עזרה בתכנון מטבח

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום,
אני לפני שיפוץ מטבח,
אשמח לשמוע חוות דעת על שרטוט המטבח
החלק המסומן באדום- אנחנו אמורים בהמשך(בעוד כחצי שנה/שנה) להגדיל כ1.2 מטר
הייתי רוצה להזיז את הבילדאין כדי שיהיה יותר מרווח השיש החלבי, השאלה לאן
אם אני ישים ליד הכיריים, הפינת אוכל תהיה צפופה מידי?
או סתם אם יש לכם רעיונות טובים לשיפור
תודה!

מטבח.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
קודם כל הכיריים נמצאות במיקום לא בטיחותי - קרוב לפינת אוכל,
תחליפי מיקום בין הכיריים לכיור בשרי.
את הכיור החלבי תרחיקי מהקיר הימני כ-30 ס"מ, לא נוח לשטוף כלים והיד נתקעת בקיר..
אפשר להחליף מיקום בין המזווה לתנורים בילד אין ,
באופן שהמקרר יהיה ולידו מזווה ובהמשך השיש החלבי - כך השיש החלבי יגדל קצת..
והתנורים יהיו במקום המזווה
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
קודם כל הכיריים נמצאות במיקום לא בטיחותי - קרוב לפינת אוכל,
תחליפי מיקום בין הכיריים לכיור בשרי.
את הכיור החלבי תרחיקי מהקיר הימני כ-30 ס"מ, לא נוח לשטוף כלים והיד נתקעת בקיר..
אפשר להחליף מיקום בין המזווה לתנורים בילד אין ,
באופן שהמקרר יהיה ולידו מזווה ובהמשך השיש החלבי - כך השיש החלבי יגדל קצת..
והתנורים יהיו במקום המזווה
בהצלחה!
תודה על ההתגובה המפורטת!
הפינת אוכל תזוז לצד השני כרגע ובהמשך תהיה באזור ההגדלה
לגבי הכיור החלבי את צודקת אבל שוב נשארנו עם שטח עבודה קטן ולא אפקטיבי כי הוא מחולק לשתיים
והאם לא עדיף שהכיריים יהיו כמה שיותר קרוב לחלון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
שלום,
אני לפני שיפוץ מטבח,
אשמח לשמוע חוות דעת על שרטוט המטבח
החלק המסומן באדום- אנחנו אמורים בהמשך(בעוד כחצי שנה/שנה) להגדיל כ1.2 מטר
הייתי רוצה להזיז את הבילדאין כדי שיהיה יותר מרווח השיש החלבי, השאלה לאן
אם אני ישים ליד הכיריים, הפינת אוכל תהיה צפופה מידי?
או סתם אם יש לכם רעיונות טובים לשיפור
תודה!

צפה בקובץ המצורף 1907402
כמו ששרי ארנד אמרה להחליף את הכיור הבשרי והכיריים

לגבי הרחקת הכיור מהקיר, עשיתי מחקר על הענין ושאלתי הרבה אנשים ששהצמידו את הכיור לקיר 0-10 ס"מ ך וכולם אמרו שזה בסדר גמור ולא מפריע להם. אז כן חושבת שזה בסדר גם 15 סמ.

מה מתוכנן להיות בשטח שיתווסף בהמשך למטבח?
האם יהיה ניתן לשבור את הקיר שנראה כמו קיר חיצוני עבה? כי אם לא אז היציאה לחלק הזה תהיה חסומה עם הפינת אוכל
כדאי לתכנן את המטבח כולל התוספת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
כמו ששרי ארנד אמרה להחליף את הכיור הבשרי והכיריים

לגבי הרחקת הכיור מהקיר, עשיתי מחקר על הענין ושאלתי הרבה אנשים ששהצמידו את הכיור לקיר 0-10 ס"מ ך וכולם אמרו שזה בסדר גמור ולא מפריע להם. אז כן חושבת שזה בסדר גם 15 סמ.

מה מתוכנן להיות בשטח שיתווסף בהמשך למטבח?
האם יהיה ניתן לשבור את הקיר שנראה כמו קיר חיצוני עבה? כי אם לא אז היציאה לחלק הזה תהיה חסומה עם הפינת אוכל
כדאי לתכנן את המטבח כולל התוספת.
תודה
הפינת אוכל תזוז לחלק של ההגדלה,
זה אכן קיר חיצוני שנשבור אותו.
מה הרווח להחליף את הכיריים עם הכיור אם הפינת אוכל תזוז משם?
יש עוד רעיונות לשיפור??
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
תודה
הפינת אוכל תזוז לחלק של ההגדלה,
זה אכן קיר חיצוני שנשבור אותו.
מה הרווח להחליף את הכיריים עם הכיור אם הפינת אוכל תזוז משם?
יש עוד רעיונות לשיפור??
לגבי הכיריים- בכל מקרה עדיף שהם לא יהיו בקצה של השיש

אם הפינת אוכל עוברת לשטח הנוסף אז בעצם יוצא שיהיה שטח גדול במטבח לא מנוצל
 
  • הוסף לסימניות
  • #7

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שלום רב,
אשמח לקבל חוות דעת מקצועית לגבי תוכנית מטבח מצורפת.

רקע תכנוני קצר:
המטבח מתוכנן להיות סגור ונפרד מהסלון.
קיימת העדפה לשני תנורים בגובה זהה (לא חובה).
קיים צורך במשטחי עבודה גדולים ככל האפשר, ואם ניתן לשלב מקפיא יתרון.
מספר מקומות הישיבה הנדרש: עד שלושה.

פירוט התוכנית:
מקפיא ממוקם בפינה הפונה לכיוון הסלון, סגור בתוך ארון.
בהמשך אותו קיר מתוכנן ארון לאחסון מעילים ותיקים.
בצד הנגדי ממוקם אזור התנורים.

חשוב לציין כי מיקום הכיורים והכיריים בשלב זה הינו עקרוני בלבד. המיקום סומן על ידי ואינו סופי, ולכן אשמח לחוות דעתכן לגבי ההיגיון התכנוני ונוחות השימוש.

אשמח להתייחסות מקצועית לנקודות הבאות:
* הלוגיקה הכללית של תכנון המטבח.​
* מרווח של 40 ס"מ בין ארון המיקסר לכיור - האם עומד בסטנדרטים תכנוניים?​
* מרחק של 50 ס"מ בין הבר לכיור - האם נוח ופרקטי?​
* מיקום הכיריים בפינה - האם מדובר בפתרון יעיל?​
* והאם קיימת אפשרות לשילוב אזור נוסף לכיריים חלבי.​

אשמח לכל הערה, תובנה או כיוון לשיפור.
תודה מראש על הזמן וההתייחסות.

1766422922412.png

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה