• הוסף לסימניות
  • #21

קבצים מצורפים

  • Image_20250126_000127.png
    Image_20250126_000127.png
    3.9 MB · צפיות: 62
  • הוסף לסימניות
  • #23
זכור לי שהיה פעם רעיון של משלוח מנות בתוך סל קניות
עם כל מיני דברים לשבת וגם רשימת קניות
לא מצליחה למצוא את האשכול הזה
מישהו זוכר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
תודה לכולם
זה עזר לי מאד
למרות שזה לא בדיוק מה שהיה זכור לי
כי זכור לי שהם הצליחו להכניס שם את כל הדברים הבסיסיים לשבת
כלל דגים, חלות, יין וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אשמח לרעיון לשכנים (חלקמבוגרים חלק עם ילדים)
ממשפחה שמבצעת שיפוץ בבנין
ויש בלגן ורעש
(רעיון למשפט / משלוח ואלמנטים מתאימים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מחפשת רעיון איך אפשר לארוז בערך 5 משולשי קוגל אטריות (קנוי) בצורה אסתטית ויפה
תודה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28

קבצים מצורפים

  • 20241107_165342.jpg
    20241107_165342.jpg
    1.1 MB · צפיות: 28
  • 20250124_082501.jpg
    20250124_082501.jpg
    KB 374.9 · צפיות: 25
  • 20250124_082004.jpg
    20250124_082004.jpg
    KB 253.4 · צפיות: 27
  • 20250124_082303.jpg
    20250124_082303.jpg
    KB 266.3 · צפיות: 19
  • 20250130_002905.jpg
    20250130_002905.jpg
    KB 251.7 · צפיות: 22
  • 20250130_003415.jpg
    20250130_003415.jpg
    KB 195.8 · צפיות: 32
  • 20250130_003158.jpg
    20250130_003158.jpg
    KB 255.2 · צפיות: 28
  • 20250130_002849.jpg
    20250130_002849.jpg
    KB 251 · צפיות: 27
  • 20250130_003502.jpg
    20250130_003502.jpg
    KB 264.4 · צפיות: 28
  • 20250126_154343.jpg
    20250126_154343.jpg
    KB 238 · צפיות: 19
  • 20250130_003047.jpg
    20250130_003047.jpg
    KB 240.5 · צפיות: 24
  • הוסף לסימניות
  • #31
גפילטע פיש מחלווה
יש את הגלילים של החלווה - בערך ברוחב של הרולים של גפילטע
חותכים פרוסות על מגש , ומשמש מיובש בתור גזר על כל חתיכת 'גפילטע'
בתוך קופסאות של מטבלים שמים ריץ' באחד - זה המיונז , וקוקוס צבוע בסגול - זה החריין
אפשר אפילו להניח על מצע חסה....
נראה אמיתי באופן מחריד !!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
רק אתם שם מה"ביתי" שימו לב לכתוב "שם" וכשרות, שלא יזרקו את זה סתם כי לא שמו לב מי הביא, ושמא זה הגיע מהשכן שלא סומכים על הכשרות שלו בבית...
נכון מאד
וגם שימו לב שמשלוח בייתי זה הרבה יותר טירחה ויש כאלה שלא נוגעים ו...זורקים
מה שפתוח או לא מוגדר ההכשר ארגוני החסד בדכ לא מקבלים
לשיקול הטורחים
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
עם כל הכבוד למארזים האסתטיים, מלבד שכנה אחת - אני לא מסוגלת לאכול ביתי.
אפילו שתגידו שהכל נעשה בצורה נקיה וכו'
וכל שנה כואב לי הלב על אנשים שטרחו והכינו וארזו- ואף אחד לא נוגע עד שזה מוצא את מקומו בפח:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
לדעתי לא ייזרק
הכל יאכל לפני שבת, או בשבת עצמה
יש שם גם מדבקות של made with love נארז באהבה...
קניתי סליל מדבקות כזה, וסרט קש, צלופנים יפים, כשיש הכל בבית יותר כייף לפרגן לשני
וכל מתנה שאני מביאה אני שמה את המדבקה, עם סרט תואם יוצא חתיךך
אפשר קישור למדבקות? תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
עם כל הכבוד למארזים האסתטיים, מלבד שכנה אחת - אני לא מסוגלת לאכול ביתי.
אפילו שתגידו שהכל נעשה בצורה נקיה וכו'
וכל שנה כואב לי הלב על אנשים שטרחו והכינו וארזו- ואף אחד לא נוגע עד שזה מוצא את מקומו בפח:(
אני גם לא אוכלת מאחרים, אבל לזרוק לפח??? למה???
יש דברים כמו עוגות שאפשר להניח בבית כנסת ותתפלאי, זה מתחסל.
סלטים אפשר לשלוח לסעודה שלישית בבתי כנסת שאוכלים שם.
אפשר לשלוח עם הבן לחיידר לחלק לחברים.
אפשר להביא לשכנה/אחות שאין לה את הקריזה הזו.
בקיצור, אני בשום אופן לא זורקת לפח מאכלים שאנשים אחרים טרחו ושילמו עליהם, הגם שאני לא מסוגלת לאכלם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
היי. ראיתי פעם ברעיונות למשלוח מנות בפורים משולש מארז מחולק ל 3 עם כריות של תלמה ב 3 טעמים והיה כתוב "עם שכנים כמוכם אנחנו יכולים לישון בשקט" וזה היה מקסים! עם כיתוב מעוצב על הקופסא המחולקת. נוגט, שוקולטה, ועוד... עכשיו אני לא מוצא את זה :( אפשר לקבל קישור לתמונה בבקשה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה