עזרה הגיעו מים עד נפש! רוצה לתבוע את כולם!

  • הוסף לסימניות
  • #61
לאחרונה אני מקבלת עשרות!!! טלפונים ביום של קווי נייעס, התרמות עוד ועוד...
אבל לזה כבר התרגלנו,:(
החידוש לאחרונה זה שהם מתקשרים מטלפון כשר לגמרי , לא 077 ודומיו,
וללא צינטוקים !!!
מה שגורם לי פעם אחר פעם לרוץ לטלפון ולגלות שעוד איזה קו חדש הגיע לעולם:mad::mad:
די!!!!! פשוט נמאס!!!!
האם יש דרך לתבוע אותם? לנתק אותם לצמיתות?
אנא עזרתכם דחוףףףףף!
סקר
בבקשה תענו אני מנסה להבין את הרעיון העסקי...

1. מעולם לא תרמתי לנודניקים! =(y)

2. בוודאי שאני תורם דרך צינתוקים, מתרגש כל פעם מחדש! =(n)
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
סקר
בבקשה תענו אני מנסה להבין את הרעיון העסקי...

1. מעולם לא תרמתי לנודניקים! =(y)

2. בוודאי שאני תורם דרך צינתוקים, מתרגש כל פעם מחדש! =(n)
בלתק אבל לדעתי הרעיון העסקי הוא שמי שכן מחובר אליהם ותורם ירגיש שהוא מחובר והוא תורם למשהו גדול בפריסה נרחבת .... זה נותן תחושה מאוד טובה בדרך כלל
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
בלתק אבל לדעתי הרעיון העסקי הוא שמי שכן מחובר אליהם ותורם ירגיש שהוא מחובר והוא תורם למשהו גדול בפריסה נרחבת .... זה נותן תחושה מאוד טובה בדרך כלל
כשאתה מקבל צנתוק אתה יודע כמה עוד קבלו אותו? בד"כ לא. איך זה מחבר אותך למשהו גדול בפריסה נרחבת?
סקר
בבקשה תענו אני מנסה להבין את הרעיון העסקי...

1. מעולם לא תרמתי לנודניקים! =(y)

2. בוודאי שאני תורם דרך צינתוקים, מתרגש כל פעם מחדש! =(n)
הסקר הגדול העדכני והטוב ביותר זההמציאות. אם המצנתקים ממשיכים לצנתק - כנראה שזה שווה להם. וזה שווה להם. הרבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
כשאתה מקבל צנתוק אתה יודע כמה עוד קבלו אותו? בד"כ לא. איך זה מחבר אותך למשהו גדול בפריסה נרחבת?

הסקר הגדול העדכני והטוב ביותר זההמציאות. אם המצנתקים ממשיכים לצנתק - כנראה שזה שווה להם. וזה שווה להם. הרבה.
אני יודע שלא שלחו אותו רק אלי וכולנו יודעים שצינתוקים נשלחים בפריסה נרחבת


0למעט הודעות על חלוקות שנשלחים לחברי הקהילה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
בלת"ק חלקי
זה כ"כ מטריד.
ניסיתי בעבר את כל אופציות הדיווח.. וכמו זבוב טרדן חוזרים אליך מהכיוון השני עם מספר אחר..
זה מעצבן ברמה של למה ועדת הרבנים הנכבדת לא עושה משהו בנידון??
למה בקווים לא כשרים זו תופעה לא מוכרת? (כמעט)
גם מצייתים לרבנים ובשרירותיות משו גם דופקים אותך מהצד השני..
זה לא בידיים שלהם למנוע את הדבר?
יש מי שמבין בזה אשמח לתגובה ענינית ואמינה!
אם כבר, יש דרך להפטר מתחנות הדרייברים שמצנתקות לי? כל שלושה ימים בערך צצה לה תחנה חדשה:(
מה זה?
תודה לה' כנראה המצב שלי עוד טוב 😄
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
תכלס'. במקום לאכול את הלב, עדיף פשוט לקבל את המציאות כמו שהיא ולנסות להתמודד עם העוגמת הנפש האין סופי הזה. גם אני היום, באמצע התפילה, זכיתי לקבל צינתוק שיחה הייתי בטוח שזה מהבנק או משהו חשוב. בסוף התברר שזה היה מקו "אם הדרך", שהזמינו אותי לכינוס בבנייני האומה, והודיעו לי חד וחלק שאני חלק ממשפחת אם הדרך. עדיין לא הבנתי מה לגבר ולכינוס נשים, אבל שוין...
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
תכלס'. במקום לאכול את הלב, עדיף פשוט לקבל את המציאות כמו שהיא ולנסות להתמודד עם העוגמת הנפש האין סופי הזה. גם אני היום, באמצע התפילה, זכיתי לקבל צינתוק שיחה הייתי בטוח שזה מהבנק או משהו חשוב. בסוף התברר שזה היה מקו "אם הדרך", שהזמינו אותי לכינוס בבנייני האומה, והודיעו לי חד וחלק שאני חלק ממשפחת אם הדרך. עדיין לא הבנתי מה לגבר ולכינוס נשים, אבל שוין...
לרוב, את כל מספרי 02 | 03 | 04 אני בכלל לא עונה.
יש מספרים קבועים שמצלצלים התרגלתי לא עונה.
כמובן שיש מספרים לא מוכרים שמתוקף התפקיד 🕵 אין ברירה וצריך לענות..
ואז פקעת ה.. מתחילה שאתה קולט שאתה מדבר עם איזה בוט או קול ממוחשב אם לא צעקה של "היום זה קורה" כל גדולי ישראל יתקבצו במקום אחד להתפלל רק עליך..
איזה פריבלגיה.. מה עשיתי שזכיתי לכל הכבוד העצום הזה??
ולאותם שהתקשרו שיצאו במיזם דחוף לרפואת תינוקת מסכנה שהסתבכה בחולי קשה ל"ע ואמא שלה מתחננת בקול בוכים ומי שיתרום סך פלוני יזכה בקמיע מיוחד של רבי יהודה פתיה שכל מי שישא אותו אצלו יראה ישועות מיד.
עניתי למוקדנית שאני מציע שאת הקמיע יתנו לתינוקת כך היא תתרפא בשעטו"מ ושלום על ישראל..
למה להטריל את כל השכונה??!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
לרוב, את כל מספרי 02 | 03 | 04 אני בכלל לא עונה.
יש מספרים קבועים שמצלצלים התרגלתי לא עונה.
כמובן שיש מספרים לא מוכרים שמתוקף התפקיד 🕵 אין ברירה וצריך לענות..
ואז פקעת ה.. מתחילה שאתה קולט שאתה מדבר עם איזה בוט או קול ממוחשב אם לא צעקה של "היום זה קורה" כל גדולי ישראל יתקבצו במקום אחד להתפלל רק עליך..
איזה פריבלגיה.. מה עשיתי שזכיתי לכל הכבוד העצום הזה??
ולאותם שהתקשרו שיצאו במיזם דחוף לרפואת תינוקת מסכנה שהסתבכה בחולי קשה ל"ע ואמא שלה מתחננת בקול בוכים ומי שיתרום סך פלוני יזכה בקמיע מיוחד של רבי יהודה פתיה שכל מי שישא אותו אצלו יראה ישועות מיד.
עניתי למוקדנית שאני מציע שאת הקמיע יתנו לתינוקת כך היא תתרפא בשעטו"מ ושלום על ישראל..
למה להטריל את כל השכונה??!!
גם אני לא עניתי לכל המספרים גם עם קידומת 07 וכדומה, עד שהחבילה שלי מדואר ישראל חזרה, והדרכון שלי הוחזר לרשות האוכלוסין. מסתבר שהתקשרו רק לצנתק לי כדי שאבוא לקחת את החבילה, אבל בגלל שלא עניתי לא באתי, ובסוף הפסדתי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
מקווי נייעס כשקורה אירוע חריג אבל צינתוק אחד. נקודה.
בקיצור לרקוד על כל החתונות
מוותרת ברצון על הצינתוקים בשעת מלחמה, ובלבד שלא יצנתקו בשעת שלום. אם יש משהו שאני צריכה לדעת אני אדע אותו גם בלעדיהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
אוי ווי, סים לחומרא וגולש בפרוג?! :unsure:
ירחם ה'.
מה הקשר בין השניים?
ואם אתה רואה בעיה בגלישה בפרוג
בבקשה... תתנתק מזה
בקיצור אחד לא קשור בשני, ואולי באמת צריך להתנתק משניהם זה בהדרגה... וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
למה בקווים לא כשרים זו תופעה לא מוכרת? (כמעט
התופעה מוכרת שם בדרך שונה
בקווים כשרים זה צינתוקים
ובקווים לא כשרים זה מגיע בצורה של הודעות שקופצות כל הזמן
וכמובן שבד"כ התוכן שונה בהתאם לציבור...
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
מה הקשר בין השניים?
ואם אתה רואה בעיה בגלישה בפרוג
בבקשה... תתנתק מזה
בקיצור אחד לא קשור בשני, ואולי באמת צריך להתנתק משניהם זה בהדרגה... וכו'
תאמת שחסמתי את החשבון שלי בכל חדרי המחשבים אבל פתחתי חדש היצ"ר גדול פתחתי חדש וגם אותו אחסום בקרוב וזה לא ענין דתי אלא ענין של ביזבוז זמן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
אבל יש כל מיני דברים שכן רוצים לקבל ציתוקים למשל קווי קהילה וכדומה וכן מקווי נייעס כשקורה אירוע חריג אבל צינתוק אחד. נקודה.
יש שם רשימה שחורה ורשימה לבנה שאפשר לפתוח קוי מידע וכדומה בקיצור אתה שולט איזה קוים לפתוח ואיזה לסגור
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
והנה הטריק החדש!!!!
מצנטקים מטלפון שונה מהמספר להזמנת מוניות

חברה לא תעבדו עלינו
יאלל'ה

03-5095000


מה לעשו לא לכולם מתאים לעבור לסים לחומרא ואי אפשר כל היום להעביר לרשימה שחורה

מחזירים את הטלפון לאזרחים!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
צינתוקים מתחנות מוניות
מה זה?
תודה לה' כנראה המצב שלי עוד טוב 😄
כאילו להכעיס וכמו חוק מרפי מעצבן,
למחרת התחילו לצנתק לי תחנת מוניות מהמרכז..
מעולם לא הזמנתי מונית במרכז.

נראלי יש כאן משתפי"ם שעוקבים אחרי ניקים מסוימים 👾

מסקנה עצובה:
אין תקנה רק לרשום את הטלפון על איזה תאילנדי ממחוז צ'רמצ'וק בבנגלדש..
 
  • הוסף לסימניות
  • #80

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה