עזרה הגיעו מים עד נפש! רוצה לתבוע את כולם!

  • הוסף לסימניות
  • #21
לגבי קופה שמתקשרת כל יום!
עם סגולה מיוחדת ליום זה,
ברמה מטרידה נוראית,
ריצות לפלאפון ממספר כשר שלא חוזר על עצמו
בלי אפשרות להסרה,
פשוט הקשתי 3 למוקדנית,
ושם ביקשתי בנחרצות שיסירו אותי מהרשימה שלהם,
כי זה ממש מטריד,
ואתרום כשאני רוצה.
מיד הם אמרו שיסירו,
האם אכן?
ימים יגידו...
גם אני הוטרדתי קשות כנראה מהקופה הנ"ל
בנוסף לטלפונים על הימים החשובים והמסוגלים והנוראים והנדירים, גם קיבלתי מיילים על כל צרותיו של עמ"י
שלחתי מייל נזעם ע"כ שהם מבזים את עצמם ושאם ארצה אתרום, ושיסירו אותי מכל המערכת שלהם.
כנראה שזה עבד כי לאחר תקופה הפסיקו הטלפונים והמיילים לחלוטין (אולי אפשר לפרסם הבטחתי ונושעתי...) הבטחתי שאתרום מתי שאראה לנכון, ונושעתי מכל ההטרדה הנוראית הזאת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
זכור לי שבדקתי לא מזמן את האמירה הזו והיא לא הייתה נכונה. תוכל לציין לי מקור לטענה הזו?
וזה המייל שקיבלתי לפני 3 חודשים לאחר שנרשמתי למאגר
1739131879639.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
לגבי הדרייברים והמוניות
היו מתקשרים אלי כל יום כמה פעמים פעם אחת התקשרו לאחר השעה 23:00
חזרתי אליהם לא בכעס ופשוט שיגעתי את המוקדן עם שאלות הגיוניות (כמה עולה נסיעה ככה וככה עם עצירה בלי עצירה וכו וכו) ולאט לאט התחלתי לשגע אותו עם דברים פחות הגיוניים
עד שאמרתי לו שבפעמים הבאות אני מתחיל לדאוג להם לנזקים אני הולך להזמין דרייברים בשעות לא שעות למקומות שונים וכו' (רק אמרתי, אם זה היה ממשיך הייתי מתייעץ עם רב איך מה ומתי)
ומאז והלאה אני כמעט לא מקבל צינתוקים

בהצלחה מרובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
לגבי צינתוקים מדרייברים
זה לא באמת חברות של מוניות, אלא כל דרייבר פותח קבוצת וואצפ (ר"ל) משלו, ומצרף את כל חבריו הדרייברים לקבוצה, ובסופו של דבר מדובר באותם נהגים, וכל אחד שההזמנה היתה דרכו, מקבל עמלה (20 ש"ח נראה לי).
לכן אנחנו מוצפים בכל כך הרבה חברות דרייברים, עם שמות שונים ומשונים
מוניות בעל שם טוב, הגאון מוילנא, בעל התניא, נפש החיים, המגיד ממעזריטש, בקיצור כל שושלות החסידות והמתנגדים למיניהם, עוד מעט כשיגמרו השמות הם יתחילו לקרוא על שם ניקים בפרוג...
כך שככל שתחסמו ותחסמו, זה כמו המנהרות בעזה, כל יום נפתחות עוד כמה חברות חדשות
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #29
לגבי צינתוקים מדרייברים
זה לא באמת חברות של מוניות, אלא כל דרייבר פותח קבוצת וואצפ (ר"ל) משלו, ומצרף את כל חבריו הדרייברים לקבוצה, ובסופו של דבר מדובר באותם נהגים, וכל אחד שההזמנה היתה דרכו, מקבל עמלה (20 ש"ח נראה לי).
לכן אנחנו מוצפים בכל כך הרבה חברות דרייברים, עם שמות שונים ומשונים
מוניות בעל שם טוב, הגאון מוילנא, בעל התניא, נפש החיים, המגיד ממעזריטש, בקיצור כל שושלות החסידות והמתנגדים למיניהם, עוד מעט כשיגמרו השמות הם יתחילו לקרוא על שם ניקים בפרוג...
כך שככל שתחסמו ותחסמו, זה כמו המנהרות בעזה, כל יום נפתחות עוד כמה חברות חדשות
מתלבטת אם להגיב בצוחק או בוכה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
מישהו תורם לקופות האלו?
זה כ"כ מרתיח את כולם, אז מה הרווח שלהם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
לאחרונה אני מקבלת עשרות!!! טלפונים ביום של קווי נייעס, התרמות עוד ועוד...
אבל לזה כבר התרגלנו,:(
החידוש לאחרונה זה שהם מתקשרים מטלפון כשר לגמרי , לא 077 ודומיו,
וללא צינטוקים !!!
מה שגורם לי פעם אחר פעם לרוץ לטלפון ולגלות שעוד איזה קו חדש הגיע לעולם:mad::mad:
די!!!!! פשוט נמאס!!!!
האם יש דרך לתבוע אותם? לנתק אותם לצמיתות?
אנא עזרתכם דחוףףףףף!
יש לי פתרון מקורי
תוכלי לפנות אלי במייל A026400000 שטרודל ג'ימל
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
:mad::mad::mad:
רק היום קיבלתי כבר 3 או 4, וזה ככה כל יום!!!!!!!!!!!!!!
פעם חשבתי שצינתוקים מעצבנים, אבל עכשיו אני מתגעגעת לימים ההם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
לאחרונה אני מקבלת עשרות!!! טלפונים ביום של קווי נייעס, התרמות עוד ועוד...
אבל לזה כבר התרגלנו,:(
החידוש לאחרונה זה שהם מתקשרים מטלפון כשר לגמרי , לא 077 ודומיו,
וללא צינטוקים !!!
מה שגורם לי פעם אחר פעם לרוץ לטלפון ולגלות שעוד איזה קו חדש הגיע לעולם:mad::mad:
די!!!!! פשוט נמאס!!!!
האם יש דרך לתבוע אותם? לנתק אותם לצמיתות?
אנא עזרתכם דחוףףףףף!
לגבי תביעה משפטית,
אינני בקיא חוקית..

אבל יש פיתרון,
שעוזר אפי' לא להיכנס לניסיון...

יש היום המון מינים וסוגים-
של כל מיני סוגים של סימים.

כשרים ומוגנים
שאת הקוים מסננים

ודאי שאת קוי המשפחה
ישאירו לנו לרוחה...

גם את הקל קו
דבר שאם ייחסם, לנו מאוד ייכאב....

צריך בירור הגיוני ומצוי
אצל קרוב, או חבר ראוי.

לדעת מה הכי טוב ופרקטי
ומה בשבילנו הכי מעשי.

המון הצלחה.!!!
משתתף בתיאור ההרגשה........
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
א. להירשם למאגר אל תתקשר אליי
ב. לעולם לא לתרום לשום ארגון דרך הטלפון
ג. לא להאזין לקווי נייעס ושות'
ד. כל קו שמצנתק לחייג חזרה וללחוץ על 9 להסרה מהמאגר (בד"כ זה עובד)
ה. להסיר מהמאגר של ימות המשיח (פעם זה היה בטל' שלהם בשלוחה 612, לא יודעת מה היום)


---
אם כבר, יש דרך להפטר מתחנות הדרייברים שמצנתקות לי? כל שלושה ימים בערך צצה לה תחנה חדשה:(
אלי מתקשרים מקו של טלפון רגיל - וישר מתחילים לדבר ואין אפשרות ללחוץ על 9 להסרה :(
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה