התייעצות זרקור. מרווה. ילדים. עיתונלי. יתד שלנו.

מה אתם יותר אוהבים?

  • עתונלי

  • מרווה לצמא

  • זרקור

  • יתד שלנו

  • ילדים


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
הגדרה נחמדה:
זרקור - עיתון על רמה בעברית.
מרוה - עיתון על רמה באידיש מתורגמת לעברית.
 
אז כך, דבר ראשון ילדים עיתון יפה, בלי חכמת וומדי התיפיפיות. כמו משפחה.
זרקור זה עיתון עם הרבה חומר קריאה טוב ומעניין לכל הגילאים.
אבל ראיתי שמרווה לצמא מנצח בינתיים, אז רבותי המרווה לצמא עיתון מצטדק, יש שם תיאורים איך כל הילדים מקסימים ואם אמא אומרת לאסוף משחקים מיד אוספים. אמא אמרה! עיתון שמתעלם מהמציאות, הוא עיתון שמתאים לצלמרס או לאנשים שרוצים ילדים מחונכים כמו מלאכים.
(למי שמכיר מזכיר את התיאורים של רותי קפלר בשניה לפני האור, על העיתון של גדליה)
כל השאר לא מכירה מקרוב
 
לא יכול להיות.
תחפשו היא כתבה בהודעה אחרת את ההקשר, וזה ממש לא היה ההקשר הזה.
בשבת נזכרתי במה מדובר כנראה, אבל אין לי זמן לחפש את העיתון
זה היה במדור "ילדי הצימר" לפני מספר שבועות
סופר על ילדים של שכנים שהגיעו אליהם בשבת כמו שסוכם מראש עם ההורים שלהם, כי ההורים היו צריכים לצאת.
במוצ"ש הגיע טלפון מההורים שנולד תינוק
לטעמי סיפור מעולה לילדים שמכין אותם לאופציה של לידה בצורה נקיה
 
אבל ראיתי שמרווה לצמא מנצח בינתיים, אז רבותי המרווה לצמא עיתון מצטדק, יש שם תיאורים איך כל הילדים מקסימים ואם אמא אומרת לאסוף משחקים מיד אוספים. אמא אמרה! עיתון שמתעלם מהמציאות, הוא עיתון שמתאים לצלמרס או לאנשים שרוצים ילדים מחונכים כמו מלאכים.
לגמרי. מקסימום אם הילדים לא אוספים מיד אחר כך הם חוזרים בתשובה.
מה שעוד יותר מעצבן שגם החומר שם שמיועד למבוגרים הוא כזה.
 
בלת"ק

אנחנו מנויים גם על זרקור וגם על מרווה.
רואים את ההבדלים ממש, זרקור יותר ליטאי ומרווה יותר חסידי.
זה לא אומר כלום על הטיב והאיכות, שתיהם איכותיים.

אצלי אוהבים יותר זרקור.
למה? לוידת.
 
אין על זרקור זה ברור, אמנם זרקור הישן היה עוד יותר מיוחד, והיה קשה לכולנו השינוי אבל די מתרגלים לחדש, זהו עיתון על רמה יותר מכל עיתון אחר, ניסינו את מרווה לחצי שנה (יש להם כל מיני מבצעים למנויים חדשים, וכשרצינו לבטל שכנעו אותנו להמשיך את המנוי במחיר זול ממש, וזה הסיבה כנראה למספר המנויים הגדול שלהם) אף אחד מהילדים לא הסכים להחליף את מרווה בזרקור, ויש לי מגוון של גילאים ב"ה מ-7 ועד בכלל כולל בנות סמינר ומעלה, וכן גם אני לא מוותרת על הקריאה בו בסדר. יש הרבה מה לומר על זרקור הסבירו פה יפה בהודעות הקודמות.
יתד כמו שאמרו נשאר כמו פעם מדי פעם יש בו סיפורים יפים כמו אמל שזה באמת אחד הסיפורים!
 
מה עם המודיע הצעיר ונקודות, משעממים מידי עד שאף אחד לא זוכר אותם, ולא יצביע להם?
 
מנויה על מרווה וזרקור
זרקור לוקח בהליכה.
(המרווה מתנה מסבתא אז לא ביטלנו... לא הייתי משלמת עליו)
עיתון על רמה, סופרים/ות מוכרים מהשורה הראשונה (רבי מנדל/לאה פריד/מיה קינן תמר מור/חיה הרצברג/ וכו'
מעשיר, מגוון, לא מצומצם כמו המרווה לצמא, הרבה יותר אותנטי ומחובר למציאות. מלא ענין, מעשיר ומפתח, עיתון מדהים
מרווה לצמא מתנהל כמו לפני שלושים שנה, מיפיף את המציאות בלי קשר, לא אותנטי, מרוחק, ארכאי בעיני.
מספיק לראות איך הילדים רבים על הזרקור ורצים לראות אם הגיע. ואיך הם אדישים למרוה
 
בעיתון המרווה ראיתי שאפשר לשלוח שאלות לעיתון, וכתוב רק מספר פקס! איפה הם חיים? למי יש פקס בימינו? למה העיתון לא באידיש? יותר יקנו אותו.
(לעומת זאת בילדים עברו לקבל חומרים ומכתבים רק במייל)
 
היינו מנויים על שתיהם,
והילדים יתחברו יותר למרווה.
(דווקא אני אהבתי את זרקור)
 
אין על מרוה לצמא
אין פוליטיקה!!!!!
אין פרסומות
מתאים לכל גיל
אפשר לתת בכל גיל חופשיות לקרוא
מתיחסים לכל המגזרים
עיתון פשוט מושלם!!!!!!!
תבואו לראות את הרדיפות אחריו אצלנו בבית
העתק הדבק אצלינו לזרקור
יחי הזרקור מלך עיתוני הילדים!!!
 
בעיתון המרווה ראיתי שאפשר לשלוח שאלות לעיתון, וכתוב רק מספר פקס! איפה הם חיים? למי יש פקס בימינו? למה העיתון לא באידיש? יותר יקנו אותו.
(לעומת זאת בילדים עברו לקבל חומרים ומכתבים רק במייל)
כבר מזמן זה לא ככה
ואני אישית ראיתי שאין כמו מרווה לצמא
הילדים פשוט רבים מי יתפוס אותו קודםמ ואני טוענת שצריך להוסיף עוד עמודים או שיגיע כל יום
 
יש לנו למסירה בחינם בירושלים גליונות של מרוווה לצמא של בערך שנתיים אחרונות
למעוניינים
d0548435582 בג'מייל
 
הורי מנויים למרוה כבר 12 שנה ואין מצב להפסיק!
העיתון משתדרג מאוד, לא אומרת שכל הסיפורים היו המוצליחם של השנה אבל כן יפים ברובם המכריע!
סופרות ברמה עם סיפורים מהממים.
לי אישית קצת מפריע הקטע החסידי - הם בחיים לא עושים שמות ילדים "קצת" יותר פתוחים (אפילו תמר ויעל לדוגמא)
אבל באמת שאין כמוהם!!!!
אני נשואה וכולם יודעים שצריך לשמור לי את המרווה, אחרת...
עריכה: שכחתי לכתוב גם על פרחי יתד (השם החדש של יתד שלנו)
הם ממש השתדרגו עכשו והעיתון מהמם!
לא מתקרב לרמה של מרווה ועדיין כיף לקרוא.
 
אין אין על מרוה לצמא!!!!
העיתון ששוה כל שקל!
לכל המשפחה!
תכנים מסוננים יפים ומגוונים אחד אחד!
ברמה מאד מאד גבוהה!
ברגע שזה מגיע רבים על זה!
לא יפה להשוות אבל יש לנו גם זרקור וגם ילדים,
'ילדים' קורה שאפאחד לא נוגע, זרקור גם יפה הילדים הקטנים יותר אוהבים מאשר הגדולים יותר, אבל זה אחרי מרווה.....

לדוגמא המוסף סיפורים בפסח וסוכות של מרווה מטורף! סיפורים אחד אחד מהסופרות הכי!
 
ספציפית על עיתונלי- מה אומרים? לאיזה רמה?
ההורים שלי היו מנויים לפני 20 שנה , ואני ממש נזכרת בנוסטלגיה כמה זה היה כיף, מתעניינת כיום בשביל הילדים שלי, האם עדיין יפה?
 
ספציפית על עיתונלי- מה אומרים? לאיזה רמה?
ההורים שלי היו מנויים לפני 20 שנה , ואני ממש נזכרת בנוסטלגיה כמה זה היה כיף, מתעניינת כיום בשביל הילדים שלי, האם עדיין יפה?
מבירורים שאני ניסיתי לעשות- זה כבר לא קיים היום.
ומה שאני שומעת- כדאי שמישהו ירים את הכפפה ויחזיר אותו כי המון מחפשים אותו...
 
  • תודה
Reactions: ו8
לדעתי 'מרווה' כך הצבעתי..
עיתון לכל המשפחה אצלנו בבית מקטן ועד גדול קוראים את זה...
ללא פרסומות, צבעוני איכותי...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה