• הוסף לסימניות
  • #1
דג מלוח וקרקרים ? קיגל ובירה? חלות?
השנה פורים יוצא ביום שישי ,
אשמח לשמוע רעיונות למשלוח מנות באווירה שבתית !
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אם הכותרת היא 'פורים משולש' אז משלוח המנות הוא ביום ראשון ולא ששי (אם אתם נמצאים בירושלים בשבת ולא נמצאים מחוצה לה בליל ששי ובשישי).
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
דג מלוח וקרקרים ? קיגל ובירה? חלות?
השנה פורים יוצא ביום שישי ,
אשמח לשמוע רעיונות למשלוח מנות באווירה שבתית !
קולה ופופקורן
גלידה וגביעים
פיצוחים וקולה או בירה או כל סוג שתייה
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מקובל אצלכם לתת משהו ביתי?
אם כן, עוגות חתוכות מוגשות אסתטי, פס שמרים, סלט מעניין לסעודת פורים או לשבת, קינוח מרשים וכו'

ראיתי אתמול בטימו כ"כ הרבה אביזרים ותבניות ושקיות נייר מושלמות!!
צלופנים מענינים, סרטי קש.. מדבקות מסוגננות וכו' בשקלים בודדים...
לחובבי הז'אנר הביתי, אם אתם מתוכננים לדעתי שווה להזמין, כשהאוכל ארוז בסטייל הוא פי כמה וכמה טעים..;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
פעם קודמת שיצא פורים ביום שישי קיבלנו משלוח של חלה עם קופסא מחולקת של סלטים היה ממש במקום (נגמר כבר ביום שישי)
ועוד שכנה הביאה הארבעס ואיטריות וכתבה "השידרוג מעבר מוכן אפשר להוריד מהרשימה" היה ממש לעניין
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אם הכותרת היא 'פורים משולש' אז משלוח המנות הוא ביום ראשון ולא ששי (אם אתם נמצאים בירושלים בשבת ולא נמצאים מחוצה לה בליל ששי ובשישי).
פורים משולש לעמ"י.. אנחנו מחוץ לירושלים
מקובל אצלכם לתת משהו ביתי?
אם כן, עוגות חתוכות מוגשות אסתטי, פס שמרים, סלט מעניין לסעודת פורים או לשבת, קינוח מרשים וכו'

ראיתי אתמול בטימו כ"כ הרבה אביזרים ותבניות ושקיות נייר מושלמות!!
צלופנים מענינים, סרטי קש.. מדבקות מסוגננות וכו' בשקלים בודדים...
לחובבי הז'אנר הביתי, אם אתם מתוכננים לדעתי שווה להזמין, כשהאוכל ארוז בסטייל הוא פי כמה וכמה טעים..;)
חשבתי על משהו ביתי ולהזמין מדבקות של home made, לארוז חלות עגולות עם קופסא לסלט וקופסא לרוטב, השאלה אם מישהי יתיישב לאכול את זה באמצע הבלאגן?
פעם קודמת שיצא פורים ביום שישי קיבלנו משלוח של חלה עם קופסא מחולקת של סלטים היה ממש במקום (נגמר כבר ביום שישי)
ועוד שכנה הביאה הארבעס ואיטריות וכתבה "השידרוג מעבר מוכן אפשר להוריד מהרשימה" היה ממש לעניין
יש לך תמונה של הקופסא המחולקת? ניסיתי לחפש משהו בסגנון ולא ראיתי
קולה ופופקורן
גלידה וגביעים
פיצוחים וקולה או בירה או כל סוג שתייה
רעיון מהמם אבל פחות מסתדר לי עם כל מה שדורש קירור/מוגז שאי אפשר להשכיב במקרר

תודה לכולם על הרעיונות! אם יש עוד נשמח לשמוע :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אולי משלוח מנות משולש
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מה כבר יש חוץ מאזני המן?
נישנושים
דוריטוס
בונבוניירות
אפשר עוגות או מאפים חתוכים בצורת משולש
אפשר אריזה משולשת

בקיצור--- אין סוף לרעיונות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
חשבתי על משהו ביתי ולהזמין מדבקות של home made, לארוז חלות עגולות עם קופסא לסלט וקופסא לרוטב, השאלה אם מישהי יתיישב לאכול את זה באמצע הבלאגן?
לדעתי לא ייזרק
הכל יאכל לפני שבת, או בשבת עצמה
יש שם גם מדבקות של made with love נארז באהבה...
קניתי סליל מדבקות כזה, וסרט קש, צלופנים יפים, כשיש הכל בבית יותר כייף לפרגן לשני
וכל מתנה שאני מביאה אני שמה את המדבקה, עם סרט תואם יוצא חתיךך
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נישנושים
דוריטוס
בונבוניירות
אפשר עוגות או מאפים חתוכים בצורת משולש
אפשר אריזה משולשת

בקיצור--- אין סוף לרעיונות...
משולשי קוגל אטריות...
משולשי פיצה אם מחליטים להביא ארוחת בוקר, אפשר לצרף משולשי גבינה מותכת של טוב טעם


ובחטיפים
יש גם אפרופו

הרעיון מקסים, יכול להשתלב נהדר עם תוצרת ביתית או קנויה !
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
זה כמו קופסא של פיצוחים או שוקולדים שהיה מלא בסלטים
(יש להם קייטרינג בייתי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
רעיונות מהממים נראה לי אני אלך על המשולש באמת
תודה !!
בע"ה אחזור עם תמונות ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
רק אתם שם מה"ביתי" שימו לב לכתוב "שם" וכשרות, שלא יזרקו את זה סתם כי לא שמו לב מי הביא, ושמא זה הגיע מהשכן שלא סומכים על הכשרות שלו בבית...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
דג מלוח וקרקרים ? קיגל ובירה? חלות?
השנה פורים יוצא ביום שישי ,
אשמח לשמוע רעיונות למשלוח מנות באווירה שבתית !
אולי מארז קינוחים ביתי טעים ...או עוגת מוס קינדר ורפאלו ( בד"ץ העדה החרדית ) לשבת ...
 

קבצים מצורפים

  • 20250125_200150.jpg
    20250125_200150.jpg
    KB 182.4 · צפיות: 81
  • 20250125_195929.jpg
    20250125_195929.jpg
    KB 312 · צפיות: 65
  • הוסף לסימניות
  • #16

קבצים מצורפים

  • 20250122_030830.jpg
    20250122_030830.jpg
    KB 422 · צפיות: 58
  • הוסף לסימניות
  • #17
אולי מארז קינוחים ביתי טעים ...או עוגת מוס קינדר ורפאלו ( בד"ץ העדה החרדית ) לשבת ...
וואו איזה מארזים מושקעים +++ !
אפשר להיות ברשימת המקבלים שלך ?? :eek:
רעיון מעולה תודה !
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
זכור לי שהיה פעם רעיון של משלוח מנות בתוך סל קניות
עם כל מיני דברים לשבת וגם רשימת קניות
לא מצליחה למצוא את האשכול הזה
מישהו זוכר?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה