התייעצות גזירת המעונות- הפיתרון?

מצב
הנושא נעול.
אכפת לי קודם כל שהילדים שלנו יהיו שומרי תורה ומצוות
קודם יבנה וחכמיה.

אתה יודע מה יקרה אם נוותר על דור העתיד תמורת אי גיור רפורמי?
הם יתחנו עם גויות עם או בלי גיור.

יהפכו לרוב
יעבירו את כל החוקים שאתה מפחד מהם
ישאירו את הדת לזקנים....
אַל תּוֹכַח @לץ פֶּן יִשְׂנָאֶךָּ הוֹכַח לְחָכָם וְיֶאֱהָבֶךָּ.
משלי ט ח
 
אף אחד לא אמר להם לתמוך באיסורי תורה
אמרו להם לחבור לתומכים באיסורי תורה בכדי להציל יבנה וחכמיה.

הם לא דורשים ולא דרשו מהחרדים אף פעם לתמוך בפועל בחוקים כאלו ואחרים. והחרדים גם לא יתמכו.
אוי נו באמת.
משמעת קואליציונית?
העברת התקציב?
תעביר לי-אעביר לך?

ושוב, חבל על הויכוח כי גדו"י החליטו שאי אפשר להיות עם השמאל בדיוק מהסיבות הנ"ל. שלא יחשבו אנשים שהם יכולים להיות יותר חכמים מהתורה עצמה רח"ל.

ובכלל
כל השיח של הילדים שלי הילדים שלי והאמירות הנוראיות של
שילד חילוני שלא אכפת לו מכלום יתחתן עם גיור רפורמי
עמ"י הוא קומה אחת שלימה. אי אפשר להתהדר במצוות שלך שהגיעו תמורת עבירות של אחיך.

והאמירה, "הילדים שלהם" - היום זה הם, מחר זה יכול להיות שלנו ח"ו. כבר היום יש סיפורים שהתגלו על גיור שלא כהלכה של האמא/הסבתא ה"י. רוצים לתמוך במו ידינו בהתבוללות? אי אפשר להבין את זה.
 
אכפת לי קודם כל שהילדים שלנו יהיו שומרי תורה ומצוות
קודם יבנה וחכמיה.

אתה יודע מה יקרה אם נוותר על דור העתיד תמורת אי גיור רפורמי?
הם יתחנו עם גויות עם או בלי גיור.

יהפכו לרוב
יעבירו את כל החוקים שאתה מפחד מהם
ישאירו את הדת לזקנים....

הדת"ל והמשכילים והרפורמים טענו נגד ההסתגרות
ובעד הדאגה לכלל על חשבון הדתיות של ילדיך.
הם יהיו פחות דתיים אבל עתיד העם
והארץ
וכו

אתה ממחזר טענות מיושנות של עוכרי ישראל בדרך לפי התהום וההתבוללות.
אחלה
נשמע לי נחמד מאוד להיות בצד הזה עם כל גדולי הדור של הציבור החרדי כיום
מול ניקית אנונימית שמהלכת עלינו אימים שאנחנו משכילים וכו...
די משעשע
מציע לפתוח עזרת נשים במועצות של גדו"י
 
אוי נו באמת.
משמעת קואליציונית?
העברת התקציב?
תעביר לי-אעביר לך?

ושוב, חבל על הויכוח כי גדו"י החליטו שאי אפשר להיות עם השמאל בדיוק מהסיבות הנ"ל. שלא יחשבו אנשים שהם יכולים להיות יותר חכמים מהתורה עצמה רח"ל.

ובכלל
כל השיח של הילדים שלי הילדים שלי והאמירות הנוראיות של

עמ"י הוא קומה אחת שלימה. אי אפשר להתהדר במצוות שלך שהגיעו תמורת עבירות של אחיך.

והאמירה, "הילדים שלהם" - היום זה הם, מחר זה יכול להיות שלנו ח"ו. כבר היום יש סיפורים שהתגלו על גיור שלא כהלכה של האמא/הסבתא ה"י. רוצים לתמוך במו ידינו בהתבוללות? אי אפשר להבין את זה.
יש דברים שלא מסכימים עליהם מראש
לא חותמים על תמכיה בחוקים נגד התורה בעד משהו
השמאל לא טיפש והוא גם לא דורש את זה בעד.

עמ"י הוא קומה אחת שלימה
וכשקמו במהלך הדורות המשכילים והרפורמים והחילונים
ועשו שמות בכרם
גדרו רבנינו את הכרם
הפרידו את הקהילות
הכריזו על הסתגרות.
לא נהיה ביחד באותה קהילה כדי לקרב רחוקים ולרחק את הקרובים.
 
דוגמא להתנהלות כושלת
יתד נאמן רודף את בן גביר במשך שנים,
בן גביר הוא הנציג הפרגמטי ביותר בקואליציה מבחינת גיוס,
אממה, הוא מאיים על המפלגה מעצם היותו אלטרנטיבה פופולארית
אז מוצאים פתאום את ה"עליה להר הבית" וכד'
ובוחרים להתעלם מנאום יו"ר הכנסת המשוקץ לדוגמא,
הכל לפי השיקול הצר של העסקונה
גם במחיר של נזק לעולם התורה!
 
התנשאות מיותרת
כל אברך נעשה פרופסור לבירוקרטיה בעקבות המצב...
פשוט זלזול בוטה באינטלגנציה של הציבור!

בנוסף, אם אי אפשר לפטר את היועמ"שית והיא כל יכולה,
איזה משמעות יש לנבחרי ציבור?
לשמור על התפקיד שלהם?
לדאוג לג'ובים למקורבים?
אכן, ממש כך לצערנו זה המצב
התסכול הזה משותף לכל גוש הימין
 
@יראת שמימדיגע רעבצין
האם הצבעתם בבחירות האחרונות למפלגות חרדיות
אני הצבעתי כל חיי למפלגה חרדית.
ואני גם אצביע בעתיד אך ורק למה שהרבנים יאמרו.

בקהל הבייס הקשיח...

ובכל זאת חושבת שמתפקיד חברי הכנסת לגשש אחר קואליציה חלופית
כמו שעשו מקום המדינה עד קום ביבי
ולשטוח את האופציות וההסכמים האפשריים בפני גדולי התורה.
זה תפקידו של עסקן.
 
והאמירה, "הילדים שלהם" - היום זה הם, מחר זה יכול להיות שלנו ח"ו. כבר היום יש סיפורים שהתגלו על גיור שלא כהלכה של האמא/הסבתא ה"י. רוצים לתמוך במו ידינו בהתבוללות? אי אפשר להבין את זה.
בשום אופן לא תומכים בהתבוללות.

רק אציין ששמעתי מאחת החטופות ששוחררה בעסקה הראשונה ומאז השבי התחילה לשמור שבת. סיפרה שמאז שעלו מרוסיה לפני 22 שנה אמרו להם שכאן בארץ לא צריכים לשמור שבת וללכת עם כיסוי ראש (כן כמו בקום המדינה).
ההתבוללות במדינה בועטת. וחיה כל זמן שהמדינה קיימת.

למה נציגים משלנו אמורים להיות חלק מההתבוללות הזו?
 
אני הצבעתי כל חיי למפלגה חרדית.
ואני גם אצביע בעתיד אך ורק למה שהרבנים יאמרו.

בקהל הבייס הקשיח...

למה את מצביעה בעדם אם את חושבת אחרת לגמרי מהם וטוענת פה בפאתוס על מפלגות חדשות שצריך
ועל הדרך הנכונה שרק את מתווה פה


יש דברים שלא מסכימים עליהם מראש
לא חותמים על תמכיה בחוקים נגד התורה בעד משהו
השמאל לא טיפש והוא גם לא דורש את זה בעד.

עמ"י הוא קומה אחת שלימה
וכשקמו במהלך הדורות המשכילים והרפורמים והחילונים
ועשו שמות בכרם
גדרו רבנינו את הכרם
הפרידו את הקהילות
הכריזו על הסתגרות.
לא נהיה ביחד באותה קהילה כדי לקרב רחוקים ולרחק את הקרובים.
וענו כל הקהל
נעיישה ונשמע
 
מוטי הלפרין מקול חי עלה אתמול אצל יענקלה פרידמן
ואמר שהגיעו לפיתרון בחוק המעונות אבל הייתה מלחמת קרדיטים בין 2 המפלגות החרדיות
ולכן ויתרו על זה, מוותרים על אלפי שקלים לחודש,אבל דאגו לשקל וחצי בשתיה מתוקה -שכבר נכחד בעליית המחירים
יש להם עם מה לבוא לבחירות הבאות.
 
תשובה יש?
כי זה משפט התחמקות מרשים במיוחד מהשאלה הפשוטה
מה אכפת מדעות - ולמה לא להתמקד במעשים בפועל.

מה אכפת לי מה דעותיו של אדם
ולמה להקריב את הדת של ילדי על מזבח לא לשתף פעולה לטובתי עם אנשים בעלי דעות שנוגדות את אמונתי.

זה בדיוק השתדלנות שהיתה כל השנים אצל פריצים ועריצים ושאר בעלי דעות נוגדות
שותפות של אינטרסים.
לחשוב שעכשיו מפלגות השמאל יתנו פטור מגיוס תמורת תמיכה בהם זו אשליה.
אין אף מפלגה חפצת חיים שהיא לא חרדית שיכולה להרשות לעצמה להסכים לזה.

העם היושב בציון חם בנקודה הזאת מאד מאד. הקברים טריים, הדם עדיין מבעבע.
אין ולא יהיה חוק השתמטות מגיוס.
רק בנס מלמעלה
 
למה את מצביעה בעדם אם את חושבת אחרת לגמרי מהם וטוענת פה בפאתוס על מפלגות חדשות שצריך
ועל הדרך הנכונה שרק את מתווה פה



וענו כל הקהל
נעיישה ונשמע
אני לא אומרת על מפלגות חדשות שצריך

אני אומרת על שינוי דרך וחשיבה שהם צריכים לעשות.
לעלות לגדולי התורה עם הצעות רציניות שהם עמלו עליהם

לא לשבת שם ולומר שאין אופציות וביבי והימין והיועמשית
לעבוד להשיג את האופציות ולדבר על משהו מעשי.

זה מה שהיו עושים השתדלנים כל השנים. והיו להם הצלחות לא מבוטלות.
 
אני הצבעתי כל חיי למפלגה חרדית.
ואני גם אצביע בעתיד אך ורק למה שהרבנים יאמרו.

בקהל הבייס הקשיח...
מחזקת אותך
כמעט כל הציבור החרדי חושב כמוך
מיואש כמוך
וכועס כמוך
בסוף כולנו נצביע למה שהרבנים שלנו יאמרו, אבל זה לא סותר שככה אנחנו חושבים.
כל המדברים גבוהה גבוהה כנראה לא נמצאים בחברת זוגות צעירים- שהמשכנתאות שלהם הזויות כי הם אלה שהתחתנו בזמן עליית מחירים, שהמעון עולה להם עכשיו במלואו, שלא מקבלים דתות, שלא יכולים לצאת לחו"ל שהולכים ונחנקים בלי לראות פתרון באופק...
 
לחשוב שעכשיו מפלגות השמאל יתנו פטור מגיוס תמורת תמיכה בהם זו אשליה.
אין אף מפלגה חפצת חיים שהיא לא חרדית שיכולה להרשות לעצמה להסכים לזה.

העם היושב בציון חם בנקודה הזאת מאד מאד. הקברים טריים, הדם עדיין מבעבע.
אין ולא יהיה חוק השתמטות מגיוס.
רק בנס מלמעלה
השמאל שולט גם בסדר היום,
הם יכולים להוביל יחד עם התקשורת סדר יום אזרחי,
מה שנוח להם...
 
לחשוב שעכשיו מפלגות השמאל יתנו פטור מגיוס תמורת תמיכה בהם זו אשליה.
אין אף מפלגה חפצת חיים שהיא לא חרדית שיכולה להרשות לעצמה להסכים לזה.

העם היושב בציון חם בנקודה הזאת מאד מאד. הקברים טריים, הדם עדיין מבעבע.
אין ולא יהיה חוק השתמטות מגיוס.
רק בנס מלמעלה
הם יתנו יתנו.
מה שעושה תאוות שלטון.. ומשרות..
להיות ראש ממשלה..

הם פתאום ימצאו איזה חוק ולהקת העיתונאים והמלקקים
תסביר איך החוק הזה הוא הכי מוצלח ומושלם ויביא להכי הרבה גיוס...

עיתונאות משנה דעת קהל בקלות יתירה כשהיא רוצה.
 
יש דברים שלא מסכימים עליהם מראש
לא חותמים על תמכיה בחוקים נגד התורה בעד משהו
השמאל לא טיפש והוא גם לא דורש את זה בעד.

עמ"י הוא קומה אחת שלימה
וכשקמו במהלך הדורות המשכילים והרפורמים והחילונים
ועשו שמות בכרם
גדרו רבנינו את הכרם
הפרידו את הקהילות
הכריזו על הסתגרות.
לא נהיה ביחד באותה קהילה כדי לקרב רחוקים ולרחק את הקרובים.
שוב, אני אחזור על זה שוב ושוב. נראה שקשה להפנים את מה שכבר כתבתי. תקראו הודעות קודמות ותחסכו לעצמכם.
א.
שמדובר גם על היהדות שלנו
לנו
אסור לתמוך בעבירות כדי לקיים מצוות.
הלכתית.
ב.
אנחנו צריכים לשמור כמה שיותר על הדברים הבסיסיים ביהדות שיהיו במדינה.
זה שאנחנו בתוך קהילה לא מבטל את ערבות עמ"י זה לזה, ולא מתיר לנו להכריז שלא אכפת לנו שהם יעשו כך וכך (עד כדי כך שאפשר אפילו לתמוך בחוקים כאלו ה"י).
ובמיוחד שבסוף זה יכול להתנקם בנו בעתיד בגדול.
ג.
אין אמון בשמאל ובשונאי ישראל.
לא לתת לדמיון להשלות אותנו שהם יתנו לנו מה שאנחנו רוצים ולא ידרשו בתמורה כלום. הבל הבלים. וכמו שהיה בעבר וכו'
ד.
וזה מבחינתי הסוף - יש גדולי ישראל והם הכריעו שגורל עמ"י חשוב ולכן לא לוקחים עליו סיכונים בשביל הבטחה שאולי יתנו לנו משהו השמאל ובתמורה יקחו את כל השאר.
ואין אחר דבריהם כלום.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה