלרגיות!מגיעים אליו מכל הארץ ממליצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
האם באמת ראיתן שינוי עם הכביסות בלי מרכך כביסה עם אבקת תינוקלין?
בהחלט ב"ה
זה יותר מניעה מאשר טיפול כמובן
כבר כתבתי שאני משתמשת בג'ל של פרסיל לעור רגיש, הריח יותר ידידותי בעיני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
בהחלט ב"ה
זה יותר מניעה מאשר טיפול כמובן
כבר כתבתי שאני משתמשת בג'ל של פרסיל לעור רגיש, הריח יותר ידידותי בעיני.
אפשר לכבס רק את הגופיות עם הגרביונים בכביסה כזו כי זה מכסה שיכבה ראשומה את העור, ואת שאר הבגדים למעלה בכביסה עם מרכך?
זה כ"כ קשה לי הדבר הזה עם הכביסות! אני עשיתי הכל באמת משתגעת כבר אבל את הקטע של הכביסות בצורה הזו אני פשוט נמנעת, בגלל שאני חייבת את הקטע של הריח של הכבייסה, גם ככה היא אפשר לשים להם קרם עם ריח, ואני לא אדבר על זה שגם שמפו היה לי ככ קשה לעבור לשמן אמבט בלי ריח ובלי קצף וכו..
איך אפשר לדעתכן לשים על הילד ריח טוב כשאין אמבטיות וכביסה ריחנית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
לא ראתי את כל התגובות,יכולה לשתף אותך מנסיון שלי-אצל הבן אחרי ששמתי לו שמן תינוקות הופיעה פריחה ועור מקולף בפנים,הפסקתי מיד,הרופא אבחן כנראה אטופיק-נתן המלצה לאמבטיות עם שמן בלנאום,וכן למרוח משחה סטלוטפיה-משחה מעולה ממש,
ב"ה עבר ולא חזר מאז.ד' יעזור הלאה.
בכל מקרה משתפת אולי יהיה לך לתועלת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
יותר טוב מהיימליך?
הוא פרופסור (דגש על פרופסורולא דוקטור) שזו ההתמחות שלו
אין לי מושג מה ההכשרה של היימליך
אני נעזרתי בו מאד
ולפי התמונה לדעתי זה ממש נראה אטופיק
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
לגבי אטופיק אני בורה בזה
זה משהו שעובר בדרך כלל או לכל החיים?
התמונה שלו ממש מזכירה את התמונות שלי בגיל הזה,
הייתי נראית בדיוק ככה, ורופא אחד חסר לב אמר לאמא שלי שזה לא יעבור לעולם וימשיך ללוות אותי כל החיים.
בפועל בגיל שנתיים כבר הייתי כמעט חלקה לגמרי למעט בתקופות מעבר הרגישות יותר לעור (מבחינת מזג אויר)
היום אין לאטופיק זכר בכלל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
איך אפשר לדעתכן לשים על הילד ריח טוב כשאין אמבטיות וכביסה ריחנית?
אני אגיד לך מה אני שמה-
ג'ל כביסה של פרסיל לעור רגיש (סורי שאני חופרת עם זה, אותי הציל לגלות את זה, התינוקלין פשוט מבחיל במחילה, ומשום מה הוא הכי מוכר..)
סבון אמיתי של ד"ר ברונר מניצת הדובדבן בריח אקליפטוס
לטעמי הילד מריח עדין נעים ורענן, ממליצה ממש.
גם ככה אני שונאת ניחוחות מידי מודגשים של מרכך, סבון וכד'
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
אני אגיד לך מה אני שמה-
ג'ל כביסה של פרסיל לעור רגיש (סורי שאני חופרת עם זה, אותי הציל לגלות את זה, התינוקלין פשוט מבחיל במחילה, ומשום מה הוא הכי מוכר..)
סבון אמיתי של ד"ר ברונר מניצת הדובדבן בריח אקליפטוס
לטעמי הילד מריח עדין נעים ורענן, ממליצה ממש.
גם ככה אני שונאת ניחוחות מידי מודגשים של מרכך, סבון וכד'
סבון שומני?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה