קינוחים ארטיק שלא נמס---

צפה בקובץ המצורף 950195

טוב, זה לא באמת ארטיק.
אז מה זה כן?
שאלה טובה.
אין לי הגדרה של ממש.
זה לא פטיפור
וכאמור גם לא ארטיק
זה לא כדור שוקולד בצורת ארטיק
וגם לא עוגה.

מה זה כן אם כן?
טעים!
וזה מה שחשוב, לא?


רכיבים ל 10-15 ארטיקים- תלוי בצורה ובגודל.

500 גרם ביסקוויטים טחונים
200 גרם פקאן סיני גרוס
250 גרם שוקולד מריר או חלבי
1 ריצ' קטן 250 מ"ל
תמצית בטעם שקדים
חלב או מים לפי הצורך

בסיר קטן, על אש נמוכה ממיסים ריצ' ושוקולד. אם משתמשים בריצ' מרוכז לא מוסיפים מים.
לאחר שמתקבל גנאש חלק מכבים את האש.

בקערה גדולה שמים ביסקוויטים טחונים, ופקאן סיני גרוס. יוצקים את הגנאש לקערה ומוסיפים תמצית שקדים, לפי הטעם. בערך 1 כף.
מערבבים לתערובת אחידה.
התערובת צריכה להיות לא מדי דביקה אבל גם לא קשה. משהו דומה לתערובת של כדורי שוקולד. אם התערובת קשה מדי מוסיפים קצת מים או חלב עד שמתקבלת תערובת נוחה לעבודה, דומה לשל כדורי שוקולד.

דוחסים את התערובת לתבניות מגנום או כל ארטיק אחר. נועצים מקל ומהדקים את התערובת באופן שימלא טוב את כל השקע ויהיה שטוח מלמעלה.

מעבירים להקפאה עד להתקשות מוחלטת.

מכינים ציפוי:

250 גרם שוקולד מריר
2 כפות חמאת בוטנים

ממיסים יחד ומעבירים לכוס גבוהה.
טובלים את הארטיקים בשוקולד עם חמאת הבוטנים. מנערים מעודפי ציפוי.
מניחים על מגש.
מצפים את כל הארטיקים ומעבירים לייבוש בהקפאה.
שומרים בהקפאה או במקרר. בהקפאה לזמן ארוך. במקרר למספר ימים.

טיפ: אם רוצים לקשט את הארטיקים, מקשטים כל ארטיק בנפרד אחרי הציפוי, כשהציפוי עדיין רטוב כדי שהקישוט ייתפס.
אם רוצים רק לאבק בצבע מטאלי או לקשקש בפסים של שוקולד לבן- מכינים את כל הארטיקים ואז אחרי שהציפוי מתייבש מקשטים.

צפה בקובץ המצורף 950201

צפה בקובץ המצורף 950202



לא אוכלים אותם ישר מההקפאה. מניחים קצת לכמה דקות להפשרה.
@ה. בקר
תודה רבה על המתכון. ממש מתחשק להכין
אני רוצה להכין אותם שיצאו במרקם כזה שלא יצטרכו ציפוי, כמו זה
ארטיקים רוחי בלבוחי
מה צריך להוסיף בשביל זה? אולי להוסיף שוקולד ?
תודה רבה
 
@ה. בקר
תודה רבה על המתכון. ממש מתחשק להכין
אני רוצה להכין אותם שיצאו במרקם כזה שלא יצטרכו ציפוי, כמו זה
ארטיקים רוחי בלבוחי
מה צריך להוסיף בשביל זה? אולי להוסיף שוקולד ?
תודה רבה
זה מצופה שם....

להוסיף עוד שוקולד
אבל כמובן שזה הרבה פחות מוצלח זה כמעט כמו כדורי שוקולד בצורת ארטיק
 
זה מצופה שם....

להוסיף עוד שוקולד
אבל כמובן שזה הרבה פחות מוצלח זה כמעט כמו כדורי שוקולד בצורת ארטיק
מהסיבה הזאת אני רוצה את המתכון שלך(הביסקויט עם הפקאן והריץ נראה ממש טוב) . את המתכון ההוא עשיתי ואין לו ציפוי והוא יוצא כמו עם ציפוי- מבריק ואחיד
לכן אני רווצה לשלב, השאלה כמה שוקולד לדעתך צריך להוסיף בשביל זה
תודה רבה לך
 
מהסיבה הזאת אני רוצה את המתכון שלך(הביסקויט עם הפקאן והריץ נראה ממש טוב) . את המתכון ההוא עשיתי ואין לו ציפוי והוא יוצא כמו עם ציפוי- מבריק ואחיד
לכן אני רווצה לשלב, השאלה כמה שוקולד לדעתך צריך להוסיף בשביל זה
תודה רבה לך
לא התעמקתי שם. עכשיו אני רואה שזה בלי ציפוי. הייתי מוסיפה 200 גרם
 
@ה. בקר או מישהי,
אם יש לכן תמונה של הארטיקים לפני הציפוי אני מאד אשמח
תודה רבה
 
מהסיבה הזאת אני רוצה את המתכון שלך(הביסקויט עם הפקאן והריץ נראה ממש טוב) . את המתכון ההוא עשיתי ואין לו ציפוי והוא יוצא כמו עם ציפוי- מבריק ואחיד
לכן אני רווצה לשלב, השאלה כמה שוקולד לדעתך צריך להוסיף בשביל זה
תודה רבה לך
נסית לעשות את זה עם עוד שוקולד בלי ציפוי?
איך יצא?
 
נסית לעשות את זה עם עוד שוקולד בלי ציפוי?
איך יצא?
כן ניסיתי והוספתי 200 גרם כמו שהני אמרה , אבל זה עדין לא יצא מספיק חלק ונוזלי
אם את רוצה בלי צפוי . אז כדאי את המתכון בקישור הזה , (או להוסיף עוד שוקולד. תראי את היחס של השוקולד כאן
 
צפה בקובץ המצורף 950195

טוב, זה לא באמת ארטיק.
אז מה זה כן?
שאלה טובה.
אין לי הגדרה של ממש.
זה לא פטיפור
וכאמור גם לא ארטיק
זה לא כדור שוקולד בצורת ארטיק
וגם לא עוגה.

מה זה כן אם כן?
טעים!
וזה מה שחשוב, לא?


רכיבים ל 10-15 ארטיקים- תלוי בצורה ובגודל.

500 גרם ביסקוויטים טחונים
200 גרם פקאן סיני גרוס
250 גרם שוקולד מריר או חלבי
1 ריצ' קטן 250 מ"ל
תמצית בטעם שקדים
חלב או מים לפי הצורך

בסיר קטן, על אש נמוכה ממיסים ריצ' ושוקולד. אם משתמשים בריצ' מרוכז לא מוסיפים מים.
לאחר שמתקבל גנאש חלק מכבים את האש.

בקערה גדולה שמים ביסקוויטים טחונים, ופקאן סיני גרוס. יוצקים את הגנאש לקערה ומוסיפים תמצית שקדים, לפי הטעם. בערך 1 כף.
מערבבים לתערובת אחידה.
התערובת צריכה להיות לא מדי דביקה אבל גם לא קשה. משהו דומה לתערובת של כדורי שוקולד. אם התערובת קשה מדי מוסיפים קצת מים או חלב עד שמתקבלת תערובת נוחה לעבודה, דומה לשל כדורי שוקולד.

דוחסים את התערובת לתבניות מגנום או כל ארטיק אחר. נועצים מקל ומהדקים את התערובת באופן שימלא טוב את כל השקע ויהיה שטוח מלמעלה.

מעבירים להקפאה עד להתקשות מוחלטת.

מכינים ציפוי:

250 גרם שוקולד מריר
2 כפות חמאת בוטנים

ממיסים יחד ומעבירים לכוס גבוהה.
טובלים את הארטיקים בשוקולד עם חמאת הבוטנים. מנערים מעודפי ציפוי.
מניחים על מגש.
מצפים את כל הארטיקים ומעבירים לייבוש בהקפאה.
שומרים בהקפאה או במקרר. בהקפאה לזמן ארוך. במקרר למספר ימים.

טיפ: אם רוצים לקשט את הארטיקים, מקשטים כל ארטיק בנפרד אחרי הציפוי, כשהציפוי עדיין רטוב כדי שהקישוט ייתפס.
אם רוצים רק לאבק בצבע מטאלי או לקשקש בפסים של שוקולד לבן- מכינים את כל הארטיקים ואז אחרי שהציפוי מתייבש מקשטים.

צפה בקובץ המצורף 950201

צפה בקובץ המצורף 950202



לא אוכלים אותם ישר מההקפאה. מניחים קצת לכמה דקות להפשרה.
האם זה לא נמס כאשר אני שמה את זה כמה שעות בחוץ,אני צריכה את זה לבר?
 
האם זה לא נמס כאשר אני שמה את זה כמה שעות בחוץ,אני צריכה את זה לבר?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה