התייעצות גזירת המעונות- הפיתרון?

מצב
הנושא נעול.
זה ברור שתהיה ירידה חדה בבחירות הבאות ויש סיכוי שהבחירות כבר יהיו בקיץ
 
אוי לנו שהטרמינולוגיה הזו חדרה גם לתוככנו
מבחינתם כמובן
המשימה שלנו היא להחדיר בהם את ההבנה שלימוד תורה = בטחון האומה ברמה הכי גבוהה שיש
אבל לצערינו טרם הצלחנו, גם לא בקרב הדתיים (אולי אצל חלק מהחרד"ל)
 
שכחתם מי הוביל את רפורמת הכשרות
שכחתם מי הוביל את רפורמת הטלפונים הכשרים
 
שכחתם מי הוביל את רפורמת הכשרות
שכחתם מי הוביל את רפורמת הטלפונים הכשרים
דווקא לא שכחנו.
הדיון פה הוא לא אם להיות באופוזיציה והשמאל בשלטון, אלא על שלטון שמאל+חרדים.
(באותה מידה הייתי יכול להגיד ששכחת את 2013..)
 
אפשר להבין את הזעם של זוגות צעירים
שמצבם הכלכלי לא קל ולא פשוט
הדיור עולה הון (בין אם משכנתת רצח, ובין אם שכירות הזויה)
וכרגע יצטרכו לשלם על מעון כ 3000 ש"ח לילד
(ויש כאלו שיש להם 2 ילדים, ואפילו 3)
ואין להם אופציה אחרת.
או יש אופציה, אבל שום דבר לא ברור ולא ידוע האם זה יתן מענה,
ואף נציג לא עונה תשובות ברורות (כי אין להם מה להגיד, הם גם לא יודעים- זה לא תלוי בהם)
ובאמת אין להם מה לעשות, כמו עם חוק הגיוס.

עם כל הכבוד... מי שלא מבין את זעקת האבות ללא פטור
מנותק לדעתי.


אם יתנו לכל משפחה חרדית קנס על עצם זה שהם חרדים
או עצם זה שהם שולחים את הילדים למוסדות חרדים
או עצם זה שגרים באזור חרדי
או עצם זה שבעברם לא שירתו בצהל
מס גולגולת של 3000 ש"ח בחודש
נראה מה תגיבו

נ.ב.
גילוי נאות: יש לבעלי פטור מצה"ל כך שהגזירה לא קשורה אישית אלינו
אבל כואב לי על כל אלו שהולכים לשלם הון כל חודש
בלי לדעת איך ומתי יסתדרו דברים
 
נערך לאחרונה ב:
אפשר להבין את הזעם של זוגות צעירים
שמצבם הכלכלי לא קל ולא פשוט
הדיור עולה הון (בין אם משכנתת רצח, ובין אם שכירות הזויה)
וכרגע יצטרכו לשלם על מעון כ 3000 ש"ח לילד
(ויש כאלו שיש להם 2 ילדים, ואפילו 3)
ואין להם אופציה אחרת.
או יש אופציה, אבל שום דבר לא ברור ולא ידוע האם זה יתן מענה,
ואף נציג לא עונה תשובות ברורות (כי אין להם מה להגיד, הם גם לא יודעים- זה לא תלוי בהם)
ובאמת אין להם מה לעשות, כמו עם חוק הגיוס.

עם כל הכבוד... מי שלא מבין את זעקת האבות ללא פטור
מנותק לדעתי.


אם יתנו לכל משפחה חרדית קנס על עצם זה שהם חרדים
או עצם זה שהם שולחים את הילדים למוסדות חרדים
או עצם זה שגרים באזור חרדי
או עצם זה שבעברם לא שירתו בצהל
מס גולגולת של 3000 ש"ח בחודש
נראה מה תגיבו

נ.ב.
גילוי נאות: יש לבעלי פטור מצה"ל כך שהגזירה לא קשורה אישית אלינו
אבל כואב לי על כל אלו שהולכים לשלם הון כל חודש
בלי לדעת איך ומתי יסתדרו דברים
3000 זה טוב
על הבת שלי החודש אני הולכת לשלם 4000 ש״ח וזה רק על בת אחת
ובעלי אברך
 
אוהו
אם הוא חושב שאין הבדל הוא מטומטם
(זה פשוט ביטוי ידוע , לא סתם בחרתי במילה הזו)
אני חושבת שכשאדם יש לו קבלות על מה שהוא עשה - לא קשה לפרוט אותם.

אם כששואלים מה יהיה יותר גרוע התשובה היא מילים כמו מטומטם מי שלא יודע וכו
כנראה שקצת קשה לחפש דוגמה לתת..

אם כשהבוס היה ניגש לעובד ומבקש ממנו לפרט במה הוא מועיל לעסק ולמה שווה להחזיק אותו
הוא יענה "מי שלא מבין למה הוא מטומטם/טיפש"
כנראה שאין לו מה לענות לשאלה למה הוא יעיל לעסק---
 
אני חושבת שכשאדם יש לו קבלות על מה שהוא עשה - לא קשה לפרוט אותם.

אם כששואלים מה יהיה יותר גרוע התשובה היא מילים כמו מטומטם מי שלא יודע וכו
כנראה שקצת קשה לחפש דוגמה לתת..

אם כשהבוס היה ניגש לעובד ומבקש ממנו לפרט במה הוא מועיל לעסק ולמה שווה להחזיק אותו
הוא יענה "מי שלא מבין למה הוא מטומטם/טיפש"
כנראה שאין לו מה לענות לשאלה למה הוא יעיל לעסק---
מה לעשות, להסביר למה השמש מאירה יותר מהירח זה מטומטם. זהו.
דוגמאות, קבלות, הסברים
מי שחושב שממשלת שמאל קיצוני עדיפה לו - הוא כ"כ טיפש שבחיים לא תצליח להחכים אותו.

כן! האמרה הזו מיוחסת בדרך כלל למארק טוויין, למרות שאין הוכחה חד-משמעית שהוא באמת אמר אותה. הגרסה הנפוצה ביותר היא:

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

בעברית:
"אל תתווכח עם טיפש, הוא יוריד אותך לרמה שלו ואז יכה אותך עם הניסיון שלו."

יש גם וריאציה דומה שמיוחסת לג'ורג' קרלין:
"אל תתווכח עם אידיוטים. הם יורידו אותך לרמה שלהם ויביסו אותך עם הניסיון."

זו אמרה חכמה שמשמשת אזהרה מפני ויכוחים חסרי תועלת עם אנשים שלא באמת פתוחים להיגיון. 😊
 
תכלס' את שבעת העמודים האחרונים נראה לי צריך להעביר לאשכול חדש
נניח נקרא לו גזירת המעונות הכאב התסכול וחוסר המעש [מיועד לחברי מועצגה"ת לעתיד]
תכלס באופן כללי נראה לי שכדאי לייצר מעונות יום בהם נשים מבוגרות מהסביבה מתחילות לשעה פלוס ובשאר היום לנסות להביא מטפלות מאזורים שיש בהם פחות אופציות לעבודה
 
מה לעשות, להסביר למה השמש מאירה יותר מהירח זה מטומטם. זהו.
דוגמאות, קבלות, הסברים
מי שחושב שממשלת שמאל קיצוני עדיפה לו - הוא כ"כ טיפש שבחיים לא תצליח להחכים אותו.

כן! האמרה הזו מיוחסת בדרך כלל למארק טוויין, למרות שאין הוכחה חד-משמעית שהוא באמת אמר אותה. הגרסה הנפוצה ביותר היא:

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

בעברית:
"אל תתווכח עם טיפש, הוא יוריד אותך לרמה שלו ואז יכה אותך עם הניסיון שלו."

יש גם וריאציה דומה שמיוחסת לג'ורג' קרלין:
"אל תתווכח עם אידיוטים. הם יורידו אותך לרמה שלהם ויביסו אותך עם הניסיון."

זו אמרה חכמה שמשמשת אזהרה מפני ויכוחים חסרי תועלת עם אנשים שלא באמת פתוחים להיגיון. 😊
האאאא? אולי כדאי טיפ טיפה להעלות את רמת השיח והביטויים?
אגב, כולנו נעדיף לתגובות ענייניות הצמודות לעובדות, על כל הנאמר לעיל (במקום מילים גבוהות וריקות). תודה.
 
האאאא? אולי כדאי טיפ טיפה להעלות את רמת השיח והביטויים?
אגב, כולנו נעדיף לתגובות ענייניות הצמודות לעובדות, על כל הנאמר לעיל (במקום מילים גבוהות וריקות). תודה.
אני יסביר לך מה הייתה הכוונה
לדוגמה כשאני מסתכל על מחנה הימין יש חלוקה אחת שמחלקת כמה הדעות שלך ימין יותר
אופציה נחמדה משום נחמדה משום מה היא לא עבדה
אני מחלק ימניים בין חתולים לעכברים ההבדל ביניהם הוא פשוט
העכבר מדבר ועושה כל עוד שאין חתול שמאלני בשטח
גם הוא יודע שברגע שהוא יגיע קצה זנבו יהיה עמוק עמוק בתוך המאורה
לעומת זאת החתול מסתובב כבעל הבית נכון שכרגע בקרבות החתולים הוא מפסיד אבל הוא תמיד ישאר במגרש
[כדוגמה ליברמן שמברבר על זה שהוא הכי ימין וזה אולי נכון אבל כל עוד והוא לא מעיז לשנות את הגופים שמשפיעים זה שיח עכבריי]
זהו ללכת עם השמאל זה להחליט להשאר עכברים שמדברים ועושים כל עוד החתול לא הגיע
 
וואוו ממש ממש נסחפו פה החבריא,,,,
אני בסה"כ כתבתי את ליבי,,,
אולי כדאי שכל הנושא ייגמר כאן וחסל קשקשת ברשת,,,,
הרי אני עושה את מה שרבותי למעלה בקודש עשו ועושים וכנ"ל כלל הציבור הקדוש כאן,

בכל אופן אני חושב שיש צורך לזעוק את זעקת של העוללים של הציבור שלנו שעד היום היה להם משפחתון מוגן חמים עם פיקוח והזנה ראויה עם כלל הצרכים הנלווים למעון /משפחתון מוכר ומפוקח, ומהיום כל אותם אלפי ילדים הם ילכו למטפלות ללא ביטוח וללא הזנה ופיקוח עם הורים לחוצים על השעות הלא מותאמות ו/או מהמחיר המופקע ועוד יותר מאיבוד מקום העבודה שלהן או לחילופין מהשעות של הכולל של הבעל היל"ת!
ועוד יותר -לא נגענו באותם אלפי נשים ועקרות בית שאבדו את מקור פרנסתם,,,
 
אני יסביר לך מה הייתה הכוונה
לדוגמה כשאני מסתכל על מחנה הימין יש חלוקה אחת שמחלקת כמה הדעות שלך ימין יותר
אופציה נחמדה משום נחמדה משום מה היא לא עבדה
אני מחלק ימניים בין חתולים לעכברים ההבדל ביניהם הוא פשוט
העכבר מדבר ועושה כל עוד שאין חתול שמאלני בשטח
גם הוא יודע שברגע שהוא יגיע קצה זנבו יהיה עמוק עמוק בתוך המאורה
לעומת זאת החתול מסתובב כבעל הבית נכון שכרגע בקרבות החתולים הוא מפסיד אבל הוא תמיד ישאר במגרש
[כדוגמה ליברמן שמברבר על זה שהוא הכי ימין וזה אולי נכון אבל כל עוד והוא לא מעיז לשנות את הגופים שמשפיעים זה שיח עכבריי]
זהו ללכת עם השמאל זה להחליט להשאר עכברים שמדברים ועושים כל עוד החתול לא הגיע
ה' ישמור.
לא הבנתי כלום מהטקסט הזה למעט הסוגריים של ליברמן פחות או יותר.. מה זה?
 
ה' ישמור.
לא הבנתי כלום מהטקסט הזה למעט הסוגריים של ליברמן פחות או יותר.. מה זה?
חלק א ובו יסופר על צורת השפיטה שלי בעבר ולפיו מי שמשמיע דעות יותר ימניות הוא יותר ימני
חלק ב ובו סופר שלאחר שהתפכחתי הבנתי שלהגיד עמדה זה מקצוע השמור לנהגי מוניות
ולאור זאת נפלה בי ההבנה שלהגדיר אדם כימני זה לבחון האם הוא מנסה להכפיף את המערכות אליו
ולצורך הדוגמה סיפרתי על עכבר נחמד שחי על יד הר של אוכל
וסיפר לכולם שהוא פה המחליט והוא יעשה כך וישנה פה
ותוך כדי השיחה הגיע חתול גדול והעכבר ברח למאורתו
ולאור זאת אם החרדים לא רוצים להמשיך ב100 שנים הקרובות להתקרב לצלחת ואז להיות מגורשים ממנה
בלופ של הלוך ושוב בנראה כדאי להם לנסות להלחם ולא לברוח כמו עכברים למאורה
 
מצ"ב קובץ
בתקווה שיביא תועלת
 

קבצים מצורפים

  • הדרכה סבסוד למעונות ארגון אמת ליעקב.pdf
    KB 136 · צפיות: 38
מצ"ב קובץ
בתקווה שיביא תועלת
יש לציין לשבח את הארגונים והחכי"ם החרדים שדואגים לפרסם גם ביומנים החרדים את כל הפתרונות וגם את העתירות שמגישים לביה"מ......[כבר מהיום הראשון שהוקמה הממשלה ראינו איך שסדרו חוק גיוס]
כשמגיע מגיע!
 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה