שיתוף מקודם מה הופך אמא למאושרת> תהיות בעקבות המאמר שעלה בפרוג

אשכול פעיל - מכיל תוכן שיווקי
מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #61
כן? קניית מותגים מביאה שלווה ביטחון ורוגע?
לא חייבים לקשור בכח לקו של 'מותג'.

פעם אינגלזינה הייתה המילה האחרונה.
לא חושבת שהרעיון היה שמי שהולכת איתה היא 'WOW, סטייליסטית הכי בעולם'.
נראה לי האמירה הייתה עגלה יציבה, חזקה (ותיקה?).

כל יצרן רוצה בעיקר למכור, ומחפש את המפתח ללב הקונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
חשבתי על זה גם,
גם אם הם פתחו,
הקהל זרם,
ו - האשכול עשה את העבודה,
והמותג נכנס היטב למודעות.
(אומנם בצורה שלילית אצל חלק, כמו שכבר רשמתי)
אני לא נגד המותג הזה. לא מכירה אותו.
אם הוא באמת טוב, שידגישו את הדברים שבאמת טובים אצלם, ושיהיה להם בהצלחה.

לא הבנתי את הרעיון שאם מותג נכנס למודעות בצורה שלילית - זה טוב.
מה זה נותן למותג כזה? האם עסקים מעוניינים במודעות, או במכירות גבוהות?

יצא לי מספר פעמים להיתקל בפרסומות ממש אגרסיביות (לא קשור כלל למותג שבאשכול זה!)
כמעט הבטחתי לעצמי שלא אקנה אצל ההם האגרסיביים! אפילו לא אברר!
ואני מתארת לעצמי שאינני היחידה .
אז מה הם מרוויחים מזה שהם במודעות שלי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
זה מוצר מאד בסיסי ונצרך
למה ללכת למקום שמנסה בכוח להפוך את הנושא לרוחני?

דברו על האיכות, על הנראות, על הקלות, על המשקל
חסר מה?

ונניח שהלכתם על מקום של מותג. סבבוש- בכיף
אבל נא לא לקשר את זה לערכים גבוהים ויהודיים.

את עצמך כותבת שזה הגיע ממקום לא בשל...
אז ללכת להתבסס על המקום הלא בשל הזה בתור פרסומת?
נשמע לי לא בוגר...


כן? קניית מותגים מביאה שלווה ביטחון ורוגע?
מהניסיון שלי זה לרוב דווקא מגיע למקום של "יש לו מנה רוצה מאתיים"
ורק מכניס ללופ של סטייל ומיצוב בחברה
לצערנו סגנון פרסום רווח שמשפיל אותנו כחברה
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
קראתי את המאמר שסייבקס העלו לפני יומיים
למי שלא קרא-

ואני באמת תוהה לעצמי- האם זה מה שהופך אותי למאושרת? מראה העגלה, הלבוש של הילד, להשתייך לקהילה של עגלות ממותגות וכו...
האם בדורות הקודמים היו פחות מאושרים? האם גם אז היו מותגים או "מודה" בבגדים?

מצד שני-
בתור אחת שיש לה סייבקס :) יכולה להעיד שבאמת זה נותן תחושת רוגע שלילד נח, העגלה יציבה, וכן- זה תורם להרגשה הכללית של הביטחון של אמא צעירה...

האם זה כ"כ נורא למצוא אושר בדברים חומריים? לרצות להשתייך לקהילות מסויימות? לרצות להסתובב עם מותגים?
מה שהופך אמא להיות מאושרת
זה תחושת הסיפוק היומיומית שהאמא כל כולה נותנת בשביל התינוק שיהיה לו הכי טוב
ושרואים את התינוק נקי מטופח ומחויך
זה תחושת האושר האמיתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
אחלה פרסומת!!
גרועה מאד
אין דבר שיותר מגעיל אותי מכך שמערבים לי את הרוחניות, השפע, אלוקים, ברית, שמחה, ילדים, דת , קידוש ד' לאיזה מיקס אחד ענק שיוצא ממנו עגלה.
אינני יודעת אם אני קהל היעד הפוטנציאלי, אבל אם כן - לשעבר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
לא ראיתי כאן פרסומת אלא באמת שאלה מתמימות האם להשקיע בדברים חומריים
וראיתי מגוון של דעות
לדעתי זה משתנה מאחת לאחת
אני חושבת באופן אישי שאם עושה טוב לאישה ובפרט אחרי לידה אז שתשקיע
וכמובן למי שלא עושה לו את זה אז תמיד אפשר לחסוך כסף
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
נראה לי האמירה הייתה עגלה יציבה, חזקה (ותיקה?).
זה הבעיה שהשתמשו ברעיון של מותג
וזה מה שקומם כל כך...
כמו שמישהי כתבה כאן על סטים שהם טיפוח שעושה טוב לאמא על הלב.
בחירת מילים היא לא אקראית בדר"כ
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
  • הוסף לסימניות
  • #72
זה שחברה מסויימת מפרסמת את מרכולתה, זה טבעי. זכותם.
תקראו, תחיכו, (תהנו או לא מעבודת מחלקת היח"צ) ותדפדפו הלאה.
זה שחברה מסחרית לוקחת את הערכים הרוחניים שלנו ומגייסת אותם לשכנע אמהות דלות אמצעים שרצון ה' שהן תקנינה עגלות מותג יקרות - זה כבר הגזמה אם לא עוול.

וזה לא כמו שקפה עילית אומרים תקנו קפה ותהיו ערים בליל שבועות
כי באמת שותים קפה, וזה עולה כמה שקלים, וגם עוזר לחלק מהאנשים להשאר ערים.
וגם לא כמו שחברת אבקת כביסה מדברת על נקיון החולצות של הילדים, על נחת יהודית, ועל תחושת הגאווה של האמא, זה נסלח.
ילדים מטופחים ונקיים זה ערך, זה חשוב, איזה אבקת כביסה תשתמש האמא, והאם הצבע של החולצה הוא טייד או אריאל והאם הוא זורח בחושך על החבל או בתמונת המחזור בסעודת חומש - לא באמת משנה.

אבל שאישה צעירה אשת אברך (ואולי גם ההורים משני הצדדים אברכים) שנחנקת עם משכנתא מטורפת, ועובדת קשה כדי לשרוד כל חודש את ההוצאות ההכרחיות יושבת ובולעת בשקיקה כתבה שמשכנעת אותה שהרצון שלה לקנות מותג (יקר מאוד!) לילדה הרך, מקורו בערכים רוחניים, קידוש ה' ... וחובתו של הבעל לדאוג לאושרה...
זה כבר חורג בגבולות הטעם הטוב.

ובאמת בושה שאנחנו, הציבור הכי עני במדינה, שנאנק תחת גזרות על עולם הישיבות ועל אברכים שממיתים עצמם באהלה של תורה, הפכנו לקהל היעד לעגלות יוקרה ממותגות... נסחפנו...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #73
יאלה, השתכנעתי שמה שיהפוך אותי למאושרת זה עגלת מותג
מה עדיף בוגבו או מימה?
מזכירה לי שבלימודי פרסום למדנו שפעם שטראוס יצרו קמפיין ענק על צריכת מוצרי חלב, ואז המכירות של תנובה עלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
תרשי לי לחלוק עליך
מרשה לך בכיף!

עצה כללית-
אל תיקחו ללב כל פרסומת,
לא אהבתם תמשיכו הלאה.
תקנו רק מה שאהבתם /בתקציב/ נח לכם ולילד וכו....
ההודעות שלי מופנות בעיקר לאלו שלא אהבו -
אתם מייצרים מציאות הפוכה ממה שרציתם,
אין לי כח להסביר את כל תורת השיווק,
אבל כן גם אם זה דעות שסולדות מהפירסום,
הן מעלות למודעות את המוצר (פעם חמישית שאני אומרת את זה.....:rolleyes:)
וקהל הלקוחות מתרחב.
אז בהצלחה לכל מי שהתחבר או לא לתוכן הפרסומי של סייבקס;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
אני מנסה להבין?!
יש את החובה של הבעל לשמח את אישתו ברגל
כיצד משמחן, בבגדים ותכשטים,
כי זה משמח את אישתו שמחה זה מאושרת,
מה קשה להבין שאשה עושה לה טוב והופך אותה למאושרת, שיש לה עגלה של מותג, או עגלה מאד מרשימה, וזה בדיוק עושה לה את הכי טוב שבעולם!
התורה דווקא לימדה אותנו את הערך שיש לאשה
שהיא מקבלת דברים לכאורה "חומריים"
 
  • תודה
Reactions: liv
  • הוסף לסימניות
  • #76
אני מנסה להבין?!
יש את החובה של הבעל לשמח את אישתו ברגל
כיצד משמחן, בבגדים ותכשטים,
כי זה משמח את אישתו שמחה זה מאושרת,
מה קשה להבין שאשה עושה לה טוב והופך אותה למאושרת, שיש לה עגלה של מותג, או עגלה מאד מרשימה, וזה בדיוק עושה לה את הכי טוב שבעולם!
התורה דווקא לימדה אותנו את הערך שיש לאשה
שהיא מקבלת דברים לכאורה "חומריים"

מסכימה איתי שיש הבדל בין תכשיט איתו והאישה מרגישה יפה יותר ומשהו בלב שלה מתרחב
לכולה אמצעי טכני להסעת התינוק ממקום למקום?
מה מרגש בזה?
(מקווה שהבעלים לא ישתכנעו לקנות לחג הקרוב לנשותיהם טיטולי האגיס לתינוק כמתנת חג)
קטונתי....

ואגב, על איזהו עגלה את ממליצה לי לתינוק מבחינת איכות (אבל לא סייבקס)
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
מסכימה איתי שיש הבדל בין תכשיט איתו והאישה מרגישה יפה יותר ומשהו בלב שלה מתרחב
לכולה אמצעי להסעת התינוק ממקום למקום?
מה מרגש בזה?
קטונתי....

ואגב, על איזהו עגלה את ממליצה לי לתינוק מבחינת איכות (אבל לא סייבקס)
אני ממש לא מסכימה
יש אישה שיהלומים מדבר אליה. יש אישה שבגדי מותג. יש אישה שריהוט חדש. ויש שעגלה.
כל בעל יודע מה משמח את אישתו ויתן לה את זה.
ויש נשים שלא זה ולא זה וזה בסדר גמור.
אני לא מבינה את הזלזול בנשים שעגלה יפה של מותג עושה אותן מאושרות.
וכן. יש נשים שלהגיע לברית עם עגלה יפה של מותג משמח אותן. לא חושבת שזה פייר להוריד מהערך או מהרוחניות שלהן.
כל אחת ומקומה היא וכולן כשרות
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
זה שחברה מסויימת מפרסמת את מרכולתה, זה טבעי. זכותם.
תקראו, תחיכו, (תהנו או לא מעבודת מחלקת היח"צ) ותדפדפו הלאה.
זה שחברה מסחרית לוקחת את הערכים הרוחניים שלנו ומגייסת אותם לשכנע אמהות דלות אמצעים שרצון ה' שהן תקנינה עגלות מותג יקרות - זה כבר הגזמה אם לא עוול.

וזה לא כמו שקפה עילית אומרים תקנו קפה ותהיו ערים בליל שבועות
כי באמת שותים קפה, וזה עולה כמה שקלים, וגם עוזר לחלק מהאנשים להשאר ערים.
וגם לא כמו שחברת אבקת כביסה מדברת על נקיון החולצות של הילדים, על נחת יהודית, ועל תחושת הגאווה של האמא, זה נסלח.
ילדים מטופחים ונקיים זה ערך, זה חשוב, איזה אבקת כביסה תשתמש האמא, והאם הצבע של החולצה הוא טייד או אריאל והאם הוא זורח בחושך על החבל או בתמונת המחזור בסעודת חומש - לא באמת משנה.

אבל שאישה צעירה אשת אברך (ואולי גם ההורים משני הצדדים אברכים) שנחנקת עם משכנתא מטורפת, ועובדת קשה כדי לשרוד כל חודש את ההוצאות ההכרחיות יושבת ובולעת בשקיקה כתבה שמשכנעת אותה שהרצון שלה לקנות מותג (יקר מאוד!) לילדה הרך, מקורו בערכים רוחניים, קידוש ה' ... וחובתו של הבעל לדאוג לאושרה...
זה כבר חורג בגבולות הטעם הטוב.

ובאמת בושה שאנחנו, הציבור הכי עני במדינה, שנאנק תחת גזרות על עולם הישיבות ועל אברכים שממיתים עצמם באהלה של תורה, הפכנו לקהל היעד לעגלות יוקרה ממותגות... נסחפנו...
החברה לא לקחה שום ערך רוחני. זה הגולשים שגלשו לשם.
במאמר לא מוזכר רוחניות אלא תחושת האושר של האמא
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
אני ממש לא מסכימה
יש אישה שיהלומים מדבר אליה. יש אישה שבגדי מותג. יש אישה שריהוט חדש. ויש שעגלה.
כל בעל יודע מה משמח את אישתו ויתן לה את זה.
ויש נשים שלא זה ולא זה וזה בסדר גמור.
אני לא מבינה את הזלזול בנשים שעגלה יפה של מותג עושה אותן מאושרות.
וכן. יש נשים שלהגיע לברית עם עגלה יפה של מותג משמח אותן. לא חושבת שזה פייר להוריד מהערך או מהרוחניות שלהן.
כל אחת ומקומה היא וכולן כשרות
תני גילוי נאות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה