עזרה דרוש משלוח מלונדון לישראל

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום,
אני חייבת להעביר איזו חבילה (בגדים) לא מאוד גדולה, מלונדון לישראל.
אשמח אם מישהו שאמור להיות שם בשבועיים הקרובים ,יוכל לעשות לי את המשלוח הזה,
כמובן תמורת תשלום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
עם על הכבוד וההבנה לקושי שלכם והרצון לסייע לזולת
לעולם אל תעבירו בשדה התעופה חבילה שאינכם יודעים ברמת וודאות של 100% מה היא מכילה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
עם על הכבוד וההבנה לקושי שלכם והרצון לסייע לזולת
לעולם אל תעבירו בשדה התעופה חבילה שאינכם יודעים ברמת וודאות של 100% מה היא מכילה
אתם צודקים לגמרי!
מדובר בחבילה עם 3 בגדים שאין לי שום בעיה שיפתחו אותם וימשמשו בכל הכיסים ויראו שהיא לא מכילה שום חומר אסור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מקפיצה.
אולי יש משהו שיכול לעזור לי?
זה ממש דחוף לי (מדובר בתחפושות שצריכות להגיע עוד לפני פורים..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
משהו/י?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מקפיצה שוב.
יש אולי משהו שיוכל לעשת לי את החסד הזה?
אני משלמת טרולי ככה שזה לא יתפוס מקום במזוודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מקפיצה
עדיין לא השגתי, אני חייבת את זה דחוף!
יש אולי מישהו/י?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני צריך את הצד ההפוך...
צריך לשלוח מגילת אסתר בדחיפות לאנגליה בימים הקרובים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

קיבלתי משלוח ע''י אי פוסט בשבוע לפני שפרצה המלחמה לנקודה רחוקה ולא נגישה שנסגרת ב17:00!!!!
בניתי על שישי ולא הספקתי, בראשון פרצה המלחמה, החנות הייתה סגורה שבוע (אייס במבצע קדש בב''ב)
ובכל מקרה גם כשנפתחה היה מאוד לא בטיחותי להגיע אליה. (האוטובוס שמגיע הכי קרוב מגיע כ-10 דקות הליכה ממנה, ובשביל להגיע לחנות צריך לחצות רגלית תחנת דלק וללכת עוד בערך 5 דקות במקום שמם לחלוטין עד לפתח החנות)
שלחתי מייל לחברה שאני מבקשת להעביר לנקודה יותר הגיונית וקיבלתי עדכון בתמורה שהחבילה בהליכי החזרה לשלוח כי לא נאספה בזמן (שבועיים)!!!!!!
כל הצעקות לא הועילו, ולמפרע אתמול גילית שאני בכלל מדברת עם בוט. הוא אמר לי לדבר עם המוכר, המוכר באלי לא הבין מה אני רוצה מחייו, לדבריו כל עוד החבילה בארץ זה תלוי בהם.

אני צריכה את החבילה לפסח!!!!

איימתי עליהם בפירסום שלילי נרחב אם הם לא מעדכנים שהנושא בטיפול ולא זכיתי למענה נורמלי.
זה כבר פעם שלישית השנה שאני צריכה להתווכח איתם נואשות כדי לקבל שירות נורמלי.
סתם להשוואה, בדואר הזמן איסוף הוא חודש, ומצ'יטה קיבלתי מלא עדכונים על המשלוח והם פותחים פה ושם למס' שעות שאנשים יוכלו לקחת וכרגע הם לא שולחים חזרה שום חבילה עד שהמצב ירגע....

משהו הצליח איתם פעם?
המייל שלהם מגיעים מHFD.

מה אני יכולה לעשות כדי שיביאו לי את החבילה לנקודה נורמלית ולא יחזירו אותה לסין?????
שלום וברכה
הזמנתי מגבר קליטה מאלי אקספרס וקיבלתי מדואר ישראל הודעה המצורפת כאן בהמשך, מישהו יודע מה זה אומר? והאם אני יכול להסתבך משהו אם אשלח להם צילום ת''ז שלי?



שלום ---------------------, איזה כיף, המוצר שהזמנת עושה את דרכו אליך!
אנחנו בדואר ישראל עושים את מירב המאמצים על מנת לאפשר לך לקבל את הפריט שהזמנת בהקדם האפשרי. כדי לחסוך זמן יקר ולזרז את הטיפול בתהליכי השחרור מהמכס ובהתאם לדרישות המכס, על המשלוח לכלול פרטי תעודת זהות.

במסגרת אימות הנתונים, נמצא שפרטי תעודת הזהות המשויכים לפריט RS----------------Y שהזמנת מחברת CainiaoX חסרים, שגויים או הינם של קטין.

למה בכלל צריך תעודת זהות?

כל משלוח שמגיע לישראל עובר הליך שנקרא שחרור מכס, הכולל דיווח על פרטי המשלוח לצורך תשלום מיסים כחוק. כחלק מהליך השחרור, משלוחים בשווי 150$ ומעלה מצריכים צירוף חשבונית ותעודת זהות תקינה.

הבנתי, מה אני צריך לעשות?

יש לשלוח את פרטי תעודת הזהות, בהתאם להנחיות הבאות:

  1. הנך קטין (מתחת לגיל 18)? יש לשלוח צילום תעודת זהות של אחד ההורים + צילום הספח.
  2. אין ברשותך תעודת זהות ישראלית? יש לשלוח צילום של דרכון זר או תעודת זהות זרה.
  3. בכל מקרה אחר, יש לשלוח את מספר תעודת הזהות שלך + מספר מעקב הפריט.
כדי שנוכל לפעול עבורך בהקדם, יש להעביר את המידע או המסמכים החסרים למייל:

<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה