דרוש מידע מקום לימודי תעודה ולא תואר

  • הוסף לסימניות
  • #62
להבדיל- יש קורס של אמיר קוליק ITT
שמעתי מאנשי מקצוע דיסים מאד רציניים.
לכן כתבתי להבדיל...

לא צריך להיות בעל מקצוע כדי להבין שמזרחן שעשה הסבת מקצוע לפני כמה שנים ויש לו שיטה שמזקקת את כל הכלים שעובדים מכל הגישות הטיפוליות וניתן ללמוד את זה בכמה מפגשים זה ____

לא הייתי הולך למטפל כזה מחשש לרמת הקוגניציה שלו
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
לכן כתבתי להבדיל...

לא צריך להיות בעל מקצוע כדי להבין שמזרחן שעשה הסבת מקצוע לפני כמה שנים ויש לו שיטה שמזקקת את כל הכלים שעובדים מכל הגישות הטיפוליות וניתן ללמוד את זה בכמה מפגשים זה ____

לא הייתי הולך למטפל כזה מחשש לרמת הקוגניציה שלו
קטעים שהנושא הזה כל פעם מחדש הופך להיות (לא רק בפרוג, בכל פורום) לנפיץ כל כך... פותחת האשכול היקרה (לא יודעת איך מתייגים)- אני חקרתי את הנושא לאורך ולרוחב, ההחלטה שלי היתה בסוף כן לעשות דרך לא קצרה לתואר שני בטיפול, אבל לא זה העניין, מבחינת מחקר, איןןן טוב יותר או פחות, וכמו שהבנת מהאשכול (ובטח גם אשכולות אחרים שבדקת שם) כל אחד עונה מן הסתם מהנטיות שלו ומההיכרות שלו על המקומות, הרעיון הוא לא ללכת למקומות שהם קצרים וממוקדים מידי, אלא לתוכנית תלת שנתית שבה באופן כללי את לומדת (המפגש, צישינסקי, תילתן אולי גם לי.נ.ר יש וכאלו), גם ככה את רוצה בירושלים, פשוט תבדקי באינטרנט את המקומות שיש ואז תפתחי דיון עם בקשת מידע ספיציפת על המקומות האלו.
סתם באופן כללי מתעניינת, ולאחר שכבר כתבתי שאני בעז"ד עושה תואר בטיפול (כרגע רק בשלב התואר הראשון וההשלמות קורסים), ללמוד- בהחלט חשוב לעשות את זה נכון ומקיף וכו, אבל הנימה שאיןןןןןן מטפלת ללא תואר מקצועית ואלופה, ממש מפריעה לי (קופצת על האשכול, כי זה חלק מהנימה, אבל זה פשוט משהו שהצטבר לי גם מהרבה אשכולות אחרים), אני טופלתי אצל מטפלת מדהימה, שגרמה לעשות תהליך מטורף, שחלק קטנטן ממנו זה לעשות הסבת מקצוע בגיל 30... ומצחיק אותי שבעז"ד אני אהיה מטפלת עם תואר בזכות מטפלת בלי תואר... כאילו למה ההחלטה השרירותית שאין מטפלות בלי תואר שהן אכן מקצועיות? זה נכון שיש מלא כאלו, אבל יש גם כאלו שלא, יש כאלו מקצועיות, שמשתלמות כל הזמן, עם המון ניסיון... בעיניי לאאאאא פחות חשוב מהתואר חשוב מאוד לקבל המלצה ממישהו שמכירים וסומכים עליו...

בהצלחההה
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
לגבי לימודי טיפול:
מטפלות ללא תואר וללא הכשרה אקדמאית מתקשות מאוד למצוא מקומות עבודה ולהתקדם,
מעבר לכך: לימודי תואר בסופו של דבר הם הכי יסודיים והכי מעמיקים, - לא ממליצה לדלג על כך בדרך ללימודי טיפול - לימודי טיפול הם לימודיים מאוד מאוד יסודיים, הם מכילים הרבה תהליכים, הם לא קלים מבחינת רמת הלימודים, העומס הרגשי, וכו. ומה לעשות שרק במקומות אקדמאיים נותנים את ההכשרה הזאת,
אני באמת חושבת שמי שרוצה להיות מטפלת רגשית צריכה לשאול רב האם מותר לה לטפל כאשר אין לה את ההכשרה המוסמכת לכך,
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
קטעים שהנושא הזה כל פעם מחדש הופך להיות (לא רק בפרוג, בכל פורום) לנפיץ כל כך... פותחת האשכול היקרה (לא יודעת איך מתייגים)- אני חקרתי את הנושא לאורך ולרוחב, ההחלטה שלי היתה בסוף כן לעשות דרך לא קצרה לתואר שני בטיפול, אבל לא זה העניין, מבחינת מחקר, איןןן טוב יותר או פחות, וכמו שהבנת מהאשכול (ובטח גם אשכולות אחרים שבדקת שם) כל אחד עונה מן הסתם מהנטיות שלו ומההיכרות שלו על המקומות, הרעיון הוא לא ללכת למקומות שהם קצרים וממוקדים מידי, אלא לתוכנית תלת שנתית שבה באופן כללי את לומדת (המפגש, צישינסקי, תילתן אולי גם לי.נ.ר יש וכאלו), גם ככה את רוצה בירושלים, פשוט תבדקי באינטרנט את המקומות שיש ואז תפתחי דיון עם בקשת מידע ספיציפת על המקומות האלו.
סתם באופן כללי מתעניינת, ולאחר שכבר כתבתי שאני בעז"ד עושה תואר בטיפול (כרגע רק בשלב התואר הראשון וההשלמות קורסים), ללמוד- בהחלט חשוב לעשות את זה נכון ומקיף וכו, אבל הנימה שאיןןןןןן מטפלת ללא תואר מקצועית ואלופה, ממש מפריעה לי (קופצת על האשכול, כי זה חלק מהנימה, אבל זה פשוט משהו שהצטבר לי גם מהרבה אשכולות אחרים), אני טופלתי אצל מטפלת מדהימה, שגרמה לעשות תהליך מטורף, שחלק קטנטן ממנו זה לעשות הסבת מקצוע בגיל 30... ומצחיק אותי שבעז"ד אני אהיה מטפלת עם תואר בזכות מטפלת בלי תואר... כאילו למה ההחלטה השרירותית שאין מטפלות בלי תואר שהן אכן מקצועיות? זה נכון שיש מלא כאלו, אבל יש גם כאלו שלא, יש כאלו מקצועיות, שמשתלמות כל הזמן, עם המון ניסיון... בעיניי לאאאאא פחות חשוב מהתואר חשוב מאוד לקבל המלצה ממישהו שמכירים וסומכים עליו...

בהצלחההה
הנקודה הבעייתית שחוזרת שוב ושוב שאצל מטפלות בלי תואר אין דרך להגדיר את רמת הידע והמקצועיות שלהן.
איך תבדילי בין מטפלת שלמדה ביסודיות והתמקצעה במשך שנים לבין מישהי שלמדה קורס של כמה מפגשים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
אוקי אוקי אוקי
אז תכתבו לי רק מי שמכיר המלצות /דיס
על:
פסיכודרמה ב"מלכות"
מפגש
קורס של אמיר קוליק
מכון שי
צישינסקי (מכון קיויתי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
אוקי אוקי אוקי
אז תכתבו לי רק מי שמכיר המלצות /דיס
על:
פסיכודרמה ב"מלכות"
מפגש
קורס של אמיר קוליק
מכון שי
צישינסקי (מכון קיויתי)
עד כמה צריך להכיר?
כי לגבי ITT של קולק- לא למדתי אך- טופלתי+הייתי בוובינרים שלו ושמעתי את הגישה שלו לעולם הטיפול. אם את שוקלת ברצינות יש לי הרבה מה לומר בפרטי
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #69
אוקי אוקי אוקי
אז תכתבו לי רק מי שמכיר המלצות /דיס
על:
פסיכודרמה ב"מלכות"
מפגש
קורס של אמיר קוליק
מכון שי
צישינסקי (מכון קיויתי)
איך בדיוק יכתבו לך?
מי אמר לך שמי שיכתוב לך אלו לא ראשי המכון/שלוחיהם?
ואיך יכתבו לך דיס בפורום שגלוי לעיני כל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
עד כמה צריך להכיר?
כי לגבי ITT של קולק- לא למדתי אך- טופלתי+הייתי בוובינרים שלו ושמעתי את הגישה שלו לעולם הטיפול. אם את שוקלת ברצינות יש לי הרבה מה לומר בפרטי
איך אפשר ליצור איתך קשר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
עד כמה צריך להכיר?
כי לגבי ITT של קולק- לא למדתי אך- טופלתי+הייתי בוובינרים שלו ושמעתי את הגישה שלו לעולם הטיפול. אם את שוקלת ברצינות יש לי הרבה מה לומר בפרטי
הכרות.
ולא מישהו שמכיר את סבתא של חברה של דודה של... שלמדה במקום כזה וכזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
איך בדיוק יכתבו לך?
מי אמר לך שמי שיכתוב לך אלו לא ראשי המכון/שלוחיהם?
ואיך יכתבו לך דיס בפורום שגלוי לעיני כל?
יכול להיות שאלו שיכתבו המלצות אלו ראשי המכון ואלו שכותבים דיס רוצים לחסל חשבונות. (ולמה??? אם הכל היה מושלם???)
הכל לוקחים בערבון מוגבל אבל רואים לאיפה נושבת הרוח
גם דיס אפשר לכתוב בצורה מכובדת
בכל מקום יש כאלו שמרוצים וכאלו שפחות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
זה הנושא הכי נפיץ בציבור החרדי...
רוצה להגיב מניסיוני, מלבד מה שהובא לעיל כאשר לומדים ממקום מוסמך אצל אנשים מוסמכים, הדברים נחקרו ונוסו כל כך הרבה שהם עם המון אמת, לפעמים יש קורסים ש אנשים פרטיים שמלמדים דברים לא נכונים על הנפש לא בראי היהדות לגווניה ולא בראי הפסיכולוגיה המוכרת, וז עלול לגרום לבעיות אמיתיות לכן גם כשלומדים אצל מישהו פרטי כדאי שהוא יהיה מישהו שהשיטה היא לא שלו אלא היא מקובלת ומוכחת ולא שינויים ושיפורים שככה נראה לו וזה מסקנות שלו ואכמ"ל
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
איך תבדילי בין מטפלת שלמדה ביסודיות והתמקצעה במשך שנים לבין מישהי שלמדה קורס של כמה מפגשים?
אפשר להבדיל
הקורסים שמלמדים ביסודיות יודעים אליהם שהלימודים שם מקיפים וארוכים לעומת שיטה כזו ואחרת שתוך כמה מפגשים לומדים כך וכך ידע, אז כנראה הידע שם לא מספיק מקיף ולא למדו הכל
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
קטעים שהנושא הזה כל פעם מחדש הופך להיות (לא רק בפרוג, בכל פורום) לנפיץ כל כך... פותחת האשכול היקרה (לא יודעת איך מתייגים)- אני חקרתי את הנושא לאורך ולרוחב, ההחלטה שלי היתה בסוף כן לעשות דרך לא קצרה לתואר שני בטיפול, אבל לא זה העניין, מבחינת מחקר, איןןן טוב יותר או פחות, וכמו שהבנת מהאשכול (ובטח גם אשכולות אחרים שבדקת שם) כל אחד עונה מן הסתם מהנטיות שלו ומההיכרות שלו על המקומות, הרעיון הוא לא ללכת למקומות שהם קצרים וממוקדים מידי, אלא לתוכנית תלת שנתית שבה באופן כללי את לומדת (המפגש, צישינסקי, תילתן אולי גם לי.נ.ר יש וכאלו), גם ככה את רוצה בירושלים, פשוט תבדקי באינטרנט את המקומות שיש ואז תפתחי דיון עם בקשת מידע ספיציפת על המקומות האלו.
סתם באופן כללי מתעניינת, ולאחר שכבר כתבתי שאני בעז"ד עושה תואר בטיפול (כרגע רק בשלב התואר הראשון וההשלמות קורסים), ללמוד- בהחלט חשוב לעשות את זה נכון ומקיף וכו, אבל הנימה שאיןןןןןן מטפלת ללא תואר מקצועית ואלופה, ממש מפריעה לי (קופצת על האשכול, כי זה חלק מהנימה, אבל זה פשוט משהו שהצטבר לי גם מהרבה אשכולות אחרים), אני טופלתי אצל מטפלת מדהימה, שגרמה לעשות תהליך מטורף, שחלק קטנטן ממנו זה לעשות הסבת מקצוע בגיל 30... ומצחיק אותי שבעז"ד אני אהיה מטפלת עם תואר בזכות מטפלת בלי תואר... כאילו למה ההחלטה השרירותית שאין מטפלות בלי תואר שהן אכן מקצועיות? זה נכון שיש מלא כאלו, אבל יש גם כאלו שלא, יש כאלו מקצועיות, שמשתלמות כל הזמן, עם המון ניסיון... בעיניי לאאאאא פחות חשוב מהתואר חשוב מאוד לקבל המלצה ממישהו שמכירים וסומכים עליו...

בהצלחההה
רק מבהירה שלא מעודדת הליכה לאקדמיה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
לא מבינה את השיגעון
איך אחת עם תואר שני פותחת לימודי הכשרה ללא תואר.
ב"מכון מפגש" יש תעודה מטעם אוניברסיטת אריאל (לא ברור לי אם זה נחשב "תואר"), אבל אם תשאלי את אוניבסיטת אריאל הם כנראה יכחישו, כי בפועל אין מספיק פיקוח... כך נראה לי. בכל אופן ידוע לי שמחזור ראשון שסיימו (3 שנים) קיבלו תעודה. עושה רושם שרמת הלימודים הם קרוב מאוד ללימודי תואר, מבחינת הדרישות והקריטריונים.

היתרון הגדול של "מכון מפגש" על פני השאר, זה העניין של הסטאז' - זה ממש מכשיר ומוציא לעבודה מעשית בתחום.
 

קבצים מצורפים

  • מידע לנרשמת- תכנית הכשרה תלת שנתית תשפד (2) (2).pdf
    KB 129.3 · צפיות: 41
  • היתרונות שלנו השמה בסטאז במכונים מוכרים סופרוויזן מוחזק פגישות אישיות הנהלה קבוצות קטנות חיבור...pdf
    1.4 MB · צפיות: 33
  • הוסף לסימניות
  • #79
ב"מכון מפגש" יש תעודה מטעם אוניברסיטת אריאל (לא ברור לי אם זה נחשב "תואר"), אבל אם תשאלי את אוניבסיטת אריאל הם כנראה יכחישו, כי בפועל אין מספיק פיקוח... כך נראה לי. בכל אופן ידוע לי שמחזור ראשון שסיימו (3 שנים) קיבלו תעודה. עושה רושם שרמת הלימודים הם קרוב מאוד ללימודי תואר, מבחינת הדרישות והקריטריונים.

היתרון הגדול של "מכון מפגש" על פני השאר, זה העניין של הסטאז' - זה ממש מכשיר ומוציא לעבודה מעשית בתחום.
את כותבת מידיעה שהן קיבלו תעודה של אריאל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
ממליצה מאד על צישינסקי
את יכולה לפנות אליי באישי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה